Outer Domain Denemesi Outer Domain Dojo'da yapıldı.
Sadece bir gün içinde, tüm Dış Etki Alanı Dojosu farklı bir görünüme sahipti; ondan fazla büyük halka inşa edildi ve yaşlılar için özel bir oturma alanı vardı.
Yaşlıların oturma alanında, dış alan öğrencilerinin birinci büyüğü, Cheng Biao, ikinci, üçüncü, dördüncü, beşinci yaşlılar, vb. ile birlikte önde oturuyordu; toplam yirmi ihtiyar vardı.
İhtiyarın oturma alanının altında, tüm dış alan öğrencileri -toplam altı yüz otuz yedi kişi- vardı ve bu da mekanın canlı olmasına neden oldu.
Öğrenciler arasında, Qin Nan mütevazı kalmak için bilerek bir köşede durdu; buna rağmen, yine de birçok öğrencinin dikkatini çekti.
Bunun nedeni, Qin Nan'in iyi bilinen Beş Elementli Mistik Parlaklık Formasyonunu kırma ve Beş Zalim Kaplanı tamamen parçalama başarısı, insanların içgüdüsel olarak zihinlerinde onu Nangong Cheng ile karşılaştırmasına neden olmasıydı.
Bu sırada kalabalıktan büyük bir gevezelik duyuldu.
Qin Nan başını kaldırdı ve gevezelik yönüne baktı ve Nangong Cheng'in mor bir kıyafetle yüzünde bir gülümsemeyle geldiğini ve birinci sıradaki dış alan öğrencisi statüsünü sergilediğini gördü.
Nangong Cheng'in gelişi, kalabalık ona saygıyla bakarken birbirleriyle tartışmaya başlayınca ortamın daha gürültülü bir hal almasına neden oldu.
“Bu adam iyileşmiş gibi görünüyor…”
Qin Nan'in gözleri titredi ve Nangong Cheng'e bakarken fark edilmeden İlahi Savaş Ruhunun Gözlerini serbest bıraktı.
Bir bakışla Qin Nan'ın yüzünde bir gülümseme belirdi; tıpkı tahmin ettiği gibi, Nangong Cheng şimdi Xiantian Alemi'ne ulaşmıştı.
Ancak, Nangong Cheng, Xiantian Alemi'nin aurasını gizlemek için bir tür numara kullanmış gibi görünüyordu, bu yüzden sıradan insanlar tarafından tespit edilemiyordu.
"Xiantian Alemi, ilginç."
Qin Nan, yüzünde sakin bir ifadeyle kendi kendine söyledi.
Dün gece beyaz yeşim ginseng tarafından verilen Atavistic Spiritual Liquid damlasını tükettikten sonra, Xiantian Alemi'ni istediği gibi elde edememesine ve sadece yarı Xiantian durumuna ulaşmayı başarmasına rağmen, zaten az miktarda kişisel Qi'ye sahipti. onun Dantian'ı, Atavistik Ruhsal Sıvı damlasının içerdiği atavistik Qi ile birlikte.
Başka bir deyişle, o da Xiantian Aleminde olarak düşünülebilir, ancak Dantian'ında birikmiş yeterli kişisel Qi'ye sahip değildi, ayrıca atavistik Qi'den gelen rahatsızlık Qi'sinin garip davranmasına neden oldu, bu nedenle Xiantian'ı elde edememişti. Diyar.
Qin Nan ve Xiantian Alemi arasında hala bir barikat vardı.
“Kardeş Nan!”
Bu arada, Xiao Leng ve Chu Yun, Qin Nan'ı kalabalığın arasında buldu ve yüzlerinde hafif şaşırmış gülümsemelerle ona yaklaştılar.
Qin Nan ikisine baktı ve gözleri şaşkınlıkla parladı; Xiao Leng ve Chu Yun, ikisinin aurasının benzer bir duyguya sahip olmasına neden olan ve daha güçlü bir aura ile sonuçlanan, birbirine karışmış gibi görünen tuhaf bir Dövüş Sanatı öğrenmiş gibi görünüyordu.
Qin Nan başını hafifçe salladı; Xiao Leng ve Chu Yun'un şu anki gücüyle, eğer hiçbir şey ters gitmezse bu Dış Alan Denemesinde ilk beşe girmek için büyük bir şansları varmış gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...