...Bu arada, Düzensiz Alevler Tarikatı'nda...
"Ne? Qin Nan, Genç Usta Wei Hao'yu yendi mi? Ve beşinci katmana ulaşarak tarih mi yazdınız?”
"Sikeyim, aslında Genç Efendi Wei Hao'yu yenebilecek biri var. Bu kişi ne kadar yetenekli!”
"Kahretsin, bu Qin Nan bir s*kik kadar çılgın!"
……
...Uçan Kılıç Tarikatı...
"Mistik Ruh Tarikatı çok güçlü bir dehayı işe aldı!"
"Hangi güçlü deha? Humph, o sadece şanslıydı.”
"Hehe, sadece onuncu sınıf bir Huang Seviye Dövüş Ruhu ile kendini beğenmiş olmaya cüret mi ediyor? Kıdemli Birader inzivada çalışmasını bitirene kadar bekleyin, kesinlikle onu döver!”
"Doğru, değersiz Mistik Ruh Tarikatı, değersiz Qin Nan!"
“……”
…Qing Nu Tarikatı...
"Vay canına, bu Qin Nan çok heybetli, diğer katılımcıları eziyor ve tarih yazıyor. O kesinlikle daha önce hayalini kurduğum ideal erkek.”
"Boo, boo, boo, Kıdemli Kardeş Qin Nan rüyamdaki sevgilim. Seninle ne ilgisi var?”
"Tsk tsk, Kıdemli Kardeş Qin Nan çok yakışıklı. Sadece böyle bir adam bana layık."
"Hehe, bence Kıdemli Kız Kardeş'in ona yaklaşmasına ve Kıdemli Kardeş Qin Nan'ı baştan çıkarmasına, onu Qing Nu Tarikatının bir öğrencisine dönüştürmesine izin vermeliyiz, böylece Savaşçı Serendipity Köşkü'nün sırlarını bizimle paylaşacak. Hmm, bu fikir fena değil.”
“……”
Diğer üç tarikat arasında, hem iç öğrenciler hem de dış öğrenciler, Savaşçı Serendipity Köşkü Denemesinin sonucuyla inanılmaz derecede şok oldular.
İnzivaya çekilen birkaç çekirdek öğrenci bile Qin Nan'ın adını duydu.
Bunun nedeni, ilk dört tarikatın öğrencilerinin birçoğunun Martial Serendipity Pavilion'a girmiş olmasıydı. Savaşçı Serendipity Köşkü'nün dördüncü ve beşinci katmanlarına girmenin önemini anladılar.
Müritlere kıyasla, diğer üç tarikatın yetkilileri, aldıkları bilgilere dayanarak bir plan yapmak için gizli toplantılar düzenlemeye başladılar.
Qin Nan'in Savaşçı Serendipity Köşkü'nden elde ettiği sırlar aşırı derecede ezici olabilir ve bu da diğer tarikatların yetkililerini kıskandırıyordu.
Diğer üç tarikat dışında, Mistik Ruh Tarikatı arasında haber yayıldığında, tüm tarikat şaşırmıştı.
"Lanet olsun, Qin Nan Dövüş Ruhu rütbesini gizlemişti. Dövüş Ruhu'nun derecesi aslında onuncu seviye Huang'dır!"
"Ah! Bu Qin Nan ne kadar çılgın? Diğer tarikatların dahilerini ezmeyi ve Savaşçı Serendipity Köşkü'nün sırlarını ele geçirmeyi başardı."
"Tanrım, anlamadınız mı? Qin Nan sadece büyük yaşlının öğrencisi değil, aynı zamanda başka bir Dövüş Ataları Alemi uzmanının da öğrencisi!'
“Böyle bir geçmiş ve yetenek. Bu Qin Nan'in Mistik Ruh Tarikatının çekirdek öğrencisi olması mümkün mü?"
“……”
Mistik Ruh Tarikatının öğrencileri, Qin Nan'in başarılarını acımasızca tartıştı; gözlerindeki şaşkınlık kaybolma belirtisi göstermiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...