- Thomas -
Ik sta nog steeds verdoofd te staren naar de deur die Blair net achter zich heeft dichtgeslagen. Hoe is het nou net allemaal zo fout gegaan? Was ik onredelijk? Mijn god, ik weet niet eens meer wat ik allemaal tegen haar gezegd heb als ik eerlijk ben. Ze maakt me gewoon...zo...jaloers. Dat ben ik niet gewend. Dat soort type ben ik niet. Ik ben nooit eerder jaloers geweest alleen al omdat er iemand naar mijn meisje keek. Moet ik sorry tegen haar zeggen? Ik was er zeker tachtig procent zeker van dat zij ook aan het flirten was met Finn. Hoe hij alleen al naar haar keek zei ook al genoeg. Finn is altijd zo'n irritant type geweest waarvan je niet begrijpt dat meiden zo snel voor zo iemand vallen. Hij gooi het altijd op zijn zogenaamde "goede looks". Naar mijn mening is hij eerder een gladde glijer met zijn blonde haar altijd naar achter met gel en zijn blauwe ogen.
Buiten de kamer wordt mijn aandacht getrokken door gejoel. Wat is er in hemelsnaam aan de hand dat iedereen zo aan het roepen is. Ik dacht dat het volgende gevecht niet doorging. Hebben ze echt iemand gevonden die dom genoeg is om zonder voorbereidingen de ring in te stappen? Idioten.
Wanneer het geroep nog luider wordt beslis ik toch maar te gaan kijken. Het moet wel een goed gevecht zijn als iedereen zo roept. Of...ze zijn zo stom om het binnen plaats te laten vinden. Maar ik kan me niet voorstellen dat Drake zo ontiegelijk dom is.
Ik doe de deur open en wat ik dan zie maakt het totaal zwart voor mijn ogen. Finn. Finn die met zijn klauwen aan Blair zit. Hij tilt haar op terwijl ze zich los van hem probeert te maken. Ergens in mijn ooghoek zie ik Drake een poging doen om Aileen tot bedaren te brengen. What the fuck is er hier gebeurd? Ik snel op Finn af en geef hem geen moment de tijd op zich tegen me te verweren. Ik raak hem vol in zijn gezicht met mijn vuist. Het heeft nog nooit zo goed gevoeld om iemand zo hard te raken. Die eikel moet zijn poten thuis houden.
Finn schreeuwt het gelijk uit. Tot mijn verbazing roept Blair ook naar me. Wat is hier aan de hand? Ik laat haar vijf minuten alleen en ze houd zich al meer bezig met een ander dan met mij? Als kers op de taart komt Levi naar ons toe en begint ook tegen me te roepen. Net als ik Finn nog een keer wil raken is Levi me voor. Ik probeer naar Blair te kijken die gelijk neerknielt bij Finn. Meent ze dit nou serieus? Ze kijkt me aan alsof ik haar iets aan gedaan heb.
'Prima, dan blijf je maar bij hem' snauw ik naar haar.
Ik moet mezelf uit deze situatie halen voordat ik iets doe waar ik spijt van krijg. Dit was verdomme onze laatste avond samen. Ik wist dat we niet samen naar dit kut feest hadden moeten gaan. Verdomme!
Ik start mijn auto en zie Drake hoofdschuddend in de deuropening staan. Ik steek mijn middelvinger naar hem op en maak dat ik wegkom. Ik moet eerst kalmeren. Ik beslis rondjes te rijden en na ongeveer een half uur voel ik mezelf rustiger worden.
Wat heb ik gedaan?
Shit.
Ik heb haar daar achter gelaten. Bij alle gasten waarvan ik weet dat ze geen goede bedoelingen hebben. Wat als er iemand iets in haar drankje doet? Wat als iemand haar aanbiedt naar huis te brengen en vervolgens andere plannen heeft. FUCK. Ik ben een fucking idioot! Uit boosheid sla ik op mijn stuur.
Ik moet terug.
Ik moet omdraaien.
Fuck. Ik heb haar alleen gelaten. Ik weet dat ze nergens anders heen kan dan naar mijn huis...en wat doe ik...ik laat haar achter. Ik mag van geluk spreken als ze me überhaupt nog wilt aankijken na vandaag. Laat staan een relatie met me wilt hebben.
Als ik terug kom is het feest al wat uitgedund. Niemand minder dan Aileen...doet de deur voor me open. Haar gezicht lijkt gezwollen en ze houd er een zak doperwtjes tegen aan.
'Jezus wat is er met jou gebeurt?' vraag ik haar voordat ik er over nadenk.
Wacht...komt dit door Blair? Ik doe mijn best om mijn lach in te houden.
'Ja lach maar. Wees maar blij dan Finn haar wegtrok want anders had ik haar ook te grazen genomen' zegt Aileen, even bitchy als altijd.
'Dat betwijfel ik' zeg ik tegen haar waardoor ze met haar ogen rolt.
Ze kijkt me nog even aan en brengt dan haar bovenarmen richting haar borsten waardoor ze tegen elkaar aangedrukt worden. Niet dat die kleding überhaupt iets verbergen maar dit...komt eerlijk gezegd een beetje zielig over.
'Maar, wat kom je doen' vraagt ze ineens veel liever terwijl ze met haar ogen knippert.
'Heb je last van je ogen ofzo?' vraag ik aan haar.
'Wat? Hoezo?' vraagt ze verbaasd.
'Je knippert als een randdebiel' zeg ik tegen haar.
Er gaat ongeloof over haar gezicht heen. Al houd ze in ieder geval haar mond.
'Als je het niet erg vind ga ik nu op zoek naar mijn vriendin' zeg ik als ik door de deur probeer te lopen.
'Jouw vriendin?' vraagt Aileen. 'Weet je dat zeker?'
'Wat bedoel je daar nou weer mee?' vraag ik aan haar.
'Gewoon' zegt ze als ze haar schouders ophaalt. 'Ik zag haar vertrekken met Finn. Richting zijn auto. Ze droeg zelfs zijn jas...dus ik dacht...dat het nogal over was tussen jullie twee. Ik vind ze eigenlijk wel schattig samen, vind je ook niet?' vraagt Aileen als ze haar telefoon naar me toe draait. Daarop zie ik een foto van Blair, inderdaad met Finn zijn jasje aan. Ze zijn allebei overdreven aan het lachen.
'Leuk geprobeerd. Maar waar is Drake?' vraag ik aan haar.
Ze antwoord niet dus ik geef haar een zetje zodat ik er langs kan lopen.
Zodra ik Drake zie loop ik op hem af.
'Heb je hem met haar laten vertrekken?' vraag ik boos aan hem.
'Wow. Shit gast. Hoe had ik moeten weten dat je nog terug zou komen. Finn wilde dat ze veilig thuis zou komen' zegt Drake als hij van me schrikt.
'Ja. Dat zou leuk zijn. Als ze naar huis kon. Maar dat kan ze niet. Ze woont tijdelijk bij mij dus waar de fuck zijn ze naar toe?' zeg ik terwijl ik mijn stem verhef.
'Hoe moet ik dat nou weer weten. Dan bel je Finn maar. Ik ben niet verantwoordelijk voor iedereen op dit feest gast, dat weet je zelf ook wel'
'Als hij haar met één vinger aan heeft geraakt, dan kom ik ook nog terug naar jou' zeg ik woedend voordat ik terug naar mijn auto loop.
JE LEEST
Weerzien - Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie, maar de delen kunnen ook los gelezen worden! Blair kent Thomas al vanaf dat ze acht jaar oud was. Blair was nieuw in de buurt en kwam recht tegenover Thomas wonen. Ze hadden een pakt gesloten dat ze voor altijd...