- Thomas -
'Weet je zeker dat het geen zeer doet?' vraag ik aan haar.
Ze duwt zichzelf nog meer tegen me aan zodat ik nog dieper in haar kom. Fucking hell, dit wordt mijn dood.
'Shit. Blair...doet het echt geen zeer want ik doe echt heel erg mijn best om me in te houden maar het is echt moeilijk. Je voelt zo fucking strak' zeg ik tegen haar.
'Nee, echt. Het voelt goed. Ik wil niet dat je je inhoud. Het voelt lekker. Hoe dieper je komt hoe beter het voelt' zegt ze terwijl ze me ook nog eens begint te zoenen.
Dat hoeft ze geen twee keer te zeggen. Echt, ik had me zo voorgenomen om het rustig aan te doen de eerste keer. Hoe haar lichaam om mijn lul heen voelt maakt dat onmogelijk. Ik duw mezelf nog dieper en ze begint te kreunen. Van die geile geluidjes waarvan ik al dacht dat ze ze zou maken. Ik had daar in ieder geval gelijk over. Als ik het tempo iets opvoer begint ze alleen maar meer geluid te maken en ik word daar zo hard van dat ik bijna ontplof.
'Ik wil nog meer voelen' zegt ze tegen me.
Fuck. Ja. Blair wordt mijn dood.
'Vertrouw je me?' vraag ik aan haar.
Ze knikt gelijk ja.
Ze ziet er zo geil uit nu. Ze heeft een rode blos op haar wangen en haar lippen zijn opgezwollen van het zoenen. Dit beeld zal ik nooit van m'n leven vergeten. Ik dacht dat een eerste keer altijd hell was voor een vrouw, maar bij Blair is het dus het tegenovergestelde.
'Ik vertrouw je' zegt Blair.
Ik stop even met bewegen en laat mijn hand naar haar been gaan. Haar ene been zet ik iets omhoog en haar andere been til ik omhoog. Ik hou de onderkant van haar bovenbeen vast met mijn hand en begin dan weer te bewegen.
Jezus christus. Dit gevoel vergeet ik nooit meer. Ik kom zo fucking diep.
'Ja' kreunt Blair.
Dat is een teken dat ik het tempo weer ga verhogen. Ze schudt onder me mee met het tempo wat ik aanhoud waardoor haar tieten zo geil mee bewegen. Heel veel langer ga ik dit niet meer uithouden. Aan Blairs geluiden hoor ik ook dat ze steeds dichterbij komt. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, in ieder geval...niet tijdens seks. Ik heb nooit iemand laten klaarkomen tijdens seks, ik wist niet eens dat dat ook kon. Maar Blair...ik denk dat bij Blair gewoon alles anders is, en tien keer beter.
Op het moment dat ik Blair voel aanspannen om mijn lul heen en ze me naam uitschreeuwt kom ik ook klaar. Ik hou zo veel van haar. Fuck.
Ik wil nooit meer iets anders.
Als ik klaar ben gekomen trek ik me niet gelijk uit haar. Ik wil nog even bij haar blijven.
Blair ademt heftig na van haar orgasme.
Ze gebaart naar me.
'Wat?' vraag ik lachend.
'Kom alsjeblieft bovenop me liggen' zegt ze.
'Weet je zeker dat ik je dan niet plet?' vraag ik aan haar.
'Kom nou' lacht ze.
Ik laat me zachtjes op haar zakken tot het moment dat ze zegt dat het te zwaar is. Dat moment komt niet. We ademen allebei heftig in en uit. Ik heb me nog nooit zo verbonden gevoelt met iemand. Ergens voelt het alsof dit ook pas mijn échte eerste keer is. Als weet ik dat dat onzin is.
Na een tijdje zo te liggen kom ik weer omhoog en trek ik me langzaam uit haar. Wat me een naarder gevoel geeft dan ik durf toe te geven. Het voelt zo fijn om zo dichtbij haar te zijn dat het me bang maakt. Als ik het condoom dichtknoop en in wat wc papier wikkel om vervolgens weg te gooien ga ik daarna weer even naast haar liggen. Het voelt niet fijn om ver weg van haar te zijn. En ver weg voelt nu al als we twee meter van elkaar apart zijn. Ik trek haar tegen me aan en ze ligt half over me heen. Precies hoe ik het wilde hebben. Ik kan me oprecht niet herinneren dat ik ooit zo gelukkig ben geweest als nu.
JE LEEST
Weerzien - Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie, maar de delen kunnen ook los gelezen worden! Blair kent Thomas al vanaf dat ze acht jaar oud was. Blair was nieuw in de buurt en kwam recht tegenover Thomas wonen. Ze hadden een pakt gesloten dat ze voor altijd...