Bölüm 38: Yaşam ve Ölüm Salonu

491 69 0
                                    


Soğuk ses hemen her öğrencinin dikkatini çekti.

Kim hayallerindeki kızla alay etmeye cesaret etti?

Başlangıçta öğrencileri gözlemleyen Qin Nan, sözleri duyunca gözleri soğudu; kişiye doğru döndü.

Xiao Qingxue'nin önünde son derece kadınsı bir görünüme sahip genç bir adam duruyordu.

Genç adam, sıska vücudunu bir iskelet gibi daha da ince gösteren koyu renk giysiler giyiyordu ve ona bakan herkese sinirli bir his veriyordu.

Buna rağmen, Qin Nan dahil her öğrenci, kadınsı genç adamdan yayılan güçlü bir güç hissetti.

Bu güç Xiao Qingxue'ninkine eşdeğerdi ve onun Dövüş İmparatoru Alemine ulaştığını gösteriyordu.

Öğrenciler, bu kadınsı gencin sıradan bir insan olmadığını anlayınca, tiksintilerini hemen gizlediler ve durumu seyirci olarak gözlemlemek için kenara çekildiler.

Aynı zamanda, Xiao Qingxue kaşlarını çattı ve adama karşı duyduğu tiksintiyi gizlemeden, "Mo Li, seni sinir bozucu sapık, saçmalıklarını bırak," dedi.

"Takipçi?" Mo Li şeytani bir sırıtış attı ve "Evet, ben bir sapığım. Daha önce beni reddetmeni kim söyledi? Bay Ou Yang gibi yetenek ve geçmişe sahip olsaydım beni yine de reddeder miydin? Ah, Bayan Xiao Qingxue, bugün ben - Mo Li - size söylüyorum, eğer bana eşlik etmeye istekliyseniz, sizi rahatsız etmeyi bırakacağım. Eğer değilsen..."

Kimse Mo Li'nin bu kadar ukala olmasını, toplum içinde bu kadar saygısız ve cüretkar sözler söylemesini beklemiyordu.

Xiao Qingxue'nin yüzünde buzlu bir ifade belirdi ve vücudu öldürücü bir aura yaydı, "Siktir git!"

"Siktir mi?" Mo Li onun öldürücü niyetini umursamadı. Bunun yerine, Xiao Qingxue'nin vücuduna korkusuzca bakarken şehvetli bir ifade bıraktı, "Bunu memnuniyetle yapardım! Sana daha önce söylemedim mi, eğer..."

Ancak bu sefer Mo Li cümlesini bitiremeden sakin bir ses araya girdi, "Mo Li, öyle mi? Senin kadar utanmaz bir erkek görmedim. Bugün sizinle tanıştığımda yeni bir şey öğrendim."

Konuşan kişi Qin Nan'dan başkası değildi.

Qin Nan tereddüt etmeden ayağa kalktı, bu Mo Li'nin biraz geçmişi olduğunu bilmesine rağmen yine de müdahale etmeyi seçti.

Qin Nan'in görüşüne göre, Xiao Qingxue, ona birkaç kez yardım etmiş olan arkadaşıydı. Bu nedenle, Xiao Qingxue kalabalığın önünde alay konusu olduğunda Qin Nan bir seyirci olmayacaktı.

Mevcut gelişim üssü yalnızca beşinci katman Vücut Temperleme Alemi olsa bile.

Bunu duyunca Mo Li'nin yüzü soğudu. Vücudu, süzülen ejderhalar gibi öldürücü bir aura ile doluydu; gözleri Qin Nan'a sertçe baktı ve derin bir sesle, "Böyle bir cesaret, sadece yeni bir acemi bana karşı çıkmaya cüret mi ediyor? Genç delikanlı, sen benim kim olduğumu biliyor musun?"

Xiao Qingxue düşüncelerini topladı ve Qin Nan'in önünde sıkıca durduğunu gördü. Kalbinin içinde sıcak bir his hissetti, sanki bir şey ona dokunmuş gibi.

Ancak, ifadesini hafifçe değiştirerek anında tepki verdi ve "Mo Li, cüret etme-" dedi.

Bitirmeden önce, Qin Nan elini uzattı ve omzuna hafifçe dokunarak hiçbir şey söylememesini işaret etti.

Kalabalığın bakışları altında Qin Nan, Mo Li'nin göz korkutucu aurasıyla yüzleşerek önünde sıkıca durdu ve - etkilenme belirtisi göstermeden - soğuk bir sırıtış çıkardı ve "Sen kimsin? Doğru tahmin ediyorsam, büyüklerin oğlundan biri mi yoksa öğrencisi mi olursun? Ama kim umursar? Kim olduğumu biliyor musun?"

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin