Güvenlik endişeleri nedeniyle Qin Nan, Xiao Leng'i yetiştirdiği mağaraya geri getirdi.
Xiao Leng'e göz kulak olmasını tavsiye ettikten sonra, Qin Nan hiç vakit kaybetmeden mağaranın derinliklerine indi.
Xiao Leng, Qin Nan'in sırtına bakarken afalladı ve kendi kendine düşünmekten kendini alamadı, “Bu hayatta ilk defa kendiyle dolu birini görüyorum; Ling Zixiao ve beş yaşlı, onun dikkatini çekmeye bile layık değiller."
Bu düşünceyi düşündükten sonra, Xiao Leng alaycı bir şekilde gülümsedi ve başını salladı.
Daha önce, Qin Nan'in Wang Meng ve grubunu ortadan kaldırmasına tanık olduktan sonra, Xiao Leng, Qin Nan'ın gelecekte büyük başarılar elde etme potansiyeline sahip olduğunu öğrendi; bu nedenle, Qin Nan'i nasıl taviz verileceğini ve düşük profilli kalmayı öğrenmeye ikna etmeye çalıştı.
Qin Nan'ın ciddiye almayacağını kim bilebilirdi; hatta Ling Zixiao ve beş yaşlının onun gözünde var olmadığını söyledi.
Ling Zixiao kimdi? Dokuzuncu sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu olan bir süper dahi; gelecekte sınırsız potansiyeli olan biri.
Beş yaşlı kimdi? Mistik Ruh Tarikatı'nda büyük otoriteler ve ürkütücü yetiştirme ile başrolleri oynadılar; tahmin edilemezlerdi.
Qin Nan, yalnızca sekizinci dereceli bir Huang dereceli Dövüş Ruhu'na sahipti; ona Ling Zixiao ve beş yaşlıya saygısızlık etme hakkını ne verdi?
"Lanet olsun, Qin Nan hala çok genç; Ling Zixiao ve beş yaşlının ne kadar korkutucu olduğu hakkında hiçbir fikri yok. Zamanı geldiğinde anlayacaktır." Xiao Leng düşüncelerinden kurtulmak için başını salladı; bacak bacak üstüne atarak oturdu ve xiulian uygulamaya başladı.
Qin Nan, Xiao Leng'in ne düşündüğü hakkında hiçbir fikri yoktu; şimdi mağaranın derinliklerindeydi, bacaklarını kavuşturmuş oturuyordu, İlahi Savaş Ruhu serbest kalmıştı.
"Bakalım bu elli Xiantian Hapı seni seviye atlamaya yetecek mi?" Qin Nan elli Xiantian Hapı aldı ve hemen ağzına attı.
Her zamanki gibi, İlahi Savaş Ruhu hapları güçlü bir güçle emdi.
İlahi Savaş Ruhu'nun bulanık insan figürü, Qin Nan'ın yüksek beklentili bakışları altında bir kez titredi ve sakin durumuna geri döndü.
“Hala seviye atlamıyor!” Qin Nan biraz şok oldu; sonra dişlerini sıktı ve "Bir elli Xiantian Hapı daha." dedi.
Bunu söyledikten sonra kalan elli Xiantian Hapını çıkardı ve onları bir yudumda anında yuttu.
Elli Xiantian Hapı İlahi Savaş Ruhu tarafından emilirken, Qin Nan kalbinin o kadar şiddetli attığını hissetti ki her an boğazından dışarı fırlayabilirdi; son derece gergindi.
Son seviyeden bu yana, Qin Nan toplamda yirmi bin Vücut Temperleme Hapına eşdeğer iki yüz Xiantian Hapı tüketmişti - bu oldukça büyük bir servetti.
Bunlar bir sonraki seviye için hala yeterli değilse, bu İlahi Savaş Ruhu'nun efsanevi Xuan kademesine, hatta nihai Tian kademesine ulaşması için kaç Hap gerekir?
Ancak bu sefer İlahi Savaş Ruhu Qin Nan'ı hayal kırıklığına uğratmadı.
İlahi Savaş Ruhu'ndan güçlü bir antik aura yayıldı, sanki ilkel bir varlık uyanmış ve yavaşça gözlerini açmıştı; ezici bir otoriterlik duygusu hissedilebilirdi.
O anda, İlahi Savaş Ruhu'nun arkasındaki sekiz altın ışın, dokuz altın ışına dönüştü!
İlahi Savaş Ruhu nihayet sıraya yükseldi ve dokuzuncu seviye bir Huang Seviye Dövüş Ruhu oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...