Bölüm 73 - Gizemli Duruma Girmek

404 64 0
                                    

Qin Nan kitabı açıp içeriğini görür görmez, tüm zihni patlamış gibi hissetti ve kafa derisinin uyuşmasına neden oldu.

Eski kitabın ilk sayfasında büyük boyutlu kelimelerden oluşan bir cümle vardı: “Dünyanın canlıları sayısızdır; insanın mülkü sınırsızdır; uçsuz bucaksız okyanuslar sonsuzdur, antik dağlar bilmece olarak kalır; Taoizmi kavrayışımla bu tekniği icat ettim; okyanusları biriktirin, dağları biriktirin, canlıları biriktirin, bir milyar mil içinde hepsini biriktirin, Gökleri ve Yeri biriktirin: Göksel Biriktirme Saldırısı!"

Böyle kısa bir cümleyle, Qin Nan'ın gözünde muazzam bir figür belirdi.

Figür, okyanusların uçsuz bucaksızlığını, dağların ağırlığını, canlıların saflığını, Dünyanın sonsuzluğunu, Göklerin Taoizmini bir araya toplayarak, hepsini bir vuruşta toplamış, her şeye yıkım getirmiştir.

Böyle bir güç, böyle bir buyurganlık; Gökler ve Yer arasında hiçbir şeyin onu durduramayacağını hissetti.

"Bu nasıl bir yetenek?"

Qin Nan tamamen şaşırmıştı; duygularını anlatacak kelime bulamıyordu.

Şimdi bazı Nihai Tekniklerde ustalaşmış olmasına ve birçoğunu daha önce görmüş olmasına rağmen, bu Göksel Biriken Saldırıdan önce toz gibi küçücük görünüyorlardı, hiç karşılaştırılamazlardı.

Yarım saat sonra, Qin Nan şoktan kurtuldu ve mırıldandı, "Yaşlı adamın bana bu tekniği ancak Mor Okyanus Dolunay Kayası parçalara ayrıldıktan sonra vermeye istekli olmasına şaşmamalı."

Qin Nan, Cennetsel Biriken Saldırının öğrenme sürecine dalmadan önce derin bir nefes aldı ve düşüncelerini sakinleştirdi.

O anda, Qin Nan kendini gizleme niyeti göstermedi; İlahi Savaş Ruhunu serbest bırakırken, Cennetsel Biriktirme Saldırısını kavramak için elinden gelenin en iyisini yapmak için Dövüş Becerisi Yeteneğini maksimum potansiyeline yükseltirken Akılla Bir durumuna girdi.

Bu tam beş gün sürdü.

Bu beş gün içinde, Qin Nan, Göksel Biriktirme Saldırısının temel anlayışını nihayet kavramadan önce, kitaptaki tüm bilgi ve sırları tüketmeye çalışarak tamamen kendi dünyasındaymış gibi hissetti. Tekniğin temellerini bilmek onun sınırıydı, çünkü onun sakladığı sırlar, mevcut uygulamasıyla ulaşılmasından çok uzaktı.

“Bu Cennetsel Biriken Darbe gerçekten çok büyük.” Qin Nan, içlerinde karmaşık bir ifadeyle gözlerini yavaşça açtı. “Fakat kitabın başlangıcı otoriter bir şekilde sunulsa da, arkadaki içerik, okyanusların, dağların ve canlıların, ne Göklerin ne de Yerin birikimine yakın değildir. Bu yeterli değil."

Bunu söyledikten sonra, Qin Nan hayal kırıklığına uğramış bir ifade sergiledi.

Qin Nan, öğrenme sürecinin başlangıcındaki Cennetsel Biriken Darbenin buyurgan duygusundan hemen etkilendi ve bu onun için büyük bir umut duymasına neden oldu. Ancak, bunun temellerini kavradıktan sonra, bu Cennetsel Biriken Darbenin gücünün giriş bölümünde anlatılanların sadece %0.1'i, hatta belki de %0.01'i olduğunu fark etti.

Bu teknik, sayısız kusuru olan sadece bir prototipmiş gibi geldi.

O anda yaşlı adamın soğuk sesi duyuldu: “Genç delikanlı, bu Cennetsel Biriken Darbe, tesadüfen bulduğum kitabın bir parçası; Buna rağmen, kaç Dövüş Sanatçısı bunu istiyor biliyor musun?”

"Parça mı?" Qin Nan bunu duyduktan sonra anladı. Daha sonra yaşlı adamın alaycı yorumunu görmezden geldi ve konuyu değiştirdi, "Yaşlı Bayım, neden hala buradasınız?"

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin