Deel 126

534 20 3
                                    


-Blair-

Ik word ondertussen gek van frustratie. Ik stap weer van zijn schoot en kijk hem aan.

'Uit' zeg ik.

Eindelijk doet hij wat ik zeg. Ik neem even een moment om te waarderen wat ik voor me zie. Ik weet dat we al eerder seks hebben gehad en dat ik hem al vaker heb gezien maar ik was haast vergeten hoe ongelooflijk hij eruit ziet zonder kleding.

'Ik doe die condoom wel alvast om want als je zo naar me blijft kijken wil ik een hele hoop vieze dingen met je doen' zegt Thomas als hij een condoom openscheurt.

Het is een tijd geleden dat ik seks heb gehad dus dan kan het eventjes wat moeilijker gaan in het begin...weet ik uit ervaring. De eerste keer met iemand anders dan Thomas was vreselijk. Het leek alsof ik weer opnieuw een eerste keer ervaring had.

'Kom eens hier' zegt Thomas als hij op het bed zit.

Ik stap over hem heen met mijn benen aan weerszijde. Wanneer ik het topje tegen me aan voel hap ik al naar adem.

'Gaat het' grijnst Thomas.

'Ja' lach ik. 'Het is gewoon...ehh...een tijdje geleden. Dus het kan een beetje gevoelig zijn' leg ik uit.

'We doen voorzichtig' zegt Thomas als hij me aankijkt. Dan lijkt hij even na te denken. 'In het begin in ieder geval' zegt hij daarna. Ik moet lachen en dan zoen ik hem.

Ik pak Thomas vast waardoor ik hem ook eens naar adem hoor happen. Hij is zo hard. Ik gebruik mijn hand om hem voorzichtig naar binnen te lijden. Al snel ben ik weer degene die zijn adem in houd. Thomas zijn ogen houden me zo vast dat ik nergens anders naar kan kijken.

'Gaat het?' vraagt hij.

'Ja. Ik was even vergeten hoe groot je was' zeg ik.

Thomas krijgt daardoor natuurlijk een grijns op zijn gezicht.

Als ik helemaal op hem zit kan ik eindelijk weer ademen. Ik voel een lichte pijn, die aan de ene kant ook fijn voelt.

Zodra ik een paar keer op en neer beweeg rollen Thomas zijn ogen bijna helemaal naar achter.

'Is dat fijn?' vraag ik aan hem.

Hij kijkt me doordringend aan.

'Fucking hell...ja' zegt hij wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt.

Ik geef me volledig aan hem over. Wanneer hij begint te bewegen ga ik over in zijn ritme en samen bewegen we perfect.

Dit is hoe dit moest voelen. Dit is hoe seks kan zijn. Als je dit ooit hebt gevoeld dan wil je toch niks anders meer? Geloof me...ik weet het uit ervaring. Als je dit eenmaal hebt gevonden zal je alles in de toekomst daarmee gaan vergelijken.

Ik zet mijn nagels in zijn rug waardoor hij eventjes een soort grom geluid maakt.

'Blair' hoor ik hem kreunen.

Zijn stem is het laatste wat me over de rand duwt.

'Kom klaar voor me Blair' zegt Thomas tegen me.

Ik schreeuw zijn naam uit terwijl ik voel dat Thomas ook klaarkomt.

Met onze lippen tegen elkaar aan proberen we weer op adem te komen.

'Fuck' zegt Thomas. 'Dat was...'

Ik moet zachtjes giechelen.

Thomas zoent me weer. Opnieuw beginnen we elkaar weer aan te raken.

'Wacht even' zegt Thomas.

'Ik moet even een ander omdoen als je nog een keer wilt gaan' zegt hij als hij mijn haar achter mijn oor doet.

Ik bijt op mijn lip. Dat lijkt me wel een goed idee. Ik knik naar hem.

'Dan moet je wel even van me af stappen' lacht hij.

Ik doe wat hij zegt en gelijk wordt ik beslagen door het gevoel alsof ik hem weer kwijt ben. Ik druk het weg en negeer het. Ik ga hier niet nu aan denken.

'Ga liggen' zegt Thomas als hij de tweede om heeft gedaan. 'Op je zij' voegt hij nog toe. Ik ga met mijn gezicht naar hem toe liggen.

'Andere kant schatje' zegt hij dan.

Ik draai me om en wordt even geconfronteerd met de grote spiegel die onderdeel is van zijn kledingkast. Ik doe even mijn ogen dicht en probeer weg te kijken totdat Thomas weer bij me ligt. Hij komt tegen me aan liggen.

'Kijk in de spiegel Blair' zegt Thomas.

Ik vind zijn ogen in de spiegel. Thomas pakt mijn been vast en houd hem een beetje omhoog zodat hij erbij kan.

Dit keer komt hij veel makkelijker naar binnen. Wanneer hij tegen me aan begint te stoten hap ik weer naar adem. Het voelt zo goed, hij raakt iets waarvan ik niet eens wist dat het er was.

Ik weet dat ik waarschijnlijk veel te veel geluid maak maar er is niemand thuis dus daar probeer ik even niet aan te denken.

'Shit elke keer wordt alleen maar beter' zegt Thomas.

Zijn hand komt om mijn nek en tilt mijn hoofd een beetje omhoog. Ik kan alles zien in de spiegel.

'Kijkt hoe geil je eruit ziet schatje' fluistert hij in mijn oor.

Aan de ene kant vind ik de spiegel heel confronterend maar aan de andere kan ook opwindend.

Thomas beweegt zijn handen over mijn hele lichaam. Ik geniet van elke aanraking en kan er geen genoeg van krijgen. 

Weerzien - Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu