- Thomas -
Het leek een eeuwigheid te duren voordat ze haar lippen eindelijk van elkaar haalde. Ik probeer me in te houden, zoals ik al zolang heb gedaan. Maar dit is godverdomme Blair en ik voel eindelijk haar lippen op de mijne. Het eerste moment waarop ik besefte dat mijn gevoelens naar Blair begonnen te veranderen was toen ik haar de eerste dag afzetten bij de middelbare school. Ik had het vreselijk gevonden om haar niet naar binnen te brengen daar. Zodra we aankwamen fietsen hadden jongens hun nek omgedraaid om Blair te kunnen bekijken. Haar verdomde engelachtige uiterlijk ook...Ik snap dat iedereen zich daar betoverd door kon voelen. Ik had dat zelf ook. Ik had die gasten met een zo boos mogelijke blik aangekeken. Ik had haar zelf zo geknuffeld waardoor hopelijk iedereen begreep dat ze van mij was. Ook al was ze dat eigenlijk niet.
Ik had het eerst schattig gevonden dat ze altijd zo zenuwachtig was voor het nieuwe schooljaar. Later werd het een excuus zodat ze bij me zou slapen, voor mij in ieder geval. Ik wilde niet onze vriendschap op het spel zetten dus een move maakte deed ik nooit. Het was te gecompliceerd. Haar vader wilde maar niet werken en greep steeds vaker naar de fles. Ik moest er kunnen zijn voor haar als ze me nodig had. Dat kon ik niet door wat tiener hormonen laten verpesten. Ik probeerde met meisjes te daten zodat ik mijn gedachte van Blair af kon halen. Ik had het vorige week niet uitgemaakt met mijn vriendin. Zij had het uitgemaakt, terwijl het voor mij nieuws was dat we überhaupt een relatie hadden. Eerst lukte het wel om Blair uit mijn hoofd te krijgen maar vanaf het moment dat ik haar in dat setje in het raam had gezien moet ik me inhouden om niet direct naar de overburen te lopen en haar daar over het kleine eenpersoonsbed wat ze had heen te buigen. Blair verdient meer dan dat. Dat weet ik. Maar ze had verdomme niet eens haar gordijnen dicht gedaan. Iedereen had haar kunnen zien. Het meisje met wie ik dus kennelijk een relatie had, kende ik pas twee weken. Ik had haar per ongeluk Blair genoemd toen ik klaar kwam. Zoals je je kan inbeelden beviel dat niet. Dus voor de eerste keer in mijn leven was ik gedumpt door een meid, terwijl ze in mijn ogen niet eens mijn vriendin was. Ik maakte het altijd uit als ze te aanhankelijk werden. Of als het net zomervakantie was. Die wilde ik altijd met Blair doorbrengen. Dat was het enige moment dat ik mijn gedachte toestond om naar haar te verlangen.
De zomervakantie van de derde naar de vierde kreeg ik door dat haar lichaam behoorlijk aan het veranderen was. Tijdens onze uitjes naar het zwembad klaagde ze over de stretch marks die zichtbaar waren op haar benen. Het enige wat ik kon zien waren de prachtige rondingen die zich begonnen te vormen. Die nacht dat ze eindelijk in mijn armen had geslapen was finaal voor me geweest. Ik wist dat niemand in mijn ogen kon tippen aan Blair. Maar als ik eerlijk ben was ik in paniek geraakt. Mijn vader vertelde dat hij John, haar vader was tegengekomen en dat hij niet eens meer recht kon lopen. Ik moest voorzichtig zijn, als ik dit zou verpesten dan zou ze niemand hebben om naartoe te gaan als het fout ging thuis. Ze praatte er niet veel over maar ik wist heel goed wat er allemaal aan de hand was daar. Het verbaasd me dat die man nog geen ongeluk heeft veroorzaakt met zijn drankgebruik en dat zijn vrouw bij hem blijft. Blair verdient zoveel beter.
Ik kan mijn handen niet van haar afhouden. Ik wil haar overal aanraken. Blair blijft me zoenen, ze geeft zich zo gewillig over. Alsof zij dit ook al langer wilde, alsof het hoort. Het is herkenning, een soort thuiskomen. Ik vervloek mezelf dat ik dit niet eerder gedaan heb maar ik deed het om haar te beschermen. Straks waren we allebei vrij om te gaan en staan waar we wilde, in deze korte tijd kon er niet zoveel fout gaan. Dus ik pakte mijn kans. Ik had het eerder al gewild, ik had verdomme zelfs de moed verzameld om haar mee uit eten te vragen...en toen stond die kerel daar. Ik zette mijn eigen nagels in mijn handen om te voorkomen dat ik hem een mep verkocht. Als ze niet weer zo snel thuis was gekomen als dat ze weggegaan was, had ik haar gaan zoeken.
Blair kreunt zachtjes tegen mijn lippen aan waardoor mijn pik gelijk aanslaat. Ik was net ook al hard geweest toen ze me eindelijk toeliet. Maar de geluiden die ze maakt, het is verdomme beter dan elke pornoactrice die je op kan noemen. Zou ze die geluiden ook maken als ze zichzelf aanraakt?
Shit, daar moet ik niet aan denken. Ik wil haar niet afschrikken met het feit dat ze me een boner geeft.
Als ik mijn hand iets hoger dan haar middel brengt kreunt ze nog een keer. Volgens mij weet ze niet eens dat ze dat doet.
'Blair' fluister ik tegen haar lippen aan. 'Als je wil dat ik me in hou dan moet je niet zo verdomde geil klinken' ik hoor dat mijn stem nog lager is dan normaal.
'Wat?' vraagt ze geschrokken als ze me met haar grote Bambi ogen aankijkt. 'Ik...' stamelt ze. Ze bijt op haar onderlip waardoor de drang om haar tegen de muur te drukken alleen maar groter wordt. 'Sorry' zegt ze daarna.
Ik zie angst in haar ogen. Denkt ze echt dat ik zou denken dat dit een fout was?
'Blair, zo bedoel ik het niet...' kut wat moet ik nou zeggen. Dit komt straks precies zo over als met mijn vrienden in het winkelcentrum. Twee van hun zaten al op haar te geilen voor ik doorhad dat ze daar met Angelina stond. Ik wilde ze niet aan haar voorstellen. Ik moest haar beschermen.
'Fuck, oké...laat me even denken' zeg ik als ze me nog angstiger aan kijkt.
'Blair...ik probeer me in te houden bij je. Je weet niet wat je allemaal doet. Als je zo gaat kreunen als ik je zoen dan denk ik alleen maar aan hoe je zal klinken als ik je neuk'
Ik stop even met praten. Ik had dat laatste niet moeten zeggen. Niet zo in ieder geval.
Blair kijkt me geschrokken aan. Maar ze bijt ook op haar lip. Wacht eens even...Volgens mij vond ze het geil dat ik dat zei.
'Is...eh...is dat wat je wilt doen...met...mij?' vraagt ze zo onzeker dat mijn hart er een beetje van samenknijpt.
'Wat?' vraag ik. Ik doe het expres gewoon omdat ik het uit haar mond wil horen komen.
Ze slikt. Zonder dat ze het door heeft drukt ze haar benen een beetje tegen elkaar aan. Ik vraag me af hoe nat ze is.
'Wat je net zij. Waar je aan denkt...Seks' Dat laatste woord fluistert ze bijna. Ik weet nu al zeker dat ze het woord neuken nooit zal durven uitspreken. De laatste tijd heb ik minder contact gehad met haar dan vroeger. Ik wist niet zeker of ze überhaupt een vriend had gehad op de middelbare, ik had haar er nooit over gehoord. De gedachte dat iemand haar zou aanraken hield me wel eens wakker. Maar nu ik zie hoe haar lichaam reageert op de mijne, alleen al als we aan het zoenen zijn...denk ik niet dat ze ooit aangeraakt is. En anders in ieder geval niet goed.
'Hmm' begin ik. 'Als je naarbeneden kijkt dan zie je je antwoord al Goudlokje' zeg ik tegen haar. Ze kijktnaar beneden. Als haar blik op mijn kruis valt snapt ze eindelijk wat ikbedoel. Ze kijkt me weer aan met die grote onschuldige ogen. Ik denk echt datBlair me kan vernietigen.
JE LEEST
Weerzien - Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie, maar de delen kunnen ook los gelezen worden! Blair kent Thomas al vanaf dat ze acht jaar oud was. Blair was nieuw in de buurt en kwam recht tegenover Thomas wonen. Ze hadden een pakt gesloten dat ze voor altijd...