Bölüm 132: Atavistik Gelişim

392 53 0
                                    

Qin Nan, yirmi damla Atavistik Ruhani Sıvıyı arıtmak için acele etmiyordu; bunun yerine, Prenses Miao Miao ile birlikte Eski Shan'ı ziyaret etti.

Old Shan'ı ziyaret etmenin üç ana nedeni vardı.

İlk olarak, Dış Etki Alanı Denemesinde, Qin Nan'ın içine düştüğü tehlikeyi ortadan kaldıran, Eski Shan'ın müdahalesiydi; bu nedenle, Qin Nan'ın minnettarlığını ifade etmesi şarttı.

İkincisi, Qin Nan'ın şu anki ekimi yalnızca yarı Xiantian Alemindeydi, ancak vücudunun içindeki Atavistic Qi, üçüncü katman Xiantian Alemine eşdeğerdi. Bu nedenle, Qin Nan, sırlarını anlamak için Yaşlı Shan'dan yardım istemek zorunda kaldı.

Üçüncüsü, Prenses Miao Miao'nun gelişimi son derece güçlü olan Mistik Ruh Tarikatında aniden ortaya çıkmasıyla, Mistik Ruh Tarikatı tarafından saldırıya uğramamak için kesinlikle bir kimliğe ihtiyacı olacaktı.

Qin Nan ve Prenses Miao Miao Beceri Kitaplığı'nın yanındaki köşke adım atarken, Yaşlı Shan'ın tatsız sesi duyuldu, "Qin Nan, genç delikanlı, sonunda beni ziyarete mi geldin? Bu yaşlı adam uzun zamandır bekliyor. Hmm? Buraya da birini mi getirdin?”

Dış Etki Alanı Denemesinden sonra, Yaşlı Shan ona bazı sorular sormak için Qin Nan'ın gelişini bekliyordu. Buna rağmen, Qin Nan'in ortaya çıkması uzun zaman aldı, bu yüzden elbette mutsuz olacaktı.

Şimdi Qin Nan'in bir yabancıyı buraya getirdiğini görünce, Yaşlı Shan'ın yüzü daha da buruştu, Prenses Miao Miao'ya baktı ve sert bir ses tonuyla "Neden buraya küçük bir kız getirdin?" dedi.

Qin Nan'ın dudakları bu sözleri duyduktan sonra ciddi bir şekilde büküldü. Bir şey söyleyecekti ama sonunda susmayı seçti.

Prenses Miao Miao, beklendiği gibi, bu sözleri duymaktan mutlu değildi; "Yaşlı adam, ne dedin sen? Küçük kız kim? Tazminat olarak bana beş yüz bin Xiantian Hapı ödemezsen prenses seni affetmez!”

Yaşlı Shan'ın ifadesi sertleşti; bu saf görünüşlü küçük kızın bu kadar küçümseyici olmasını ve hemen beş yüz Xiantian Hapı talep etmesini beklemiyordu.

Yaşlı Shan, Mistik Ruh Tarikatının Büyük Yaşlısı olarak, kendisine şantaj yapmaya cüret eden birini ilk görüşüydü!

"Küçük kız, sözlerine dikkat et." Yaşlı Shan, vücudundan yayılan ve binayı dolduran görünmez bir basınçla gözlerini kıstı.

"Sözlerime bakar mısın?" Prenses Miao Miao küçük bir adım attı ve gururlu bir ses tonuyla, "Prenses kendi sözlerine aldırış etme" dedi.

Sözler söylenirken, Prenses Miao Miao'nun vücudundan korkunç bir aura yayıldı; kış uykusundan uyanmış bir canavar gibi hissetti, birden ağzını kocaman açtı.

Yaşlı Shan'ın ifadesi o anda büyük ölçüde değişti.

Bu kadar güzel küçük bir kızın, kendisinden birazcık daha güçlü olan bu kadar korkunç bir ekime sahip olmasını beklemiyordu!

O anda İhtiyar Shan'ın aklından yüzlerce düşünce geçti. Bir an sonra nihayet düşüncelerini topladı ve öksürmeden önce Qin Nan'a baktı ve "Qin Nan genç delikanlı, bu küçük kız—— bu prenses, kim o?"

Qin Nan, Yaşlı Shan'a gidip kulağına fısıldamadan önce, bu tsundere prensesin öfkelenmesini önlemek için prensese bir bakış attı.

Qin Nan'in Prenses Miao Miao'nun gerçek kimliğini açıklamayacağını söylemeye gerek yoktu. Prenses Miao Miao'dan sadece Qin Klanının mecbur olduğu biri olarak bahsetti ve onu özel olarak eğitmek için buradaydı.

Eşsiz Savaş RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin