Qin Nan'in bilincini yavaşça geri kazanması üç gününü aldı."Ah... aşırı baş ağrısı, geçen seferkiyle aynı."
Qin Nan başını tutarken derin bir nefes aldı ve ovuşturmaya devam etti; Bir tütsü yakmak için geçen süreden sonra nihayet alıştı.
"Neydi o rüya? O ceset ne olabilir ki?”
Qin Nan, düşüncelerini topladıktan sonra kendisini sayısız şüphe içinde kaybolmuş buldu.
Cesedin ona verdiği şok çok büyüktü; tüm Tianfeng Dağı, cesetten önce sadece bir toz parçacığı büyüklüğündeymiş gibi geliyordu.
Ancak, Qin Nan'in düşünceleri bu konuda çok fazla oyalanmadı; mevcut uygulamasıyla, rüyanın arkasındaki anlamı anlamak imkansız olurdu. Emin olduğu tek şey, ceset ile İlahi Savaş Ruhu arasında bazı tuhaf bağlantılar olması gerektiğiydi.
"En önemlisi, İlahi Savaş Ruhu'nun şimdi farklı olup olmadığını kontrol etmeliyim."
Düşüncelerini yatıştırdıktan sonra, anında İlahi Savaş Ruhu'nu serbest bıraktı.
On altın ışının içinde, İlahi Savaş Ruhu'nun bulanık figürü inanılmaz derecede buyurgan bir aura ile ortaya çıktı; bunun yanı sıra, bir çift beyaz gözü, kendisine olağanüstü, kadim, gizemli bir his veriyordu.
Bunu gördükten sonra Qin Nan bir kez daha afalladı.
İlahi Savaş Ruhu'nun gözleri gelişmeyi bitirmiş miydi?
Qin Nan, daha önce İlahi Savaş Ruhu'nun gözlerini aldıktan sonra, hapların yeterince tüketilmesiyle İlahi Savaş Ruhunun diğer kısımlarını geliştirmenin mümkün olduğunu düşündü.
Ancak Qin Nan, İlahi Savaş Ruhu'nun gözlerini şimdi ilk kez gördüğünde, yardım edemedi, düşüncesini kaybetti.
“İlahi Savaş Ruhu'nun gözleri tamamen gelişti; Bu, İlahi Savaş Ruhu'nun gözlerim artık daha gizemli bir güce sahip olduğu anlamına mı geliyor?”
Qin Nan'in aklına ani bir düşünce geldiğinde, bekleyemedi ve İlahi Savaş Ruhu'nun gözlerini idam etti ve odadan dışarı baktı.
Bir bakışla, yerinde suskun kaldı.
Sadece Dövüş İmparatorlarının göz atabileceği yasaklayıcı aura onun üzerinde hiçbir etkisi olmadı ve binada olan her şeyi açıkça görebiliyordu.
İç öğrencilerin çoğu çay içerken sohbet ediyorlardı. Bazıları Dövüş Ruhunu salıyor ve inzivaya çekiliyordu. Ayrıca birlikte utanmazca bir şeyler yapan iki erkek ve bir kız vardı.
Qin Nan her şeyi çok net ve kolaylıkla görebiliyordu.
Aynı zamanda, binanın çevresinden bazı öfkeli sesler duyuldu, “Kim o? Kim bakıyor?"
Bu sesleri duyunca, Qin Nan hemen İlahi Savaş Ruhu'ndan gözlerini çekti ve kalbi hızla çarpmaya başladı.
Artık, İlahi Savaş Ruhu'nun gözlerinin geliştiğinden emindi; vizyonu artık her türlü yasaklayıcı aurayı atlatabilecek, her şeyi görebilecek yeteneğe sahipti.
"İlahi Savaş Ruhu'nun şu anki gözlerim ile, eğer herhangi bir yasak aura, oluşum veya benzeri gizemli nesnelerle karşılaşsaydım, sırlarını ve gerçeklerini sadece bir bakışla keşfedebilirdim." Qin Nan, "Bu yetenekle, yetiştirme yolumda ilerliyor olacağım!" diye düşünürken kendini sakinleştirmeye çalıştı.
Bu düşünceyi düşündükten sonra, Qin Nan kendini toplarken derin bir nefes aldı.
Xuan dereceli Dövüş Ruhu'na ulaşmak için Evlilik İmparatoru Haplarını tüketmeye devam etmedi. Bunun yerine ayağa kalktı ve çıkışa yöneldi.
Bunun nedeni, Çok Yönlülük Denemesinden sonra, dış alana gelişini henüz bildirmemiş olmasıydı. Burada dört gün geçirmişti, bu yüzden bir an önce doğrudan dış bölgeye gitmesi gerekiyordu.
İlahi Savaş Ruhunun seviyesini yükseltmeye gelince, bunun için bolca zaman vardı. Qin Nan bunu yapmak için acele etmiyordu.
Qin Nan kapıyı açar açmaz şaşırmış bir ses duyuldu, "Genç Efendi Qin Nan?"
Qin Nan sese baktı ve kişinin Bai Heng olduğunu görünce şaşırdı.
Bai Heng hemen, "Genç Efendi Qin Nan, Kıdemli Kız Kardeş Xiao'dan burada inzivada xiulian uyguladığınızı duydum, bu yüzden bekliyordum. Dış alan için endişelenme, zaten tüm prosedürlerde sana yardım ettim. Artık gerçek bir dış öğrencisin, bu yüzden istediğin zaman geri dönebilirsin."
Qin Nan, "Bunca gündür burada mıydın?" demeden önce bir süre tereddüt etti.
"Evet." Bai Heng endişeyle etrafına bakınırken başını salladı ve "O iç öğrencilere tam o sırada ne olduğundan emin değilim. Sanki kendilerine bakılıyormuş gibi hepsi öfkeyle bağırdılar; beni korkutan…"
Bunu duyunca, Qin Nan gülümsedi; Bai Heng, onlara bakan kişinin tam önünde durduğunu bilmiyordu.
"Yardımınız için teşekkürler. İşte yüz Dövüş İmparatoru Hapı, al onları.” Qin Nan, hapları alıp Bai Heng'e verirken isteksizliğini bastırdı.
Lingshui Şehrine geri dönmüş olsa da, Qin Nan ve Ling Zixiao arasında bazı anlaşmazlıklar vardı; ancak o zamandan beri, Bai Heng iyi davranıyordu ve ayrıca Qin Nan bir dış öğrenci olarak hala yeniydi ve bu nedenle bilmesi gereken her şeyi anlamak için Bai Heng'in yardımına ihtiyacı olacaktı.
"Yüz Dövüş İmparatoru Hapı mı?" Bai Heng hızla elini salladığında şok oldu. Buna rağmen, Qin Nan'in bakışlarını gördükten sonra dehşete düştü ve kalbi sevinçle doluyken hemen hapları aldı; daha sonra, "Teşekkürler, Genç Efendi Qin Nan. Bir şeye ihtiyacın olursa beni aramaktan çekinme."
Qin Nan gülümsedi ve "Dış alanın nerede olduğundan emin değilim, lütfen beni oraya getirin" dedi.
"Dış alana geri dönmek ister misin?" Bai Heng bunu duyduktan sonra afalladı.
"Bununla ilgili bir sorun mu var?" Qin Nan sordu.
"Hayır, hayır, hiçbir şey. Bunu demek istemedim." Bai Heng anında elini salladı ve "Sadece Hazine Kasasında bir dış alan müzayedesi olacağını duydum. İlgileneceğini düşündüm, bu yüzden seni oraya getirebilmek için burada bekliyorum. Geri dönmek istersen, seni de getirmekten mutluluk duyarım.”
Qin Nan'in gözleri, "Dış alan müzayedesi mi? Bu da ne?"
“Evet, Hazine Kasası tarafından düzenlenen ve sadece dış öğrencilere açık olan bir müzayede; orada bir sürü hazine olacak.” Bai Heng, Qin Nan'in beline bir bakış attı ve ardından çekingen bir tonla, "Başlangıçta Genç Efendi Qin Nan'in yeni bir kılıç aradığını düşündüm..." dedi.
Bunu söyledikten sonra Bai Heng cümlesini duraklattı.
"İlginç, hadi bu dış alan açık artırmasına gidelim." Qin Nan ilgileniyor gibiydi. Bunca zaman her zaman yeni bir kılıç almak istemişti, ama bunu yapma şansı yoktu.
Bu düşünceyi düşündükten sonra, Qin Nan Bai Heng'e bakmadan edemedi; Bu Bai Heng benim üzerimde bazı düşünceler harcadı.
Bai Heng bunu duyduktan sonra sevindi ve “Tabii, seni oraya getireceğim” dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...