- Thomas -
De vraag die Blair stelde over hoeveel meisjes er in mijn kamer waren geweest verbaasde me. Ik ben echt niet de braafste jongen geweest maar ik nam nooit meiden mee naar huis. Veel te veel gedoe, ik wilde niemand op mijn eigen kamer hebben. Ze zouden toch niet kunnen tippen aan de herinneringen die ik daar heb aan Blair. Elk meisje met wie ik wat gedaan heb, want daten zou ik het niet noemen, valt in het niet tegenover Blair. Lang geleden heeft ze mijn standaard voor meisjes al verpest zonder dat ze dat wist.
Als ik eindelijk een tandenborstel heb gevonden besef ik me dat het een kindertandenborstel is. Er staat een prinsesje op. Die is zeker overgebleven van toen ze hier vroeger zo vaak bleef slapen.
'Hier' zeg ik met een grijns op m'n gezicht.
'Serieus?' lacht ze. 'Volgens mij heb ik de ander zelfs nog thuis liggen van vroeger' zegt ze. Ze schenkt me een lieve glimlach en pakt de tandenborstel aan.
Op het bed schrok ik even omdat ze niet uit haar woorden kon komen. Ik wil niet dat ze zich verlegen voelt door mij. Ik wil juist dat ze zich zo zelfzeker voelt dat ze alles kan doen wat ze wilt zonder daar teveel bij na te hoeven denken. Ik moet nog eens goed gaan kijken hoe ik dat voor elkaar krijg.
'Wil je een T-shirt om in te slapen?' vraag ik als we terug zijn in de kamer. Ze kijkt me even verbaasd aan. 'Je wilt toch niet in dat jurkje gaan slapen' zeg ik. 'Of in je bikini'
Ze kijkt me twijfelend aan. 'Ik heb niks bij me, geen ondergoed niks'
Ohja...daar had ik nog niet bij nagedacht. 'Je kan voor een nachtje wel gewoon een van mijn boxers lenen toch, ik bedoel zo'n bikini broekje zal niet lekker slapen' stel ik voor. Ze krijgt een blos op haar wangen maar knikt dan naar me. Ik pak een van mijn zwarte boxers en geef het aan haar. Ik loop even naar de kast om te kijken welk T-shirt ze zou kunnen aandoen. Het maakt me eigenlijk niet uit, van mij mag ze alles aandoen als ze daar blij van wordt.
'Welke kleur wil je?' vraag ik aan haar.
'Ehhhm, mag ik anders deze?' vraagt ze.
Ik kijk naar haar en zie dat ze het witte T-shirt wat ik vandaag aan heb gehad in haar handen heeft.
'Ja sure' zeg ik tegen haar.
Ik weet niet waarom ik bij Blair zo'n claimerig gevoel heb, dat heb ik nooit eerder gehad.
Maar het zorgt er voor dat ik een trots gevoel krijg als ik haar in mijn T-shirt zal zien straks.
'Ik ga me even omkleden in de badkamer' zegt Blair terwijl ze de deurkruk vast pakt. Op dat moment horen we mijn vader naar boven komen en gaat de deur van de badkamer op slot.
'Ow' zegt ze.
'Dat kan nog wel even gaan duren, mijn vader kennende' zeg ik. Blair weet dat als geen ander.
'Je kan je ook gewoon hier omkleden. Ik zal niet kijken' zeg ik. Terwijl ik dat eigenlijk wel wil. Wie wilt er nou niet toekijken als Blair zich omkleed. Ze knikt naar me.
'Draai je dan om' lacht ze als ik niet beweeg.
'Ohja' lach ik en ik doe vervolgens wat ze zegt.
De drang om om te draaien is zo groot dat ik met mezelf in gevecht ben om het niet te doen. Ik zou ook gewoon een heel klein beetje mijn hoofd om kunnen draaien. Nee. Dat moet ik niet doen. Ik haal opgelucht adem als ze zegt dat ik weer om kan draaien. Ze ziet er sexy uit in mijn shirt en boxer, ook al heeft ze zelf geen flauw idee.
'Moet je die ook niet uit doen?' vraag ik als ik haar bikini hesje zie doorschijnen.
'Uhm, weet nie' zegt ze een tikje onzeker. Als ze zulke dingen zegt heb ik de neiging om naar haar toe te lopen en haar zo dicht tegen me aan te drukken om al die onzekerheid weg te halen.
'Ik kan me niet voorstellen dat je daar comfortabel mee kan slapen, dan lig je met een knoopje op je rug en in je nek van die touwtjes' ik gebaar naar de sliertjes die om haar nek zitten. Weet ik veel hoe dat heet. Blair lacht om mijn uitleg.
'Je hebt gelijk' zegt ze.
'Moet ik hem losmaken voor je?' vraag ik voordat ik er bij nadenk. Het gaat vanzelf. Ik wil haar gewoon zo graag aanraken. Ze knikt nerveus, wat me verbaasd. Ik had niet verwacht dat ze daar ja op zou zeggen.
Ik doe haar golvendeblonde haar opzij door het over een schouder te leggen. Dan maak ik het eersteknoopje los. Ze houd het vast aan de voorkant tot ik het andere knoopje losmaak. Ik breng mijn handen onder het T-shirt en ik merk gelijk dat ze kippenvelkrijgt door mijn aanraking. Door dat resultaat begin mijn eigen boxer gelijkwat strakker te zitten. Ze hapt even naar adem. Ik geef haar kusjes in haar nektotdat ik het knoopje los heb. Ze blijft stil staan zonder haar bikini weg tehalen. Haar ademhaling begint steeds sneller te worden en een zacht kreuntjeontsnapt aan haar lippen als ik mijn tong zachtjes over haar nek laat gaan. Iksta achter haar en breng mijn hand naar voren, naar haar buik. Ze drukt zichzelf,waarschijnlijk onbedoeld, tegen me aan waardoor ik weet dat ze voelt hoe erg zeme opwind. Ze schrikt er niet van, en dat op zich voelt al als een overwinning.Ze weet wat ze met me doet. Ik beweeg mijn hand meer omhoog. Tot ik bij hettouwtje tussen haar tieten in kom. Ik moet me zo erg bedwingen om mijn hand daarte houden en haar niet gelijk weer overal aan te raken. Ik wil het op haartempo doen maar de geile geluidjes die ze maakt, zonder dat ze het weet, makenhet me moeilijk. Ik haak mijn duim om het touwtje heen en trek het langzaamnaar beneden. Ik gooi haar hesje op de grond. Ik kijk over haar nek heen en benineens heel blij dat ik vandaag had besloten om een wit shirt aan te doen.
JE LEEST
Weerzien - Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie, maar de delen kunnen ook los gelezen worden! Blair kent Thomas al vanaf dat ze acht jaar oud was. Blair was nieuw in de buurt en kwam recht tegenover Thomas wonen. Ze hadden een pakt gesloten dat ze voor altijd...