Deel 51

397 20 0
                                    

- Thomas - 

Ik kijk haar aan maar ze reageert nog niet. Mijn eigen ademhaling gaat onrustig, en ik merk dat Blair af en toe haar adem inhoud. Vooral als ze naar me kijkt, wat misschien iets té goed is voor mijn ego. Ik wil dat ik de enige ben die het voor elkaar krijgt dat Blair zich zo voelt.

Ik beweeg langzaam mijn vingers naar de ritssluiting van haar jurk.

'Mag ik?' vraag ik.

Ik wil honderd procent zeker weten dat zij dit ook wilt. Maar fuck wat heb ik haar gemist. Ik wil haar alleen maar tegen me aan houden. Haar lichaam tegen de mijne aanvoelen zonder dat er kleding tussen zit zou al voldoende zijn voor me. Al zou ik tegen meer geen nee zeggen. Maar met Blair wil ik niet te snel gaan. Ze verdient het allerbeste. Ook al is het egoïstisch van mezelf dat ik dat wil zijn voor haar. Er is ergens op de wereld vast een of andere golden boy die haar meer verdient dan ik, maar daar ga ik nu niet aan denken.

Ze kijkt naar me en knikt.

Ik maak de rits voorzichtig los, laat mijn vingers naar de bandjes over haar schouders gaan en duw ze zachtjes opzij waardoor haar korte jurkje naar beneden valt.

Het water loopt me bijna in de mond en ik denk dat ik nog nooit zo lang niet heb geknipperd met mijn ogen. Ze draagt een grijze kanten setje wat té goed staat waardoor het haast niet meer eerlijk is.

'Wauw' is het enige wat ik kan zeggen.

'Nou Thomas...' lacht ze zachtjes.

Ze heeft geen idee hoe perfect ze eigenlijk is. Dat niemand haar dat heeft verteld is alleen maar mijn geluk, hoe egoïstisch dat ook klinkt.

'Weet je het zeker?' vraag ik nog een keer als ze er wat zenuwachtig uit ziet.

'Ja' zegt ze zachtjes.

Gelukkig is de douche van mijn ouders zo groot dat je er bijna met vier man in zou kunnen staan. Mijn vader was vroeger een stuk forser, dus ze hadden de badkamer laten ombouwen. Maar inmiddels is hij zoveel afgevallen dat zijn gewicht is gehalveerd.

Ik pak alvast wat handdoeken voor ons en leg die klaar op de wasmand naast de douche.

Ik weet niet goed of ik nu weer de eerste stap moet zetten. Ik denk dat ze het zelf misschien wel wilt maar niet durft. Ik probeer even te bedenken wat ik wil doen tot mijn ooghoek iets ziet gebeuren waardoor ik wel naar Blair moet kijken. Ze maakt haar beha sluiting los en laat het op de grond vallen. Shit. Daar was ik nog niet op voorbereid. Ik weet zeker dat ik haar nu als een of andere malloot aan het aanstaren ben.

'Wat? Je wilde dat toch niet aan gaan houden onder de douche?' zegt ze als ze ook haar string uit doet en naar mijn boxer wijst.

Wat is het toch met Blair en ineens die momenten dat ze niet meer zo preuts lijkt...je hoort mij niet klagen maar damn...wat is ze volmaakt.

Ik laat mijn boxer zakken en ik zie haar wangen gelijk rood kleuren. Ik blijf haar aankijken gewoon omdat ik deze reactie prijsloos vind.

Ze bijt zachtjes op haar lip waardoor ik alleen maar harder wordt, wat haar niet ontgaat. Ze legt haar armen over haar borsten heen, wat ik jammer vind. Ik wil niet dat ze zich voor mij bedekt.

'Je hoeft je niet te bedekken voor mij, ik genoot juist van het uitzicht' zeg ik als ik naar haar grijns.

'Dat zie ik' antwoord ze met een brutale glimlach waarna ze weer op haar lip bijt.

Ik draai me om en zet de kraan aan.

'Kom je erbij?' vraag ik aan haar.

Ze loopt naar me toe, nog steeds met haar armen over elkaar heen geslagen.

'Is het niet te warm zo?' vraag ik als we samen onder het water staan.

'Nee het is perfect' antwoord ze.

We kijken elkaar even aan zonder iets te zeggen...tot ik dat niet meer kan. Ik trek haar tegen me aan, hou haar kin omhoog met mijn duim en kus haar. Ze beantwoordt mijn kus even hongerig als dat ik ben. Ze laat haar handen over mijn hele lichaam gaan waardoor ik pijnlijk hard wordt. Haar handen verkennen mijn armen, mijn borst, mijn buik. Mijn hart klopt zo hard dat ik het idee hebt dat die elk moment uit mijn borst kan springen. Mijn handen gaan van haar heupen iets naar boven en haar adem stokt gelijk. Is ze echt zó gevoelig voor mijn aanraking.

'Niemand heeft je ooit zo aangeraakt, of wel?' zeg ik tegen haar. Eigenlijk weet ik het antwoord al. Ze schudt langzaam haar hoofd. Terwijl ik haar iets langzamer zoen beweeg ik mijn handen steeds hoger tot ik eindelijk bij haar tieten aan kom. Geloof me, zulke perfectie bestond eerst alleen maar in mijn dromen maar fuck wat voelt zij perfect. Ik hoor Blair een aantal keer diep inademen door mijn aanraking. Als ik zachtjes rondjes draai om haar tepel wordt haar ademhaling nog onrustiger. Ik zie een waas van genot in haar ogen liggen. Als ik niet beter zou weten zou ik zweren dat ze hier bijna van klaar zou komen. Ik kan me niet meer inhouden en ik breng mijn mond naar beneden, eerst wilde ik haar tieten alleen maar voelen. Ik dacht dat dat genoeg was, maar nu moet ik ze proeven. Vooral door haar reactie. Ik kan me moeilijk nog inhouden. 

Weerzien - Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu