-Blair-
'Jaaaa' juichen we allebei in koor.
'Zorg alsjeblieft dat ik jullie niet kwijt raak' zegt Brax daarna.
'Nou kom, dan gaan we een beetje meer naar het midden' zegt ik als ik m'n hand naar Lara uitsteek. Zij doet hetzelfde naar Brax. We bewegen ons door de mensenmassa heen tot we bij de dj in de buurt komen. Daar klinkt de muziek wel het beste, ook al is het druk. Het voelt wel een beetje vreemd om nog stil te staan. Ik vind Brax eigenlijk niet zo verkeerd. Wat Lara in het begin vertelde kwam wel negatief over maar ik vind het eigenlijk wel aardig. En hij mag er wel zijn. Hij is super afgetraind, dus zeker niet vervelend om naar te kijken. Dat merk ik ook aan de vrouwen die om ons heen telkens naar hem kijken.
Lara en ik beginnen te dansen en niet veel later begint Brax ook te bewegen. Lara en ik gingen net al helemaal stuk toen we aan het kijken waren naar Damian z'n dance moves. Het was echt niet om aan te zien. De vrouwen die om hem heen stonden moeten dat toch ook zien. Ze deden waarschijnlijk gewoon alsof ze het niet opmerkte. Jezus dat moet toch een afknapper zijn. Brax daar in tegen...hij ziet er goed uit en hij kan dansen. Ik begin steeds anders naar hem te kijken.
Het nummer 'Stay' van Zedd klinkt door de speakers heen. Dat was altijd een van mijn lievelingsnummers. Ik zing de hele tijd mee tijdens het dansen. Ik merk dat er telkens een paar jongens onze kant op kijken. Als er een jongen op me af loopt trekt Lara me naar zich toe waardoor ik ook naast Brax staat. Ik moet lachen als de jongen beteuterd kijkt en al snel weer wegloopt.
'Dat was echt geniaal' lacht ik naar Lara.
Het volgende nummer herken ik ook. 'Dirty sexy money' van David Guetta.
'Kom we gaan samen dansen' roep ik naar Lara als ik haar naar me toe trek.
Ik leg een arm om haar nek heen, dan kunnen mensen niet zomaar irritant komen doen.
'Zo kan er in ieder geval niet zomaar iemand tussen ons inkomen' lacht Lara
Als we zo beginnen te dansen horen we om een of andere reden gejuich in de club.
Lara schrikt even op. Ik zie twee handen op haar heupen en weet gelijk dat ze daardoor schrok.
'Ik ben het maar' zegt Brax tegen haar.
Hij begint tegen haar aan te dansen. 'Hebben jullie enig idee wat jongens allemaal gaan doen als jullie zo met zijn tweeën gaan dansen. Er was er al eentje die tegen je aan wilde komen schuren. Ik kon hem serieus maar net voor zijn' zegt Brax richting ons, maar vooral tegen Lara.
'En nu ben jij het aan het doen' lacht Lara.
'Ja, ik weet ook niet wat ik moet doen' zegt hij. 'Jack wordt laaiend als hij iemand anders zo ziet, maar hij wordt ook boos als hij mij zo ziet'
'Ik zie Jack nergens. Houden jullie nou eens op met zo stressen' roept ik boven de muziek uit.
Niet veel later komt er een jongen tegen mij aan staan. Van mij mag hij, en ik mag hopen dat Thomas het kan zien.
Wat later komt 'Love myself' op van Hailee Steinfeld. Lara en ik zingen luidkeels mee.
De jongen die tegen me aan danst begint iets in mijn oor te fluisteren.
'Ik word echt geil van je' zegt hij.
Wat is dit nou weer voor versierpoging? Niet, wat zie je er leuk uit, of wil je iets te drinken...ik schud hem gelijk van me af en maak een wuivend gebaar. De jongen kijkt beledigd en maakt eerst duidelijk dat hij niet weg wilt gaan. Na een boze blik van Brax rent hij haast weg, dus dat is wel heel handig.
Wat later komt er een medewerker langs met een dienblad vol met shots.
'Prinsesssss niet nog meer drinken' roept Brax naar Lara.
'Pas maar op want anders neem ik er twee' lacht Lara.
'Oké eentje dan' zegt hij.
We proosten met z'n drieën en slaan de shot achterover.
'Van Mase' roept de jongen.
'Ik mag Mase wel' roept Lara.
'Ik ook!' roep ik.
'Laat Jack dat nou maar niet te veel horen' lacht Brax.
Als 'Maria' opkomt van Bizzey klinkt er gejuich door de zaal.
'Wel zakken' roep ik naar Lara. Ik danste altijd samen met Cami op dit nummer. Zodra ik een beetje naar beneden zak begint een jongen te fluiten.
'Meedoeeeeen' roept ik naar Lara als ik haar handen vast pakt en we met zijn tweeën allebei af en toe een beetje naar beneden zakken.
Brax komt al weer snel tegen Lara aanstaan waardoor we dat niet meer kunnen doen..
'Oké daar moeten jullie mee ophouden want ik kan niet al die gasten van jullie af blijven slaan' zegt hij tegen ons.
JE LEEST
Weerzien - Passie op het HBO serie
Romantiek!Dit boek is onderdeel van een serie, maar de delen kunnen ook los gelezen worden! Blair kent Thomas al vanaf dat ze acht jaar oud was. Blair was nieuw in de buurt en kwam recht tegenover Thomas wonen. Ze hadden een pakt gesloten dat ze voor altijd...