Ertesi gün, şok edici haber Mistik Ruh Tarikatı içindeki herkese yayıldı.
"Ne? Qin Nan teslim oldu mu?"
"Lanet olsun, bu adamın nesi var, başlangıçta bu kadar kendini beğenmiş ve Leng Feng'e meydan okuyor, ama şimdi teslim olmayı seçiyor?"
"Tsk, bu ne böyle, ne tür bir çöp bu?"
"Lanet olsun, ona haplarımı bile ödünç verdim. Bu kadar korkak, iğrenç biri olduğunu kim düşünebilirdi!'
"Bence teslim olması mantıklı. Leng Feng'in gücüyle, Qin Nan'ın ona meydan okuması için intihar etmek gibi. Ben olsam ben de teslim olurdum."
"Hehe, her iki durumda da, bu Qin Nan, müthiş geçmişine ve Dövüş Ruhu'na rağmen sadece bir korkak!"
"......"
Tüm Mistik Ruh Tarikatının öğrencileri ve yaşlıları tereddüt etmeden anında lanetlendi.
Düello meydan okumasını şahsen kabul ettikten sonra kim neden teslim olur?
Özellikle Qin Nan'ın sıra dışı kimliğiyle, teslim olma eylemleri kesinlikle büyük bir şaka gibi karşılandı ve adına utanç getirdi.
Bununla birlikte, birçoğu eylemlerinin rasyonel veya tamamen anlaşılabilir olduğu konusunda hemfikirdi.
...Ancak, dış öğrenciler arasında, Dış Etki Alanı Zirvesinde...
Xiao Yunhe, Luo Jianhao, Wang Chu ve Çok Yönlülük Denemesine katılan öğrenciler, haber kendilerine bildirildiğinde duyduklarına inanamadılar.
Akılları, başlangıçta inanılmaz derecede zayıf bir görünüme sahip olan gururlu bir insan figürüyle doluydu.
Böyle bir adamın teslim olması nasıl mümkün olabilir?
O anda Xiao Yunhe, Luo Jianhao, Wang Chu ve diğerleri yüzlerinde alaycı gülümsemelerle sessizliğe büründüler.
Yani burası Dövüş Dünyası mı?
Onun zulmü insanın inançlarını yıkmaya yeter mi?
Sadece onlar değil, Huang Long, Mo Zishan, Xu You ve şimdi iç alan müritlerine terfi eden Da Hu bile, haberleri duyduktan sonra, sanki kendi hayatlarında duydukları en komik şeymiş gibi gülmeden edemediler. hayatları.
Qin Nan teslim mi oluyor?
Ne? Benimle dalga mı geçiyorsun?
Dış Etki Alanı Denemesinde, Birinci Kıdemli ve Nangong Cheng'in baskısıyla karşı karşıya kalsa bile, ifadesi değişmedi ve cesurca ele aldı ve sonunda mucizeler yarattı.
Son olarak, ama bir o kadar önemli olarak, Uçan Kılıç Tarikatı, Düzensiz Alevler Tarikatı ve Qing Nu Tarikatından oluşan ilk üç mezhebin süper dahileriyle yüzleşen Savaşçı Serendipity Köşkü Duruşması'nda Qin Nan sabit kaldı ve mucizeler yarattı. birinci, ikinci ve üçüncü turda, tüm rakiplerini ezdiği için onu birinci sıraya yerleştirdi.
Sonunda, Qin Nan dördüncü ve beşinci katmanları geçti ve Martial Serendipity Pavilion'un sırlarını ele geçirdi.
Böyle bir adam neden şimdi teslim olsun ki?
Ancak Huang Long, Mo Zishan, Xu You, Da Hu ve diğerleri kendilerini sessizliğe kaptırdılar. Gururlu, kendine güvenen, savaş niyetiyle dolu, morali bozuk ve çaresizlik duygusuyla teslim olan genç bir adamın sahnesini hayal edebiliyorlardı.
O anda, Huang Long ve diğerleri, ağlayacak gibi hissettikleri için kalplerinin ağrıdığını ve burunlarının seğirdiğini hissedebiliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...