Mektubu okuduktan sonra Ouyang Jun'un öfkesinden dolayı alnında damarların fırladığı görüldü.Bu Qin Nan ne istiyor?
Yüz bin Dövüş İmparatoru Hapından sanki yüz bin Vücut Temperleme Hapıymış gibi bahsediyor!
Tarikat liderinin oğlu Ouyang Jun bile sadece sınırlı miktarda Dövüş İmparatoru Hapı alabiliyordu. Yüz bin Dövüş İmparatoru Hapı vermek onun için büyük bir acı olurdu.
Leng Feng mektubun içeriğini gözden geçirdi ve gözleri soğudu, "Kıdemli Kardeş Ouyang, kızmayın. O adamın bilerek bu mektubu bizi kandırmak için yazdığını hissediyorum.”
"Hımm!"
Ouyang Jun'un yüzü soğuklukla doldu, elinde bir alev tutuştu ve mektubu küle çevirdi, ardından içi boş bir kahkaha attı, "Eğer planladığı buysa, ona dileklerini yerine getireceğim!"
"Ona Dövüş İmparatoru Hapları mı vereceksin? Yüz bin mi?”
Leng Feng bunu duyunca şok oldu.
Ouyang Jun kayıtsız bir şekilde gülümsedi, "Cidden ona Dövüş İmparatoru Hapları vereceğimi mi düşünüyorsun? Rüyalarında! Bir Vücut Temperleme Hapı onun için yeterli olmalı!”
……
……
Qin Nan mektubu teslim ettikten kısa bir süre sonra, bir yeşim kavanoz ona doğru uçarken delici bir ses duyuldu.
"Hmm? hap mı? Bu Ouyang Jun cidden bana hap mı veriyor?”
Qin Nan, kavanozu yakalamak ve içeriğini kontrol etmek için elini uzatmadan önce şaşkına döndü.
Qin Nan bir bakışla anında yeşim kavanozun içinde yatan bir Vücut Temperleme Hapı gördü.
"Vücut Temperleme Hapı ile beni küçük düşürmeye mi çalışıyorsun? Hehe, beni rahatsız etmiyor bile. Bir Vücut Temperleme Hapı hala bir haptır.” Qin Nan bir kahkaha patlattı ve Vücut Geliştirme Hapını ağzına attı.
İlahi Savaş Ruhu'na sahip olduğundan, herhangi bir israfı önlemek için haplarını kullanma konusunda son derece dikkatliydi.
Hap İlahi Savaş Ruhu tarafından emildiğinde, Qin Nan yere bir tekme attı, Eski Shan'a yaklaşmaya ve İlahi Savaş Ruhunu yükseltmek için daha fazla hap ödünç almaya karar verdi.
Ancak o anda Qin Nan'in beklentilerinin dışında bir şey oldu!
İlahi Savaş Ruhu kendi isteğiyle havada süzülürken, boş bir alanda dururken, on altın ışın aniden parladı.
"Bu…"
Qin Nan şaşırmıştı.
İlahi Savaş Ruhu'ndan sürekli bir kadim baskılayıcı aura dalgası fışkırırken, on altın ışın inanılmaz derecede parlak hale geldi. Kadim bir duyguyla hafif bir çığlık duyulabiliyordu.
BANG!
Üçüncü konutun tamamını dolduran büyük bir patlama sesi duyulabilirdi.
İlahi Savaş Ruhu'nun bulanık insan figüründen, çatırdayan bir kabuktan fışkıran ışık gibi, parıldayan mavi bir gizemli ışık yayıldığı görülüyordu; alnından, yüzünden, boynundan, omuzlarından, kollarından, göğsünden, karnından, vs - yukarıdan aşağıya.
On parlak altın ışın anında paramparça oldu ve yerini bu parıldayan mavi ışık ışını aldı!
"Bu... Bu... Xuan Seviye Dövüş Ruhu mu?"
Qin Nan bunu görünce afalladı.
Bir Vücut Temperleme Hapı tükettikten sonra İlahi Savaş Ruhunun seviyesini yükseltmesini beklemiyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...