Bölüm 11 - Kılıç Sanatının İleri Aşaması

551 68 0
                                    

“Ben….I…..I…” Fang Xue boğazı tutulmuş gibi hissetti, tek bir kelime söyleyemedi. Gözlerinin önündeki kan, sürekli bir korku doğurarak kalbinin çökmesine neden oldu ve geride sadece hayatta kalma içgüdüsü kaldı.

"Lütfen beni öldürme. Söz veriyorum, gelecekte bunu bir daha yapmayacağım, lütfen....!”

Qin Nan kayıtsızdı, yüzünde en ufak bir duygu izi görülemiyordu.

Aceleyle yalvarırken Fang Xue'nin kalbinde yavaş yavaş korku büyüdü, "Qin Nan, ben Fang Klanının genç hanımıyım. Beni öldürmemelisin! Eğer beni öldürürsen...Ben... Babam kesinlikle seni bulur ve senin için sorun çıkarır...ve...ve ayrıca kardeşim... Ağabeyim altıncı sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu uyandırdı. Eğer beni öldürürsen... o... kesinlikle intikamımı alacak…”

Qin Nan kaşlarını çattı. Doğal olarak Fang Xue'nin ağabeyini biliyordu. O, Fang Klanının Genç Lorduydu ve adı Fang Rulong'du. Geçmişte, Qin Nan onunla birkaç kez karşılaşmıştı ve hatta onunla bir konuşma yapmıştı, sadece ilişkileri hiç de derin değildi. Ancak Qin Nan, Fang Rulong'un altıncı sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu uyandırmasını beklemiyordu.

Bu, Qin Nan'in bir şeylerin doğru olmadığından şüphelenmesine neden oldu. Normalde konuşursak, Fang Klanı altıncı seviye bir Huang Seviye Dövüş Ruhu uyandıracak olsaydı, bu bilgiyi hemen şehre yayar ve kutlamak için bir ziyafet düzenlerdi. Ne de olsa altıncı sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu, Linshui Şehrinde on yıl boyunca nadiren karşılaşılabilecek bir şeydi.

Qin Nan'in şüpheleri olmasına rağmen, artık bunun üzerinde düşünmedi. Fang Xue'ye dudak büktü ve "Fang Xue, ah Fang Xue. Gerçekten ilginçsin. Şu anda bile beni tehdit ediyorsun. Burası Longhu Sıradağları ve seni şimdi öldürsem bile kim bilir?"

Fang Xue'nin teni göz açıp kapayıncaya kadar değişti, küçük ağzı açık kaldı. Ancak ağzından tek bir kelime bile çıkamadı.

O anda kılıç aurası titredi ve Fang Xue'nin hayatı anında kesildi. Gözleri, ölümün eşiğinde bile bir inançsızlık belirtisiyle sonuna kadar açıktı.

Qin Nan onun cesedine baktı ve kayıtsızca, "Size babanızdan korkmadığımı söylemeyi unuttum çünkü babam aynı zamanda Qin Klanının Patriğidir. Ayrıca kardeşinizden kesinlikle korkmuyorum çünkü gözümde yeri bile yok.”

Konuşmasını bitirdikten sonra Qin Nan arkasını döndü ve uzaklaştı. Ancak, tek bir adım bile atmadan hemen arkasını döndü ve Fang Xue'nin cesedinden yirmiden fazla Vücut Temperleme Hapı ve eski bir haritayı yağmaladı.

"Bu kız gerçekten çok zengin," diye düşündü Qin Nan, Vücut Temperleme Haplarını kaldırırken. Daha sonra bakışlarını arkaik haritaya kaydırdı.

Qin Nan'ın şu anki vizyonu doğal olarak bu arkaik haritanın yaşını görebiliyordu; gerçekten çok eskiydi.

"Fang Xue ve muhafızları arasındaki konuşmaya göre, haritaya göre bir mağara keşfettiler. Ancak bu mağara çok köhneydi ve içinde hiçbir hazine yoktu. Şu anda, yapacak bir şeyim yok. Gidip bu mağaraya bir göz atıp bir şey bulabilecek miyim diye baksam iyi olur..." diye karar verdi Qin Nan.

Her iki durumda da Qin Klanına dönmesine bir gün kalmıştı, bu yüzden hala bol zamanı vardı. Sadece bir göz atacaktı, fazla zaman kaybetmeyecekti. Belki bir şeyler bile bulabilirdi.


Qin Nan haritayı yavaşça takip etti ve haritadaki konuma doğru yürüdü. Çok geçmeden önünde bir mağara belirdi.

Bu mağara, girişin yüksekliği kabaca iki kişi olan yoğun bir ağaç yığını ile çevriliydi. Mağaranın etrafını aşırı büyümüş yabani otlar sarmıştı ve burası sıradan görünüyordu.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin