Deel 61

415 18 0
                                    

- Thomas -

Wat denkt die vrouw wel niet? Als iemand vragen begint te stellen over de opvoeding...het zal godverdomme eens tijd worden. Die mensen verdienen alles wat op hun pad gaat komen daarmee. Ik trek Blair nog dichter tegen me aan. Lilian heeft heel ons moment verpest. Natuurlijk heb ik dat niet tegen haar gezegd want daar zou ze alleen maar van genieten. Rotmens. Dit moment moest voor Blair speciaal zijn, ze verdient zoveel beter dan een rotmoeder als degene die ze heeft. Het is ongelooflijk. Dat ze dit zelfs durfde te vragen. Tenminste, vroeg ze het maar. Ze droeg het Blair op, alsof het iets is wat ze zou moeten doen. Nee. Mooi niet.

En, weet je wat. Fuck it. Ik laat haar deze dag niet verpesten. Niet voor mezelf en niet voor Blair.

Ik hou mijn handen langs haar gezicht en droog haar tranen weg.

'Zullen we even samen gaan douchen liefje?' vraag ik haar.

Haar ogen sprankelen weer en ze knikt ja. Meer dan dat heb ik niet nodig. Ik til haar op en neem haar mee naar de badkamer.

'Zullen we wat gaan lunchen?' vraag ik aan Blair als we allebei weer aangekleed zijn. Ik neem haar even in me op, hoe ze nu voor me staat in de kleding die ze nog geen uur geleden half uit had. De gedachte alleen al maakt me al hard. Ik hoop dat het haar niet gelijk opvalt.

'Ja lekker, ik ben uitgehongerd' zegt Blair.

'Ja dat zal wel' grijns ik naar haar.

Voor ik het weet gooit Blair een kussen naar mijn hoofd die me vol in mijn gezicht raakt.

'Oh pas jij maar op dame' waarschuw ik haar als ze hardop begint te lachen.

'Waarvoor dan, volgens mij ben jij net vol geraakt door een meisje' zegt ze door haar lachen heen.

Ik loop snel naar haar toe zodat ik voor haar kan staan.

'Pas maar op, want ik heb vanavond nog plannen voor je' zeg ik als ik een plukje haar achter haar oor schuif.

Ze begint sneller adem te halen. Ze reageert zo heftig als ik zo tegen haar praat. Ik geniet van elke seconde.

'Wat...voor plannen?' vraagt ze tussen haar diepe ademhaling door.

'Iets waardoor je morgen veel spierpijn zal hebben, misschien zelfs een beetje beurs' fluister ik als ik mijn vinger langs het open knoopje van haar blouse laat glijden. Zelfs zonder dat ik haar direct aanraakt krijgt ze kippenvel.

'Ik...' fluistert ze. 'denk dat ik wel zin heb in die plannen'

'Dat weet ik wel zeker schatje, volgens mij is het daar beneden nu al weer klaar voor me' zeg ik waarna ik mijn lippen heel zacht op de hare druk.

'Wil je dan wel iets gaan eten?' vraagt ze verleidelijk.

'Hmm, schatje, hoe verleidelijk dat ook klinkt...denk ik dat het beter is als je goed eet. Je zal je energie nodig hebben' zeg ik tegen haar.

'Oké' zegt ze zachtjes en een tikje teleurgesteld.

'Ik sta zo'n beetje opknappen lieverd, maar hou dit nog even uit voor me. Dan geef ik je vanavond alles wat je wilt. Én, waar ik zelf al zo fucking lang naar uitkijk' zeg ik.

Wat ook zo is. Ik heb geen idee hoelang ik er al over fantaseer om het met Blair te doen. Maar ik wil dat ze goed eet. Vanavond...bestellen we wel wat. Nu gaan we even samen eten, dan kan ze nog even bijkomen van wat er net allemaal gebeurd is.

Onze bestelling is net opgenomen door de serveerder wanneer Drake en Aileen door de deur lopen. Zodra zijn ogen die van mij ontmoeten hoor ik hem hardop lachen. Blair kijkt gelijk hun richting op.

'Is dat?...' vraagt ze.

Fuck. Natuurlijk is fucking Aileen met Drake op stap. En ze moeten uitgerekend op dit tijdstip hier zijn. Drake komt gelijk deze kant op. Aileen loopt achter hem aan.

'We have to stop meeting like this' lacht Drake naar mij.

Fucking eikel.

Aileen ziet er zoals gewoonlijk uit als een hoer. Ik bedoel, haar v-hals komt zo'n beetje tot haar navel en de netpanty daaronder met lak leren laarzen maakt dat plaatje compleet. Voor en nacht is het misschien spannend maar als ik eraan terugdenk word ik al misselijk.

'Drake...' is het enige wat ik zeg. Na hoe ze de vorige keer over Blair praatte wil ik niet eens erkennen dat Aileen aanwezig is. Ze heeft zelfs groene lokken in haar haar laten zetten.

'Leuk je weer te zien Blair' zegt Drake. 'Wat jammer dat je niet naar het feestje kwam'

'Ja jammer' zegt Aileen sarcastisch.

'Hmm, sorry ik had me bedacht' zegt Blair zelf zekerder dan ik van haar gewend ben.

'Wat kan er nou leuker zijn dan een feest met moi, je wilt toch niet anders dan mijn knappe gezicht zien?' vraagt Drake.

Blair lacht even. Als is het niet dat vrolijke geluid wat ik zo graag hoor.

'Volgens mij was je gezicht er niet zo goed aan toe op dat feestje' zegt Blair.

Ik doe serieus heel erg mijn best om mijn lach in te houden. Ik ben daar absoluut niet succesvol in.

'Nou die van Thomas was er ook niet goed aan toe hoor' snauwt Aileen.

'Dat viel wel mee. Toen we wakker werden de volgende ochtend zag je er amper wat van hoor. Maar wel lief dat je bezorgd was en me even belde' zegt Blair poeslief.

Ja. Ik hou van haar. Zo. Fucking. Veel. 

Weerzien - Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu