Xiao Qingxue'nin liderliğinde, Qin Nan bir yerleşim bölgesine geldi.
Tüm alanın çevresi yaklaşık üç mil idi; iki yüz artı oda vardı ve her odanın benzersiz bir numarası vardı.
Bunun yanı sıra, bölgenin girişini koruyan dört Dövüş İmparatoru uzmanı da vardı.
Xiao Qingxue, "Bu alan özellikle senin gibi yeni öğrenciler için inşa edildi. Qin Nan, sen on dokuzuncusun—hemen girebilir ve xiulian uygulamaya başlayabilirsin.”
Bir an tereddüt ettikten sonra, Xiao Qingxue gülümseyerek, "Tabii ki, buradaki her oda, uzmanlar tarafından kurulan gizli oluşumlarla korunuyor. Dövüş Ruhunuzdan gelen aura -ya da xiulian uygularken ne yaparsanız yapın- dışarı sızmayacaktır."
Qin Nan başını salladı, eğer bu odalarda bu gizlenen oluşumlar olmasaydı, burada xiulian uygulamaya cesaret edemezdi.
"Devam etmek. On gün sonra seni alırım." dedi Xiao Qingxue.
"Tamam."
Qin Nan hiç zaman kaybetmedi; hemen kendi adıyla check-in yapmak için yukarı çıktı, sonra doğruca on dokuz numaralı odaya gitti.
Odanın sadece otuz metrekarelik bir alanı vardı ve ortasına bir futon yerleştirilmişti; Odanın yan tarafında, inzivada xiulian uygulamayı planlayan yeni öğrenciler için özel olarak hazırlanmış kuru yiyecekler vardı.
Qin Nan şilteye gitti ve üzerine bacak bacak üstüne atarak oturdu. İlahi Dövüş Ruhu onun arkasında yüzerek belirdi.
"Daha önce Bai Heng ile olan bahisten elli Xiantian Hapı aldım. Şimdi hapları tüketmek ve İlahi Savaş Ruhumun hangi seviyeye yükseltileceğini görmek için en iyi zaman."
Qin Nan zihninde düşündü ve bir Xiantian Hapı çıkardı ve ağzına koydu.
Xiantian Hapını tükettikten sonra, Qin Nan biraz gergindi.
Vücut Temperleme Hapları, İlahi Savaş Ruhu'nun derecesini artırabilse de, Qin Nan, Vücut Temperleme Haplarından daha yüksek bir derece olan bu Xiantian Haplarının, Dövüş Ruhu'nun derecesini artırıp artıramayacağından hala emin değildi.
Xiantian Hapı tüketildiğinde, İlahi Savaş Ruhu, Xiantian Hapının içerdiği Qi'yi emen ve onu yutan gizemli bir emici güç yaydı.
Bunu gördükten sonra Qin Nan biraz rahatladı; Xiantian Haplarını çıkarmaya ve tek tek tüketmeye devam etti.
"Bu sefer seviye atlamak için kaç tane Xiantian Hapı almam gerektiğinden emin değilim..."
Qin Nan kendi kendine söyledi.
Kısa bir süre içinde on Xiantian Hapı tüketmişti ama İlahi Savaş Ruhu hala seviye atlama belirtisi göstermemişti.
"Hapları tek tek almak gerçekten çok yavaş - bir kerede on hap yiyelim!"
Kararı verdikten sonra, Qin Nan bir avuç Xiantian Hapı aldı ve ağzına attı.
Aynı hareketi üç kez tekrarladı ama İlahi Savaş Ruhu hala sessizliğini koruyordu.
Qin Nan bile bunu gördükten sonra alnında soğuk terler atmaya başladı.
Kırk Xiantian Hapı ve İlahi Savaş Ruhu kımıldamadı mı?
"Bir Xiantian Hapı, en az yüz Vücut Temperleme Hapına eşdeğerdir. Bunların kırkı dört bin Vücut Temperleme Hapına eşit olmalıdır. On tane daha alırsam, beş bin olur. İlahi Savaş Ruhu nasıl oluyor da tüm bu haplarla seviye atlamıyor?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...