- Thomas -
Alsof ze dat echt nog zou moeten vragen als ze zo voor me zit zonder shirt. Zodra ze net al voor de eerste keer op schoot kwam zitten was ik al weer klaar voor haar.
'Ik denk niet dat we het gaan redden naar de slaapkamer schat' zeg ik tegen haar.
Ze bijt op haar onderlip waardoor mijn laatste beetje zelfbeheersing verdwijnt. Ik til haar op en zet haar op het aanrecht.
Ze trekt aan mijn shirt waardoor ik weet dat ze die zo snel mogelijk uit wil zien. Wat ik maar al te graag voor haar doe.
'Heb je...?' vraagt ze voorzichtig.
Ik ben mezelf dankbaar dat ik hier rekening mee heb gehouden door een condoom in mijn zak te steken. Ik knik naar haar.
Ik haal de condoom uit m'n zak, doe de rest van mijn kleding uit en doe hem om. Daarna trek ik haar string uit. Ze kijkt naar me alsof ze uitgehongerd is en ik ga haar alles geven wat ze wil. Alleen ik. Ze is van mij.
Ik pak haar vast bij haar heupen. Ik zou eigenlijk voorzichtig moeten doen omdat ze nog beurs is van net, maar ik heb haast geen zelfbeheersing meer.
Ze kijkt me aan. 'Je hoeft niet voorzichtig te doen. Ik wil alles voelen' zegt ze waarna ze haar lippen hard op die van mij drukt.
'Zeker weten?' vraag ik aan haar.
Het knikje wat ze daarna geeft is alles wat ik nodig heb als toestemming. Met één stoot ben ik zo diep in haar dat ze naar lucht hapt. Ik voel haar nagels in mijn rug en dat windt me alleen nog meer op. Als ik begin te bewegen begint ze al snel weer van die geluidjes te maken waardoor ik weet dat ze het net zo lekker vindt als ik.
Blair is verdomme perfect.
'Weet je zeker dat je naar dat feest wilt?' vraag ik aan Blair terwijl ze zich uitrekt op de bank.
'Ja, ik wil je vrienden ontmoeten' antwoord ze.
'Ik heb al gezegd dat ze niet echt mijn vrienden zijn' zeg ik.
'Nou, dan wil ik in ieder geval zien hoe heftig het er aan toe gaat daar' zegt Blair.
'Oké dan'
'Ik heb alleen een momentje nog nodig om me klaar te maken' zegt ze.
'Vrouwen...' zeg ik overdreven om haar te plagen.
'Pas maar op hoor' zegt ze
'Of wat?' daag ik haar uit.
'Niks hoor' zegt ze terwijl ze daarna overdreven sexy wegloopt.
Ze wordt echt mijn dood. Dat weet ik nu al zeker.
'Bel nou maar aan, ik ga me echt niet meer bedenken' zegt Blair. 'We zijn al laat. Drake zei tien uur en het is al half twaalf' zegt ze daarna.
'Oké dan' zeg ik als ik uiteindelijk toch aanbel.
Het duurt even voordat er iemand open doet maar dan kijk ik gelijk in het irritante gezicht van Drake. Zijn oog is een beetje blauw, dus hij is al goed geraakt.
'Jullie zijn laat. Je hebt al een gevecht gemist' zegt Drake lachend.
'Dat kunnen we zien en sorry, dat is Thomas zijn schuld' lacht Blair.
'Hé, jij bent degene die niet wist wat ze aan moest doen hoor' zeg ik tegen haar.
'Jij bent degene die al mijn opties bleef uittrekken' zegt Blair.
'Ja oké dat is wel waar. Mijn schuld dus' zeg ik als ik Drake aan kijk.
Ik denk even terug aan de derde keer dat we seks hadden vandaag. Ik heb het nog nooit zo vaak gedaan met iemand, maar Blair weet me elke keer keihard te maken.
'Respectabele reden' zegt Drake. 'Kom binnen' zegt hij.
Hoi allemaal, excuses voor het korte hoofdstuk. Ik heb vrijdag 27/8 mijn afstudeerzitting dus ik heb daarna geen tijd gehad meer om te schrijven. Ik schrijf altijd een dag van te voren (voor mij is het nu vrijdag). Dus op dit moment ben ik heeeeel zenuwachtig en kan ik me eventjes niet concentreren. Ik zal het later goed maken <3
XxX YukiDreamz
JE LEEST
Weerzien - Passie op het HBO serie
Romantizm!Dit boek is onderdeel van een serie, maar de delen kunnen ook los gelezen worden! Blair kent Thomas al vanaf dat ze acht jaar oud was. Blair was nieuw in de buurt en kwam recht tegenover Thomas wonen. Ze hadden een pakt gesloten dat ze voor altijd...