-Thomas-
Ik denk dat de gemiddelde man een godsvermogen neer zou leggen om te mogen kijken waar ik nu naar kijk. Elke keer als ik haar zie wordt ze alleen maar mooier...en geiler.
Het lijkt alsof haar lichaam me nodig heeft. Dat we er allebei niks aan kunnen doen, maar samen moeten zijn.
Op het moment dat ik mijn hand terugtrek jammert ze gelijk. Een geluid wat mij nog harder maak dan dat ik al was.
Ik breng mijn vingers naar mijn mond en lik ze af waardoor al haar onschuld ineens weer terug is. Ze had al een rode blos op haar wangen van de opwinding, maar die is nu nog tien keer erger geworden. Fuck ik hou van haar!
Ik zoen haar weer. Ik laat me helemaal mee schepen door de walm van alcohol en Blair. Er is niks beters in het leven dan dit. Dit moet gewoon het toppunt zijn...of...nouja, in haar zitten zal dat straks nog een keer overtreffen denk ik.
Wacht...ik...hou van haar. Als in...écht houden van. Als in...ik zou alles voor haar doen. De gedachte dat dit eenmalig zou zijn omdat we veel gedronken hebben doet pijn. Ik wil niet dat dat zo is.
'Wacht even' fluister ik tussen het zoenen door.
Blair kijkt me vol passie aan en verwarring.
Ik kan toch geen nee tegen haar zeggen.
'Ik wil niet wachten' zegt ze als ze me weer zoent.
'Moeten we er niet even over nadenken?' vraag ik als ik mijn lippen weer losmaak.
'Ik wil niet nadenken' antwoordt ze terwijl ze mijn shirt probeert uit te trekken.
Ik geef toe omdat ik weet hoe fijn ze het vind als ik geen shirt meer draag.
'Anders haat je me de volgende dag' zeg ik tegen haar als ik haar een moment kan aankijken.
Ze kijkt me eventjes net zo serieus aan.
'Ik zou jou nooit kunnen haten' zegt ze dan. Ze drukt haar lippen weer op de mijne.
Dit is een verloren zaak. Ik wil alleen maar meer.
'Blair...' probeer ik haar weer te onderbreken.
Ze brengt haar mond naar mijn oor en fluistert: 'Of je gaat nu seks met me hebben, of je kan toekijken hoe ik het zelf doe' zegt ze.
Wat moet ik hier nou op zeggen? I mean...allebei de opties zijn geweldig al ga ik nu liever voor optie één.
'Oké' zeg ik dan.
Blair probeert haar jurk los te maken terwijl ze me zoent. Ze stopt even om de rits los te krijgen.
'Ehm. Thomas. M'n rits zit vast' lacht ze naar me.
'Oh shit' zeg ik. 'Draai je eens om'
Blair gaat staan en doet wat ik zeg.
'Hmm' zeg ik als ik aan de rits begin te peuteren.
'Wat?' vraagt Blair ongeduldig.
'Hij zit echt vast' reageer ik.
'Maak hem nou lossss' kreunt ze als ze zich snel omdraait zodat ze me weer kan zoenen.
Haar hand grijpt naar mijn kruis en ik heb geen zin meer op te wachten op die kut rits.
'Hoe leuk vind je deze jurk?' vraag ik.
'Wat? Ehh, ja. Ik wil hem gewoon uit' zegt ze.
Ik zoen haar weer en breng mijn handen naar de sluiting. Ik trek de sluiting makkelijk kapot en haar jurkje valt zo op de grond. Waaronder ze niks aan heeft. Helemaal niks. En het is het beste wat ik ooit gezien heb.
'Ik wist niet dat je hem echt kapot zou maken' giechelt ze.
'Als je dat soort dingen gaat doen dan kan ik niet meer wachten' zeg ik als ik naar haar hand knik.
'Oh, het spijt me' zegt ze overdreven tegen me.
'Het spijt je helemaal niet' zeg ik.
'Hmmh, dat is waar' lacht ze weer.
Haar handen gaan op zoek naar mijn riem, gevolgd door mijn broeksknoop en rits.
Ze kijkt me even aan en bijt op haar lip terwijl ik mijn broek verder uit doe.
'Die moet ook uit' zegt ze tegen me als ze naar mijn boxer knikt.
'Ohja? Moet dat?' vraag ik als ik haar vastpak zodat ik haar eindelijk overal kan aanraken.
Ik denk dat ik hier uren mee door kan gaan. Haar lichaam voelt zo zacht. Elke ronding is perfect.
'Hmm...uit' klaagt Blair als ze weer naar mijn boxer kijkt.
'Ik moet nog even kijken of ik überhaupt condooms heb' plaag ik haar.
'Hmm' zegt ze als ze als ze opstaat en naar haar tasje loopt.
Ze grabbelt in haar tasje en haalt er twee condooms uit. Blair gooit ze naar mij zodat ik ze opvang. Ik kijk naar de verpakking en zie dat het de xl zijn. Ik moet even terug denken aan de eerste keer dat ze ze voor ons gekocht had maar dat de maat te klein was.
'En wanneer heb jij deze gekocht' vraag ik als ze weer naar me toe komt en op me gaat zitten.
'Gewoon. Een paar dagen geleden' antwoord ze.
'Een paar dagen geleden?' vraag ik verbaasd spelend.
Ze kijkt me met grote Bambi ogen aan en knikt zachtjes.
'Was je dit al aan het plannen Goudlokje?' vraag ik met een grijns.
'Nee' zegt ze snel. 'Maar...als het zou gebeuren...wilde ik niet dat het niet kon gebeuren omdat we niks bij hadden' voegt ze toe.
'Dat is lief van je' lach ik naar haar als ik mijn hand langzaam van haar been naar haar middel beweeg. Als mijn hand nog hoger gaat stokt haar ademhaling. Ze hapt even naar adem wat me op de een of andere manier een voldaan gevoel geeft. Wanneer ik mijn vingers laat spelen met haar perfecte tepels begint ze al gelijk te kreunen. Ik zou bijna denken dat ik haar op deze manier al zou kunnen laten klaarkomen.
Ze kreunt weer klagelijk als ze aan mijn boxer probeert te trekken.
'Wat is er dan schatje' vraag ik plagend.
JE LEEST
Weerzien - Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie, maar de delen kunnen ook los gelezen worden! Blair kent Thomas al vanaf dat ze acht jaar oud was. Blair was nieuw in de buurt en kwam recht tegenover Thomas wonen. Ze hadden een pakt gesloten dat ze voor altijd...