Deel 131

286 16 3
                                    

-Thomas-

'AILEEN!' roep ik kwaad.

'Wat nou. Mag ze de waarheid niet weten ofzo?' zegt Aileen.

'Dat jij naaktfoto's van jezelf stuurt betekent niet dat je telefoon seks hebt. Zo werkt dat niet idioot' zeg ik tegen haar.

'Ohja, wat heb je met die foto's gedaan dan. Gelijk verwijderd zeker' lacht Aileen.

Rot wijf dat het is. Ik had nooit met mijn dronken kop nog een keer met haar naar bed moeten gaan. Ik had niet eens het idee dat ik Blair ooit nog zou zien. Ik dacht niet na. Ik had zoveel gedronken. FUCK.

Nee die foto's heb ik niet gelijk verwijderd...maar ik heb ze ook niet gebruikt. Dat moet Blair weten. Als ik naar haar probeer te kijken zie ik dat ze helemaal wit weg is getrokken. Kut.

'Wat, ben je nu ineens je tong verloren?' vraagt Aileen wanneer het begint te spetteren.

'Wat wil je dat ik zeg' zegt Blair kalm.

Kut. Ze klinkt te rustig. Dit is niet goed.

'Als je hem nou eens aan mij overlaat kan je zelf weer naar huis om te gaan huilen over je papi' zegt Aileen.

'AILEEN WHAT THE FUCK' schreeuw ik tegen haar. 'Hoe durf je. Heb je enig gevoel wat voor ongevoelig psychotisch kutwijf jij bent. Geen wonder dat mensen alleen maar seks met jou kunnen hebben als ze ladderzat zijn want je bent niet uit te staan. Jezus christus.

De enige manier waarop ik überhaupt seks met jou kon hebben is als ik deed alsof zij het was en niet jij. Ik ben ook niet vergeten dat zolang ik naar jou keek, ik hem niet omhoog kon krijgen'

Aileen kijkt ineens heel beledigd naar me.

'Kijk me niet zo stom aan rot mens' roep ik naar haar.

'Blair' roep ik als ik naar haar kijk. Ze lijkt heel ver weg.

'Blair, schat' roep ik. Ik probeer haar aan te raken maar ze trekt zich los en begint te rennen. FUCK.

'Ik wil jou nooit meer zien' waarschuw ik Aileen voordat ik achter Blair aan ren.

'BLAIR' probeer ik nog te roepen.

Ze verdwijnt in de mensenmassa en in blinde paniek probeer ik haar te vinden. Waar is ze naar toe gegaan? Ze kent hier de weg niet. Ik probeer om me heen te kijken maar ik zie haar nergens. Ik beslis de andere kant te proberen. Ook niks.

Misschien is ze terug naar de auto gegaan?

Ik probeer haar te bellen maar na de eerste keer overgaan ga ik al door naar haar voicemail. Kutzooi.

Ik ren terug naar de auto. Het maakt me niet uit hoeveel mensen me raar aankijken.

Als ik bij de auto ben aangekomen zakt de moed me in de schoenen. Hier is ze ook niet. Misschien is ze bij het huis? Ik bel Callum.

'Is Blair bij jullie?' roep ik zowat door de telefoon heen.

'Wow, kerel rustig. Wat is er aan de hand?' vraagt Callum.

'Je snapt het niet. Ik ben haar kwijt. Ze is niet terug naar de auto gegaan. Ik moet weten of ze bij het huis is' roep ik.

'Wacht even. Ik zet je op luidspreker' zegt hij.

'Wat is er met Blair?' vraagt Denise gelijk.

'Ik...we...we kwamen iemand tegen. Van vroeger. Ze zei lullige dingen en toen begon Blair te rennen. Ik kan haar niet vinden. Ze neemt haar telefoon niet op. Het gaat direct naar voicemail. Ze weet de weg hier niet. Het is gaan regenen. Ik kan haar nergens vinden'

'Wow, oké. Eh shit. Ja wij zullen hier kijken of we haar tegen komen. Probeer even rond te rijden om te kijken of je haar kan vinden oké' zegt Callum.

'Wie zijn jullie tegengekomen?' vraagt Denise.

'Doet dat ertoe nu?' vraag ik.

'Ja want dat heeft te maken met of Blair wel gevonden wilt worden of niet'

'Voor hetzelfde geld is ze onder een bus gelopen, dus ja ik ga alles doen om haar te vinden' zeg ik.

Na tien rondjes gereden te hebben heb ik nog geen spoor van haar gevonden. Ik bel Callum weer terug.

'Al iets gehoord?' vraag ik als hij opneemt.

'Nee, ze is hier nog niet geweest. Haar spullen staan hier toch? Dus ze zal hier toch voorbij moeten komen voor ze naar huis wilt. Misschien moet ze even afkoelen ofzo. Wat is er gebeurt?'

'Ik heb het verpest' is het enige wat ik uit kan brengen.

'Kom naar huis Thomas. Dan wachten we hier samen op haar oké. Misschien is het ook niet goed als je in deze toestand aan het rijden bent' zegt Callum.

'Kan jij Reede bellen om te vragen of hij iets gehoord heeft?' vraag ik. 'Dan kom ik nu naar huis. En vraag alsjeblieft nog een keer aan Denise of ze iets gehoord heeft. Ik weet hoe dat meiden onder elkaar gedoe werkt maar ik trek het niet langer als ik niks hoor. Anders ga ik de politie bellen' zeg ik aan de telefoon.

'Is goed, ik zal hem bellen. En ik zal het nog een keer vragen. Rij voorzichtig oké' zegt Callum.

'Ja zal ik doen' zeg ik als ik ophang. 

Weerzien - Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu