Bölüm 116: Birincilik İçin Berabere Kaldı

359 46 0
                                    

Duyuru, tüm kalabalığı içine alan küçük bir fırtına gibi geldi.

Herkes şok olmuş ifadeler verdi ve ardından büyük bir gevezelik patladı.

"Doksan dokuz mark, Nangong Cheng'den beklendiği gibi sadece yüzden az bir mark!"

“Hmph, bu sonuca ulaşmasına neden herkes şaşırıyor? Başlamak için o bir Hap Simyacısı!”

"Haklısın, ama Nangong Cheng böyle inanılmaz bir sonuç elde ettiğine göre, Qin Nan ne tür bir sonuç alabilir?"

"İç çekmek."

……

Öğrenciler şok olurken aynı zamanda başlarını sallamaktan da kendilerini alamadılar.

Nangong Cheng'in doksan dokuz puanlık bir sonuç elde etmesi onların beklentileri dahilindeydi; Ancak, Qin Nan böylesine ezici bir sonuca karşı nasıl bir şansa sahip olabilirdi?

Yaşlıların oturma alanında, yaşlıların çoğu ayağa kalktı ve Cheng Biao'yu tebrik etti.

“Tebrikler, birinci yaşlı. Böyle harika bir sonuçla Nangong Cheng kesinlikle ilk turda birinci olacak."

"Evet, doksan dokuz mark. Bu davaya katılsaydım ben bile böyle bir sonuca ulaşmakta zorluk çekerdim.”

“Etkileyici genç adam, genç ama inanılmaz yetenekli.”

……

Yaşlılar tebrik ederken, içgüdüsel olarak Qin Nan'a acınası bakışlarla baktılar.

Qin Nan'in Nangong Cheng ve Cheng Biao ile yüzleşme cesaretine hayran olmalarına rağmen, bahsin sonucunun şu anda sonuçla doğrulanmış olduğu düşünülüyordu.

Qin Nan büyük bahiste kaybedeceğinden emindi.

Bu arada, hem Nangong Cheng hem de Cheng Biao, gözlerinde neşeyi gizleme belirtisi olmadan Qin Nan'a baktı.

Onların görüşüne göre, Qin Nan'ın kaybetmesi garantiydi. Onlara sadece Yedi Büyük Günahı vermekle kalmayacak, on gün on gece dojoda diz çökecekti.

Buna rağmen, kalabalığın ilgi odağı olan Qin Nan ifadesiz kaldı.

Sanki ona ne olacağı hakkında hiçbir fikri yokmuş gibi tamamen sakin görünüyordu.

Qin Nan'ın görünüşü Nangong Cheng ve Cheng Biao'nun kalplerinde küçümseyici bir şekilde gülmelerine neden oldu. Onların gözünde, Qin Nan'ın görünüşü, kendini kaybetmenin eşiğinde olan bir arbalet üzerine yüklenmiş bir ok gibiydi.

Bunu takiben, sorumlu ihtiyar uzun süre duraksadı ve sonuçları okumaya devam etti.

“Huang Long, altmış mark. Bir sonraki tura yükselir.”

"Xiao Leng, elli üç mark. Bir sonraki tura yükselir.”

"Chu Yun, yetmiş iki mark. Bir sonraki tura yükselir.”

……

Dahilerin pek çok ismi duyulmuştu, ancak hiçbiri seksenin üzerinde bir not alamadı.

O anda, sorumlu ihtiyar bir an tereddüt etti ve ilan etmeden önce, “Mo Zishan, seksen bir mark. Bir sonraki tura yükseldi!”

Bu ismi duyunca, öğrenci kalabalığı yeniden canlandı.

“Bu Mo Zishan; Bana ailesinin Hap Simyacısı olarak tanındığı söylendi. Sadece seksen bir puan alacağını beklemiyordum.”

“Size daha önce, bu tanımlayıcı içerik ve hapların Nangong Cheng için özel olarak tasarlandığını söylemiştim; kimse onun rakibi olamaz."

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin