Deel 143

283 26 5
                                    

-Blair-

Ik denk even na over de fout die ik net bijna had gemaakt. Ik moet niet meer zoveel drinken. Ik ga domme dingen doen van drank. Ik was alles vergeten. Aileen. Alsof het niet gebeurt was. Heel even vraag ik me af of ik niet liever had gehad dat ik het nooit had gehoord. Hoe anders was mijn dag dan verlopen vandaag? Tot we haar tegen kwamen leek alles eindelijk een keer goed te gaan. Op de een of andere manier lijkt het alsof alles ons probeert te vertellen dat we niet bij elkaar horen.

Ik ga in bed liggen en doe nog even de tv aan. Ik heb afleiding nodig. Tijdens het tv kijken voel ik hoe moe mijn oogleden worden.

Mijn telefoon trilt net als ik mijn licht uit wil doen. Mijn hart maakt een sprongetje als ik de naam Mase zie verschijnen.

(M) En? Al helemaal van de kaart?

(B) Jazeker :)

(M) Hoeveel heb je op?

(B) Hmm, raad maar

(M) Ik denk niet dat jij veel nodig hebt om van de kaart te zijn. Dus...3 glazen?

(B) Dat klopt. Maar ik heb wel het dubbele op

(M) Blair...

(B) Mase...

Doe ik hem na.

(M) Draait alles?

(B) Jup.

(M) Zes wijntjes is wel te veel voor jou

(B) Klopt

(M) Dadelijk ga je nog dingen doen waar je spijt van krijgt

(B) Die kan ik al afvinken

(M)Wat?

(B) Dat heb ik al gedaan. Of...niet echt. Het ging niet te ver maar alsnog heb ik er spijt van

(M) Wat heb je gedaan Blair?

(B) Iets was heel fout was...

(M) Wat dan?

(B) We gingen na de films allemaal naar bed. En toen ging in tandenpoetsen om naar bed te gaan...of nja...dat was de bedoeling en toen stond ik ineens in Thomas zijn kamer.

(M) Blair...

(B) Mase...

(B) Het is niet te ver gegaan oké. Niet eens dankzij mij maar ik realiseerde me toen wel wat er gebeurde. Dus ik heb er spijt van.

(M) Weet je zeker dat je je nu kan inhouden?

(B) Mwa...

(M) Waarom niet? Wil je zo graag bij hem zijn?

(B) Dat is het niet...want ik voel me verraden door hem en ik denk niet dat ik hem hier ooit voor kan vergeven.

(M) Waarom zou je je dan niet in kunnen houden?

(B) ...

(M) ...

(M) Je weet dat ik die puntjes niet kan omzetten in woorden toch?

(B) Jaaaaaa dat weet ik

(M) Je bent echt dronken hè

(B) Jaaaaaa

(M) Kan je je nu wel inhouden dan?

(B) Nee

(M) Blair...

(B) Ja?

(M) Blijf nou gewoon uit zijn kamer. Anders kom ik je halen.

(B) Het is moeilijk

(M) Wat?

(B) Gewoon door de drank...en net. Normaal gaat dat gevoel wel weg maar nu niet.

Ik druk mijn benen tegen elkaar in de hoop dat het gevoel wel af neemt.

(M) Ow

(B) Hmmh

(M) Doe het dan zelf, dat is beter voor je nu Blair...

(B) Dat is niet zo fijn

(M) Dan doe je het niet goed lieverd

Mijn ademhaling gaat weer onregelmatig. En ik merk dat de behoefte alleen maar erger wordt. Ik word er gek van.

Door dat laatste woordje in zijn bericht wordt het nog erger.

(B) Dat snap ik maar daar heb ik nu niet veel aan :(

(M) Als je me niet kan beloven dat je uit die kamer blijft dan kom ik je nu halen. Dan slaap ik wel op de bank, kan jij in het bed. Van mijn part doe je daar je eigen ding als je dan maar uit zijn kamer blijft.

(B) Ik ben nog steeds dronken

(M) Dat weet ik, daarom stel ik het ook voor.

(B) En als ik mezelf dan op jou stort?

Ik stuur het al voordat ik er bij nadenk. Het gaat vanzelf.

(M) Dat kan ik wel aan

(B) Oké.

(M) Dan kom ik eraan. Ik was al in de buurt, ik kom net van de club dus ik ben er binnen tien minuten

(B) Dan pak ik snel wat spullen. Ik kan niet alles meenemen want een gedeelte ligt nog bij Jess en Reede.

(M) Dat halen we morgen wel op

(B) Oké

Ik stuur een berichtje naar de meiden zodat ze zich geen zorgen maken als ze merken dat ik weg ben.

Ik denk dat iedereen al slaapt nu. Inclusief Thomas waar ik nu even niet over probeer na te denken. Alleen de spullen die ik vandaag en in de ochtend nodig heb neem ik mee. Ik loop zachtjes de trap af en wacht alvast buiten. 

Hoi allemaal, Dankjewel voor het altijd lezen van mijn hoofstukken! Het helpt mij enorm als jullie stemmen op mijn hoofdstukken dus mocht je dat nog niet doen zou ik dat heel erg prijs stellen <3

Wat vinden jullie trouwens van Mase??? 

XxX YukiDreamz

Weerzien - Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu