Deel 31

348 20 1
                                    

- Thomas - 

Godverdomme. Zit Aileen nou aan mijn telefoon? Ik had hem nooit bij haar achter moeten laten. Ik zie uit mijn ooghoek dat ze mijn telefoon aan haar oor heeft. Het geeft Drake precies genoeg tijd om onder me vandaan te kruipen en me om mijn hoofd te raken. Zodra ik mijn focus weer helemaal bij het gevecht heb zorg ik er snel voor dat hij niet meer op kan staan.

'Als je nu niet tapt dan ga je knock-out maat' roep ik naar hem. Al mijn boosheid die hij veroorzaakt heeft heb ik er lekker uit kunnen gooien.

Eindelijk tapt hij op de grond 'Oké, oké...ik geef op jij wint' zegt hij terwijl het bloed uit zijn neus gutst. De mensen om ons heen beginnen te juichen.

'Hè hè' zegt Finn.

'Pay up' zeg ik als ik naar hem toe loop.

Hij zucht even maar pakt dan zijn portemonnee. Hij geeft me 300 euro. Snel verdiend.

'Ga je er nu al vandoor' zegt Drake die zijn bloedneus probeert te stoppen.

'Ja, ik heb geen zin om hier te blijven' zeg ik.

'Maat, we hebben het net uitgevochten. Zand erover dan toch?' zegt Drake.

'We zouden sowieso vechten vanavond dus ik weet niet wat je bedoelt. Je weet dat ik dit alleen voor het geld doe' zeg ik.

'En blijf je ook niet voor mij?' vraagt Aileen met een jammerend stemmetje terwijl ze met haar armen haar borsten vooruit probeert te duwen om mijn aandacht te trekken.

'Nee' zeg ik bot. 'En wat deed jij met mijn telefoon?'

'Niks, ik antwoordde alleen iemand die maar bleef bellen' zegt ze poeslief.

'Geef' zeg ik als ik mijn hand uitsteek zodat ze mijn telefoon terug geeft.

'Dan zal je toch wat liever tegen me moeten doen' zegt ze uitdagend.

'Aileen geef dat ding, ik heb geen zin in jouw spelletjes' zeg ik tegen haar.

Met tegenzin geeft ze mijn telefoon terug. Ik kijk naar mijn belgeschiedenis. Shit...Ze heeft Blair gesproken.

'What the fuck bedoel je met iemand die maar bleef bellen. Ze heeft letterlijk één keer gebeld' zeg ik. 'Wat heb je tegen haar gezegd?'

'Niks, gewoon...dat je zo naar huis zou komen. En dat ze beter een ice pack voor je klaar kan leggen' lacht ze.

'Aileen' zeg ik waarschuwend.

'Nou zeg, wanneer ben jij zo serieus geworden' zegt ze terwijl ze tegen me aan komt staan en mijn T-shirt vastpakt. 'Normaal gingen we na je gevecht altijd nog samen stoeien'

Ik duw haar van me af. 'Als je iets hebt gedaan waardoor ze maar enigszins het idee heeft gekregen dat er iets tussen ons is dan kom ik hier niet meer vechten als jij er bent. En we weten allebei dat ze liever mij hier willen om te vechten dan jou als gezelschap. Dan kun je je leuke feestjes gedag zeggen.'

'Je moet niet doen alsof het nooit wat betekend heeft tussen ons hoor. Je had het altijd naar je zin met me. Ik kon je altijd een goed gevoel geven en dat kan ik nog steeds. En volgens Drake is dat meisje zo preuts dat je voorlopig nog niet aan je trekken zal komen bij haar' zegt Aileen.

'Je snapt het echt niet hè. Als een meisje als Blair naar je kijkt dan geeft dat me meer genot dan jij ooit zou kunnen doen, of je nou aan m'n lul zuigt of niet. Dus doe me een plezier en zoek een nieuw stuk speelgoed om mee te spelen. Volgens mij kan Drake wel wat afleiding gebruiken' zeg ik tegen haar. Ik weet dat het lullig is maar een meisje als Aileen snapt geen andere taal. Als ik haar in haar ogen aankijk lijkt het heel even alsof ze er gekwetst uitziet. Ze zal toch niet echt denken dat het ooit iets betekend heeft? Ik ben altijd duidelijk naar haar geweest.

Aileen zegt niks meer, draait zich om en loopt dan heupwiegend weg. Ik weet dat ze wilt dat ik achter haar aan kom maar als ze denkt dat ik dat zou doen dan heeft ze echt een verkeerde indruk van me.

'Over twee weken komen er nog meer mensen. Er is een jongen van een andere school die je wilde uitdagen. En meer mensen betekent meer inzet. Misschien gaat de pot wel tot 500 dan' zegt Levi als hij bij ons komt staan.

'Ik weet niet of ik erbij ben' antwoord ik. Kunnen ze me niet met rust laten want ik moet echt naar huis gaan. Ik moet erachter komen wat Aileen tegen Blair heeft gezegd. In de weerspiegeling als ik mijn telefoon voor me heb zie ik dat ik een klein scheurtje heb in mijn wenkbrauw waar wat bloed uit komt. Godverdomme, dat komt door Aileen. Omdat ze zo nodig mijn telefoon moest opnemen...Nu gaat Blair sowieso zien wat er aan de hand is.

'Gast, als ze dat niet had gezien dan had ze je knokkels wel gezien' zegt Finn.

Ik kijk naar mijn handen en zie bloed op mijn knokkels zitten. Ik moet het ook voortaan houden bij één keer vechten. Niet drie. Maar ik moest wel ingaan om Drake zijn uitdaging, aangezien hij zich als een eikel had gedragen tegenover Blair.

'Ik laat het nog wel weten ja' zeg ik.

Voordat iemand nog iets kan zeggen loop ik de tuin uit, richting de voordeur.

'Als je nu weggaat, dan zal ik nooit meer seks met je hebben of je een pijpbeurt geven' zegt Aileen voordat ik de deurknop vast heb.

Ik kijk even naar haar. Ik zie een traan over haar wang lopen. Meent ze dit nou?

'Ik heb je altijd gezegd dat het niks serieus was' zeg ik nors.

'Jij weet ook wel dat het altijd als meer voelde' roept ze bijna.

'Nee. Dat heb ik nooit gevoeld' zeg ik.

'Je liegt. Dat meisje...ze...dat kan nooit mij vervangen' zegt ze. 'Ze kan niks, ze heeft waarschijnlijk nul ervaring en dan zet je mij daarvoor aan de kant?'

'Hou je mond over Blair. Elke vrouw verbleekt naast haar. Vooral jij. Je zal nooit op het niveau van Blair komen. Ze is mooi, van binnen en van buiten. Je hebt geen idee wat ze allemaal heeft meegemaakt'

'Ze klinkt als een zielig excuus van een meid. Ze heeft nog nooit wat gedaan met een jongen omdat ze bang en preuts is, niet door alle moeilijke dingen die ze in haar leven heeft meegemaakt. Hoe oud is ze? Zeventien? Wat kan ze in godsnaam allemaal meegemaakt hebben? Waarschijnlijk bespeelt ze je gewoon, heeft ze al met tientallen jongen lopen neuken en probeert ze nu jou te overtuigen van haar onschuldigheid zodat je haar een goeie beurt geeft' roept ze.

Er beginnen mensen naar ons te kijken. Ik schud mijn hoofd en zeg niks meer. Ergens heb ik medelijden dat ze denkt dat dit is hoe je een jongen z'n aandacht moet trekken. Ik trek de deur open en loop naar buiten.

'Denk maar niet dat je bij mij kan komen uithuilen als ze je hart breekt!' roept Aileen.

Ik loop met grote passen naar mijn moeders auto en probeer zo snel mogelijk thuis te komen. 

Weerzien - Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu