C186 - Linshui Şehrine Dönüş

355 57 0
                                    


Qin Nan başını çevirdi ve genç bir adamın şaşırmış bir bakışla baktığını gördü.

Genç adamın iri bir fiziği vardı, sanki vücudunda gizlenmiş bir güç varmış gibi, ona korkutucu bir görünüm veriyordu.

"Onuncu derece Huang dereceli Dövüş Ruhu, sekizinci katman Xiantian Alemi, Gizem Aleminin Küçük Başarı Aşaması..." Qin Nan hızla İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini gerçekleştirdi ve önündeki genç adamı iyice gözden geçirerek kalbinin kontrol edilmesini sağladı. yavaş yavaş şaşkınlıkla doldu.

Bu hantal genç adamın Dövüş Ruhu, yeteneği ve gücü Leng Feng'inkinden daha güçlüydü.

Qin Nan aklındaki şüpheleri gizledi ve yumruklarını bir araya getirdi, "Ben Qin Nan, kim olduğunu sorabilir miyim?"

"Hehe, bana Pang Kun diyebilirsin," Pang Kun cömert bir gülümseme bıraktı ve "Şansım bugün burada, ünlü Qin Nan ile Hall of Fame'de buluşmak üzere. Kardeş Qin Nan, bilgin olsun, sana uzun zamandır hayranım…”

"Adımın artık çokça lanetlendiğinden eminim."

Qin Nan'in yüzündeki gülümseme dışında ifadesi aynı kaldı.

"Err..." Pang Kun ne diyeceğini bilemeden suskun kaldı.

Qin Nan, kendisi ve Leng Feng arasındaki düello gerçekleşmeden önce teslim olmak için inisiyatif aldığında, gerçekten de ona tepeden baktı, lanetledi ve onun kendi sözlerinden sorumlu olamayacak tam bir korkak olduğunu varsaydı. ölümden korkmuş.

Bu nedenle, Qin Nan'in adının lanetli olması konusundan bahsetmesi onu şaşırtmıştı.

"Kardeş Qin Nan, bir görev bulmaya mı geldin?" Pang Kun anında konuyu değiştirdi.

Qin Nan, yabancının düşüncelerinin ne olduğu hakkında hiçbir fikri olmamasına rağmen, sakin bir gülümsemeyle söylediği gibi gerçeği saklama niyetinde değildi, "Kıdemli Kardeş Pang Kun, kısa bir süre önce tüm Mistik Ruh Tarikatından haplar ödünç aldığımı kesinlikle biliyor. . Şimdi borçlarımı ödemek için görevler almak için buradayım.”

"Borçlarını ödemeyi mi planlıyorsun?"

O anda Pang Kun afalladı.

Mektubu aldığı için, bir süre önce Qin Nan adına tüm Mistik Ruh Tarikatı içindeki herkesten Onurlu Kıdemli'nin hapları ödünç aldığı olayı açıkça bildiğine şüphe yoktu.

Pang Kun, hayranlığı ve merakı nedeniyle Qin Nan'a iki yüz Dövüş İmparatoru Hapı ödünç vermişti.

Pang Kun, Dövüş İmparatoru Haplarını verdiğinde, Qin Nan'in ona geri ödemesini asla beklemiyordu.

Sadece Pang Kun değil, haplarını Qin Nan'a ödünç veren herkesin haplarını geri alma beklentisi yoktu.

Bu düşünceyi üzerine Pang Kun hemen saygılı davrandı ve “Kardeş Qin Nan, kararından tamamen etkilendim. Buraya görev aramaya geldiğine göre, bende sana uygun bir tane var, ilgilenir misin?”

"Nasıl bir arayış?"

Qin Nan'in gözleri titredi.

Qin Nan, gördüğü önceki görevle oldukça ilgili olmasına rağmen, açıklaması çok tuhaftı ve bir tehlike ipucunu ortaya çıkardı.

“Bu görev, iç öğrenciler arasında ilk onda yer alan kıdemli bir birader tarafından verildi. Nispeten basit, sadece canavarları öldürmeniz gerekiyor. Bir Vakıf Mareşal Canavarı öldürmek size on bin Xiantian Hapı kazandıracak. Bir Orta Düzey Mareşal Canavarı öldürmek size elli bin Xiantian Hapı kazandıracak. Gelişmiş Dövüşçü bir canavarı öldürmek size yüz bin Xiantian Hapı kazandıracak. Pang Kun sırıttı, "Bununla birlikte, sadece canavarlar öldürüldüğünde Canavar Çekirdeği yok edilmediğinde geçerli sayılır."

"Hmm?"

Qin Nan'in gözleri tutkuyla parladı.

Bir Vakıf Mareşal Canavarı, birinci ila üçüncü katman Xiantian Alemi'ne eşdeğer bir güce sahipti. Mevcut gücüyle birini kolayca öldürebilirdi.

Bir Vakıf Mareşal Canavarı'nı öldürerek on bin Xiantian Hapı kazanabilseydi, tüm borçlarını ödemek için yalnızca altı bin Vakıf Mareşal Canavarı öldürmesi gerekirdi.

Qin Nan ayrıca bir Orta Düzey Mareşal Canavarı da kolaylıkla yenebilirdi ve bu durumda, tüm borçlarını ödemek için sadece bin iki yüz tanesini öldürmesi yeterliydi.

“Vakıf Mareşal Canavarlarını veya Orta Düzey Dövüşçü Canavarları öldürmek benim için sorun olmayacak. En önemlisi, canavarları öldürme sürecinde becerilerimi de güçlendirebilir ve daha fazla savaş deneyimi elde edebilirdim. Dolayısıyla bu arayıştan kazanılacak çok şey var ama kaybedecek bir şey yok…”

Qin Nan'in düşünceleri netleşti, ancak görevi kabul etmek için acelesi yoktu ve tereddütle sordu, "Kıdemli Kardeş Pang Kun, bu gerçekten harika bir fırsat, ama iç öğrenci Kıdemli Kardeş neden böyle bir talepte bulunsun?"

"Bunu soracağını biliyordum." Pang Kun'un yüzü saygıyla doldu, "Bu iç öğrenci Kıdemli Kardeş'in konumu Kıdemli Kardeş Gong Yang'ınkinden bile daha yüksek. Söylentiler, bu Kıdemli Kardeşin, ustalaşmak için çok sayıda Canavar Çekirdeği tüketmesini gerektiren korkunç bir Dövüş Sanatı uyguladığını söylüyor. Bu nedenle, birçok dış öğrencinin çılgın bir şekilde canavarları avlamasına neden olan görevi yayınladı."

"Dövüş Sanatını uygulamak için Canavar Çekirdeklerini yiyip bitirmek mi?"

Şaşkınlıkla dolmuş olan Qin Nan'in kalbi bir çarpma hissetti.

Adı ilk dört tarikat arasında herkes tarafından bilinmesine rağmen, hala hafife alamayacağı bazı iç öğrenciler, güçlü güçleri olan gerçek süper dahiler vardı.

Söylediği gibi, “Evrende sınır yoktur… Her zaman sizden üstün olanlar vardır.”

Qin Nan'ın olağanüstü başarılarına rağmen, kendisiyle dolu olması için hiçbir sebep yoktu.

"Anlıyorum, bu görevi kabul edeceğim." Qin Nan anında kararını verdi ve samimi bir ses tonuyla "Bana tüm bunları anlattığın için teşekkürler Kıdemli Kardeş" diyerek yumruklarını bir araya getirdi.

"Küçük bir şey, kusura bakmayın. Sonuçta, Jun Alliance halkı çok ileri gitti…”

Pang Kun, dürüst yüzüyle keskin bir tezat oluşturan yarı bilinçli bir şekilde gülümsedi.

Pang Kun'un Jun Alliance ile bir çatışma yaşamasını beklemediği için Qin Nan'in gözleri şaşkınlıkla parladı.

Bu aynı zamanda Pang Kun'un ona neden yaklaştığını ve görevi ona tanıttığını açıkladığı için Qin Nan'ın zihnindeki şüpheyi de ortadan kaldırdı.

Düşmanlarınızın düşmanları sizin dostlarınızdır.

"Görünüşe göre bu Jun İttifakı tüm Mistik Ruh Tarikatını fethetmiyor." Qin Nan kendi kendine düşündü ve özür dilemeden önce Pang Kun ile sohbet etmeye devam etti. Daha sonra Şeref Salonundan sorumlu yaşlıya gitti ve görevi kabul etmek için bilgilerini kaydetti.

Görevi kabul ettikten sonra, Qin Nan daha fazla kalmadı ve kimsenin dikkatini çekmeden sessizce ayrıldı.

“Bu görev, farklı türdeki hayvanları avlamakla ilgili. Avıma başlamak için nereye gitmeliyim?”

Qin Nan, düşüncelerine dalmışken kaşlarını çattı.

Görev için mükemmel olan tek bir yer düşünebiliyordu: Sonbahar Dağı.

Sonbahar Dağı canavarlarla doluydu. Avı için ideal bir yer olan çok sayıda Vakıf Mareşal Canavarı ve Orta Düzey Mareşal Canavarı mutlaka olacaktı.

Ancak Qin Nan'in Sonbahar Dağı'na gitmeye hiç niyeti yoktu. Artık ilk dört tarikat arasında ünlü olduğu için, nerede olduğunu gizlice izleyen insanlar olacaktı. Sonbahar Dağı'na gidecek olsaydı, diğer mezhepler Sonbahar Dağı'na yaptığı yolculuğun Savaşçı Serendipity Köşkü'nün sırlarıyla ilgili olduğunu varsayardı.

Kesinlikle ona çok fazla sorun getirecekti.

"Ah doğru, Longhu Sıradağlarına gidebilirim. Longhu Sıradağları'nda bir sürü canavar var ve bu şansı klana dönüp babamın ve diğerlerinin nasıl olduğunu görmek için kullanabilirim!"

Bir karara vardığında Qin Nan'ın gözleri aniden parladı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin