Birkaç öğrenci, Qin Klanının Dövüş Eğitim Alanında bağdaş kurup otururken görüldü. Arkalarında, Cennetin ve Dünyanın Ruhsal Qi'sini sürekli olarak emen Dövüş Ruhları vardı. Bu öğrenciler, Konferans Salonunda meydana gelen olaylarla ilgili haberleri henüz duymamışlardı.
Vücudunda muhteşem bir cübbe giyen ve yüzünde büyük bir gurur olan bir öğrenci ağzını açarak, "Millet, uygulamanızı durdurun. Qin Klanının büyük Salonunda ne olduğunu biliyor musunuz?”
Öğrenciler bunu söyleyince, o hemen orada bulunan insanların dikkatini çekti ve bazıları hemen sordu, "Kardeş Qin Hai, Qin Klanında ne oldu? Acele et ve bana söyle."
Diğer öğrenciler de yüzlerini dolduran merakla bekliyorlardı. Qin Hai, sadece Qin Changkong'dan sonra ikinci olan dördüncü sınıf Huang Seviyeli Dövüş Ruhu'nu uyandırmıştı. Bu nedenle, diğer öğrencilerin henüz bilmediği haberleri almak onun için yaygındı.
Qin Hai kalabalığın kendisine baktığını hissettiğinde, ten rengi giderek daha gururlu bir hal aldı. Doğrudan hayranlık uyandıran bazı bilgiler verdi, "Bu Klan Toplantısında, Büyük Kardeş Qin Changkong, Qin Tian'ın Patrik pozisyonunu görevden alacak!"
Bunu söylerken herkesin yüzünde büyük bir şaşkınlık ortaya çıktı.
Qin Changkong, aslında Qin Tian'ın Klan'daki konumunu suçluyor mu? Bu çok şaşırtıcı!
Ancak, çok geçmeden, öğrenciler duyularını geri kazandılar ve aynı anda yüzlerinde heyecan ortaya çıktı. Hiçbiri bu gidişata kızmış görünmüyordu.
"Hahaha, Qin Tian'ı suçlamak sadece doğru. O herif, bir oğlunu harap etmek için aslında beş yüz Vücut Temperleme Hapı verdi.”
"Doğru, neden Qin Nan gibi bir atık bu kadar çok İksir kullanmaktan zevk alsın?"
“Bir oğlunu boşa harcamak için, aslında böyle bir şey yapmaya cesaret edebilirdi. Artık kesinlikle Patrik olma niteliğine sahip değil.”
"Haha, Büyük Kardeş Qin Changkong'un yaptığı sadece doğru."
“……”
Mevcut öğrencilerin tümü Qin Tian'ı kınamaya başladı. Qin Tian bir süre önce Qin Nan'a beş yüz Vücut Temperleme Hapı transfer ettiğinde son derece kıskanç ve kıskançtı, ancak Qin Tian'ı engellemeye cesaret edemediler. Şimdi, Qin Changkong'un yaptığı şey onları son derece memnun hissettiriyordu.
Qin Hai herkesin buna tepkisini hissettiğinde, onları şok etmeye devam ederken fazlasıyla tatmin oldu, “Qin Tian kesinlikle şu anki konumunu korumayacak. Bunun nedeni, Big Brother Qing Changkong'un Mistik Ruh Tarikatı için zaten bir öğrenci olarak seçilmiş olmasıdır. Beş gün içinde Mistik Ruh Tarikatı Linshui Şehrine gelecek ve onu resmen alacak."
Bir sonraki anda, herkesin duyguları kabardı. Öğrencilerin her birinin gözleri şokla açıldı. Qin Changkong, Mystic Spirit Sect için seçilen öğrencilerden biri mi oldu? Mevcut insanlar Mistik Ruh Tarikatının nasıl bir varoluş sürdürdüğünü tamamen anladılar. Bunun nedeni, Mystic Spirit Sect'in hedeflerinin olmasıydı. Mistik Ruh Tarikatına girmek onların hayaliydi.
Bir an sonra, bu öğrencilerin gözleri Qin Changkong'a karşı büyük bir saygı duydu. Qin Changkong artık aşabilecekleri bir varlık değildi. Qin Hai güldü. Aniden, yüzünün küçümsemesine neden olan bir şey düşündü; "Qin Tian Klan Patriği pozisyonunu kaybettiğinde, Qin Nan tamamen şanssız olacak. Hahah!”
O gülmeye başlayınca diğerleri de ona uydular ve onlar da gülmeye başladılar.
Mevcut Qin Nan ne olarak sayılıyor? O sadece birinci sınıf bir Huang dereceli Dövüş Ruhu olan bir pislikti. Qin Nan, bir zamanlar Linshui Şehrinin bir numaralı dehası ve aynı zamanda Qin Tian'ın oğlu olmasaydı, ona en ufak bir ilgi bile vermezlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu
FantasyCanglan Kıtasında bir kural vardı: Sadece bir Dövüş Ruhunu uyandırmayı başaranlar xiulian yolunu takip edebiliyordu ve bir Dövüş Ruhunun rütbesi uyandırıldığında belirleniyordu. Linshui Şehrinde doğan Qin Nan, büyük yeteneklere sahip olan ve gelecek...