Bölüm 167: İlk Dört Tarikatı Şok Etmek

395 58 0
                                    


Sonbahar Dağı'nın zirvesinde, Ticaret İttifakı olay yerinden ayrıldıktan sonra sonuç hemen hemen sabitlendi.

Uçan Kılıç Tarikatı, Düzensiz Alevler Tarikatı ve Qing Nu Tarikatı daha fazla kalmadılar, öğrencilerini kendi mezheplerine geri götürdüler.

Huang Que, Wei Hao ve Wang Ruoling de dahil olmak üzere katılan dahiler, Qin Nan'a olan nefretlerinin yanı sıra, bir yenilgi duygusuyla doluydular ve artık önceki küçümseyici tavırları yoktu.

Bunun nedeni, arka plan, yetenek veya kavrayış açısından hepsinin Qin Nan'a karşı uyumsuz olmasıydı!

Mistik Ruh Tarikatı bu sefer en büyük kazanan olmuştu. Zhang Taiyi son derece neşeliydi ve heyecandan dolayı yüzü kızardı. Hatta Qin Nan ve geri kalanına Dövüş Serendipity Köşkü Denemesi için ödül olarak birkaç yüz Dövüş İmparatoru Hapı verdi.

"Şimdi tarikata geri dönelim!" Zhang Taiyi mürettebatı yönetti ve Mystic Spirit Sect'e geri döndü.

Dönüş yolunda bir şey oldu. Qin Nan, Prenses Miao Miao'nun toplam otuz milyon Dövüş İmparatoru Hapı kazandığını öğrendiğinde, Kristal Çiçeklerin seksen sapının artık onun olduğu konusunda ısrar etmeden önce, anında şaşkına döndü. Ancak, Prenses Miao Miao -her zamanki gibi cimri davranarak- bir çift şaşı gözle Savaşçı Atalar Alemi'nin aurasını saldı ve Qin Nan'dan seksen Kristal Çiçek sapının hepsini soyarak ona tek bir sap bırakmadı.

Bu, Qin Nan'a ağır bir darbe olarak hizmet etti ve onu, Savaşçı Serendipity Köşkü Denemesinde birinci olmanın sevincine dair hiçbir iz bırakmadan, hoş olmayan bir ifadeyle bıraktı.

Prenses Miao Miao'nun cimri olmasına alışıktı, ama daha da önemlisi, Ticaret İttifakı ile bahse katılma şansını bile bulamadı ve sonunda bir servet kazanma şansını kaçırdı.

Qin Nan'ın depresyonundan kurtulması iki gün sürdü.

"Mistik Ruh Tarikatına daha sekiz gün olduğu için, bu zamanı yetiştirmek için kullanmalıyım..." Qin Nan kendi kendine söyledi, düşünceleri onu Savaşçı Serendipity Köşkü'nün beşinci katına geri getirirken konuştu. gizemli genç adama.

Potansiyel Taş gerçekse, bu onun gelecekteki başarısının Dövüş Tanrısı Alemi'ni geçebileceği anlamına gelir.

Dövüş Tanrısı Aleminin ötesinde ne var?

Qin Nan'in hiçbir fikri yoktu ve sormaya cesaret edemedi.

"Siktir et, bunu unutmam daha iyi..." Qin Nan düşüncelerinden kurtulmak için başını salladı ve saklama çantasına baktı.

Martial Serendipity Pavilion'a yapılan bu gezi, Qin Nan'in saklama çantası için gerçekten oldukça ödüllendiriciydi.

Prenses Miao Miao'dan aldığı yirmi damla Atavistik Ruhani Sıvıya dokunulmadan kaldı. Savaş Serendipity Köşkü'nden aldığı yedi Güç Meyvesinden ve denemenin üçüncü raundunda aldığı Arcane Realm Stone'dan bahsetmiyorum bile.

"Yürürken Dövüş Ruhumu serbest bırakmak ve Cennetin ve Dünyanın Qi'sini emmek imkansız olsa da, malzemeleri tüketerek hala xiulian uygulayabilirim."

Qin Nan, yirmi damla Atavistik Ruhani Sıvıyı çıkarmadan ve tüketmeden önce bir süre düşündü.

Şimdi Atavistik Ruhsal Sıvıyı tüketmeyi seçmesinin nedeni, Atavistik Gelişim için ilerlemenin hızlı bir hızda ilerlemesiydi, çok fazla kavramaya ihtiyaç duymadan, hareket halindeyken geliştirmesi onun için mükemmeldi.

Onun vücuduna girdikten sonra, Qin Nan'ın vücudundan geçmeden önce, yirmi damla Atavistik Ruhani Sıvı, zengin bir Atavistik Qi bulutuna dönüştü.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin