- Blair -
Ik denk niet dat ik deze dag ooit nog in m'n leven ga vergeten. We hebben nog geen seks gehad...we waren met zoveel andere dingen bezig. Thomas kent aardig wat trucjes met zijn vingers, waar ik geen genoeg van kon krijgen. Hij heeft me ook laten zien wat ik bij hem moest doen. Ik ben trots dat ik nu zelf ook een aantal leuke trucjes kan. Ik lach in mezelf als ik mijn tanden poets voor de spiegel van de badkamer. Ik heb bijna overal spierpijn. Elke keer als we allebei waren klaargekomen hadden we ons voorgenomen om een film te kijken. Een aantal minuten later begon het voelen aan elkaar alweer en het zoenen. Op een gegeven moment ben ik de tijd kwijt geraakt. Het ging allemaal zo vanzelf.
Dit is onze laatste dag samen. Het doet pijn als ik daar aan denk. Ik probeer mezelf voor te houden dat we elkaar waarschijnlijk evenveel gaan spreken. Dat het niet is alsof we dan niet meer samen zijn. We gaan gewoon samen verder, alleen wonen we dan wat verder uit elkaar.
Thomas ligt nog te slapen dus in zijn T-shirt beslis ik een ontbijtje te maken. Ik zie eieren in de koelkast. Ik ga op zoek naar bloem, bakpoeder, suiker, melk en kaneel. Gelukkig hebben ze hier altijd alles in huis. Dus ik ga pannenkoeken maken. Niet gewone, van die platte maar echt die fluffy american pancakes. Die zijn het allerlekkerst als je ze zelf vers maakt.
Ik heb meer dan de helft van mijn beslag al gemaakt als ik ineens op schrik van Thomas zijn stem. Die klinkt extra rauw en laag in de ochtend zodat ik al kippenvel over mijn hele lichaam krijgt als hij twee woorden zou uitspreken.
'Dat ziet er lekker uit' zegt Thomas als hij achter me komt staan en zijn handen om mijn middel legt.
'En die pannenkoeken ruiken ook heerlijk' zegt hij wanneer hij me in mijn nek kust.
Ik kan nog net een kreuntje onderdrukken.
'Als je wil dat ik deze pannenkoeken allemaal maak dan moet je een stapje naar achter doen. Anders laat ik straks alles aanbranden' zeg ik tegen Thomas.
'En wat als ik dat niet doe' zegt hij als hij me bij mijn heupen stevig vastpakt en zichzelf tegen me aandrukt.
Fuck.
Zijn hand vind een weg onder het shirt wat ik draag en begint gelijk met mijn borsten te spelen.
'Thomas...' kreun ik zachtjes.
Thomas draait het gasfornuis dicht en draait me naar hem om.
'Ik wil dat je mee terug komt naar bed' zegt hij.
Ik knik naar hem.
Is dit het moment? Waarop alles gaat veranderen.
Ik weet het niet.
Het enige wat ik weet is dat ik dit zo graag wil, dat ik er alles voor op het spel zou zetten. Ik wil hem helemaal, ook al doet het eerst zeer.
Thomas pakt mijn hand vast en loopt voor me naar boven. Ik loop met gelijke pas achter hem aan terwijl mijn hart in mijn keel zit van de plotselinge zenuwen. Het voelt toch als een grote beslissing, hoewel ik hem voor niemand anders zou willen maken dan voor Thomas. Ik kan me niet voorstellen dat iemand ooit me hetzelfde kan laten voelen zoals Thomas dat doet. Op dit moment weet ik zeker dat ik er klaar voor ben.
Als we bij zijn kamer aankomen trekt hij me tegen zich aan en zoent me. Zonder dat ik het echt merk lopen we naar het bed toe. Ik trek aan zijn shirt zodat hij hem snel uit doet. Hij trekt langzaam mijn shirt ook uit.
'Ik wil dat je alles uit doet nu' zegt Thomas met een lage stem.
'Alleen als jij dat ook doet' zeg ik tegen hem.
Voor ik het weet ligt zijn boxershort op de grond en trekt hij mijn string langzaam naar beneden. Heel even voel ik zijn warme adem daar beneden wat me nog meer opwind.
Voordat we op bed gaan liggen kijkt Thomas me even aan.
'Ik weet zeker dat ik er klaar voor ben' zeg ik tegen hem.
Hij knikt naar me en zoent me dan weer. Hij legt me voorzichtig op het bed neer en hangt zelf boven me, steunend op zijn armen. Hij pakt iets uit zijn nachtkastje. En is een goud vierkant pakje waarvan ik aanneem dat het de juiste maat condoom is.
'Sorry dat ik de verkeerde heb gekocht' zeg ik. Het floept er gewoon uit.
'Dat is niet erg' lacht hij lief naar me. 'Gelukkig heb ik de goeie' zegt hij.
Hij scheurt het pakje open mijn zijn tanden en rolt het condoom om zichzelf heen. Ik heb geen idee hoe het werkt maar deze keer vind ik het fijn dat hij het omdoet. Als Thomas weer boven me is en op zijn armen aan weerskanten van mijn hoofd steunt buigt hij zich meer naar me toe om me weer te zoenen. Ik zoen hem terug, en daarmee probeer ik hem te laten zien hoeveel ik voor hem voel. Ik merk dat hij precies hetzelfde doet.
'Ik hou van je' zegt hij als hij zijn lippen even losmaakt van de mijne.
'Ik ook van jou' zeg ik terug.
Dit keer zoen ik hem.
'Het kan even pijn doen hè. Ik doe het voorzichtig maar als het zeer doet moet je het gelijk zeggen dan stop ik even. En als het helemaal niet fijn voelt moet je dat ook zeggen' zegt Thomas als hij me bezorgd aankijkt.
Ik kan me niet voorstellen dat het pijn doet want ik krijg het idee dat mijn lichaam niets liever wilt dan dat op het moment.
'Ik wil je geen pijn doen goudlokje' zegt Thomas.
'Ik zal het zeggen als het zeer doet' bevestig ik.
Dan brengt hij zijn lippen weer naar de mijne. Hij steunt op één arm en brengt zijn andere hand naar beneden. Hij houd zichzelf tegen me aan, ik voel dat ik er klaar voor ben ook al lijkt het alsof er iets tegenaan duwt wat er helemaal niet in past. Thomas zoent me terwijl hij heel zachtjes begint te bewegen en daarmee steeds iets dieper in me komt. Ik voel nog geen pijn, toch hou ik m'n adem nog in.
'Gaat het?' vraagt Thomas als hij onderzoekend naar mijn gezicht kijk.
'Ja, ik voel nog geen pijn' zeg ik.
Hij duwt iets verder en dan voelt het alsof hij ergens tegenaan komt.
'Oké, dit is volgens mij het stukje wat wel zeer kan doen' zegt hij.
'Oké' zeg ik en ik bereid me voor op erge pijn.
Hij duwt langzaam met kleine schokjes door waardoor het eigenlijk vanzelf gaat. Ik voel een heel klein beetje gevoeligheid maar ik word al snel overladen met hoe lekker het voelt. Ik voel geen pijn meer. Als dat het enige was...
'Deed dat zeer?' vraagt hij bezorgd.
'Nee. Het...tegenovergestelde. Het voelt erg lekker' zeg ik als ik zelf een beetje beweeg zodat ik hem meer in me voel.
JE LEEST
Weerzien - Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie, maar de delen kunnen ook los gelezen worden! Blair kent Thomas al vanaf dat ze acht jaar oud was. Blair was nieuw in de buurt en kwam recht tegenover Thomas wonen. Ze hadden een pakt gesloten dat ze voor altijd...