Deel 118

321 19 2
                                    

-Blair-

Die shots smaken net iets té goed. Samen met Lara heb ik veel te veel plezier hier in. Gelukkig is ze naast me komen zitten toen Thomas wegging. Eikel dat het is.

Lara heeft echt de slappe lach. Ze lacht constant om niks.

'Wat is er zo grappig prinses?' lacht Brax naar Lara.

Hij blijft toch telkens wat proberen naar mijn idee, al doet hij dat alleen om Jack te irriteren.

'Niks' zegt Lara. 'Het voelt een beetje grappig'

'Ohjeej...' zegt hij.

'Nouuuu dat is niet lief' zegt Lara boos.

'Misschien moet ze even wat water drinken' zegt Brax tegen Jack.

Jack bekijkt haar. 'Dat is wel een goed idee' zegt Jack.

'Hoezo praten jullie over mij alsof ik er niet ben???' vraagt Lara.

Ik ben het volledig met haar eens.

'Schat, je bent niet zoveel alcohol gewend, en volgens mij heb je ook al aardig wat shotjes of niet?' zegt Jack.

'Onzin' zegt ze. Ook al lacht ze naar mij en maakt ze een stil zijn gebaar.

'Ik ga wel even wat water voor je halen' zegt Jack. 'Let jij even op haar?' vraagt hij aan Brax.

'Oh mijn god!!! Ik ben geen kind!' roept ze boos.

Thomas komt weer terug aan tafel zitten. Hij bekijkt me even en kijkt dan naar de lege glazen op tafel.

'Hoeveel heb je al op?' vraagt hij aan me.

'Hmmh, even nadenken' zeg ik. 'Ohja, dat gaat je niks aan' zeg ik daarna.

Reede die ook komt zitten hoor ik samen met Jess lachen om mijn reactie.

'Ik meen het' zegt Thomas tegen me. 'Hoeveel?'

'Ik meen het ook' zeg ik als ik nog een shot pak en achterover sla voordat hij me tegen kan houden.

'Blair!' roept Lara 'Blaaaiiiirrr' roept ze nog een keer als ik niet gelijk reageer.

Ik moet gelijk lachen als ze naar me kijkt. Ze is echt erg aangeschoten. Het is overduidelijk dat ze normaal nooit drinkt.

'Gaan we dansen?' vraag ik aan haar.

'Jaaaaaa' zegt Lara blij.

Net als we op willen staan zegt Brax: 'Neee, dat gaan we niet doen. We blijven even lekker zitten wachten op een glaasje water'

'Uhhhh...Nee' zeg ik.

'Precies' zegt Lara. 'Wij gaan dansen'

'Oh kijk, daar is Damian. Dat is een vriend. Ik ga even gedag zeggen met Blair' zegt Lara tegen Brax.

'Ik ga wel met je mee dan, ik heb net aan Jack beloofd dat ik op je zou letten' zegt hij.

'Wat jij wilt' zegt Lara ongeïnteresseerd

We staan samen op. Thomas kijkt even verbaasd als ik opsta. Hij was al weer met Callum in gesprek.

'Deze is van jou toch' zeg ik als ik een biertje omhoog houd.

Thomas knikt. In één keer giet ik het halve biertje achterover. De rest geeft ik aan Lara.

'Doe jij dat nou maar niet prinses' zegt Brax. Is hij dom? Het triggert haar alleen maar extra als hij zegt dat ze dat niet moet doen. Lara drinkt het als reactie op hem gelijk leek.

Ze geeft het glas aan mij. 'Dankjewel' zeg ik poeslief tegen Thomas als ik het glas voor hem neerzet.

'Blair...' begint Thomas.

'Shhhhhttttt' zeg ik tegen Thomas als ik naar hem kijkt. 'Ik ga dansen. Doeeeiii'

We lopen samen in de richting van de jongen die Lara wat shots had gegeven. Ik moet even lachen omdat Brax echt achter ons aan loopt als een bodyguard.

'Ik kan je wel voorstellen, maar hij is best wel een snob' zegt Lara voordat we bij de jongen aankomen.

'Oké doe maar' lach ik.

Lara tikt Damian aan zodat hij zich omdraait. De meisjes waar hij mee in gesprek was kijken verdrietig als hij zich van hen wegdraait. Hij kijkt verbaasd maar vrolijk als hij Lara aankijkt.

'Heeeeeey Deem' zegt Lara lacherig.

Je kan goed merken dat ze gedronken heeft. Ik doe mijn best om mijn eigen lach in te houden.

'Hoeveel heb jij nou weer op' lacht hij.

'Damian, dit is Blair' zegt Lara.

'Blair...dit is...ja je snapt het wel' lacht ze.

'Hi Blaire' zegt Damian geïnteresseerd. Hij probeert gelijk een move te maken, en iets met de toon in zijn stem zorgt ervoor dat je direct merkt dat hij een beetje uit de hoogte is. Een beetje erg.

'Oh hahaha, je hebt gelijk' lach ik hardop.

Damian kijkt verbaasd. Ik stap naar hem toe om hem te vertellen waar ik om lach.

'Je komt een beetje over als een snob' probeer ik te fluisteren. Maar aan Lara's lach te zien is het duidelijk dat ik niet zo zacht praat.

Damian begint te lachen. Niet precies de reactie die ik van hem had verwacht.

'Dat valt wel mee hoor' zegt hij daarna. 'Lara is ook niet altijd even lief' voegt hij toe.

'Oh pffffff dat is onzin' zegt Lara beledigd.

'Ja, inderdaad dat is echt onzin' zeg ik. 'Maareeeehhh wij gaan nu dansen' zeg ik als ik Lara mee trek.

'Doeeeiiii, bedankt voor de shotjes' roept Lara naar hem.

'Mag ik niet mee dansen?' vraagt hij als hij achter ons aankomt. Oh jeej. Op zich, hij is niet vreselijk dus ik zou het niet heel erg vinden.

'Volgens mij heb je daar al twee danspartners' zegt Brax als hij tussen ons in komt staan.

Natuurlijk komt hij ertussen...

'Heb je nog een nieuwe waakhond erbij?' vraagt Damian.

Lara haalt haar schouders naar hem op.

Lara en ik proberen allebei Brax boos aan te kijken zodat hij ons met rust laat.

'Nou, ga nou maar naar die twee grietjes daar, deze dames gaan toch niet toegeven aan jou. Bij die andere maak je misschien wel kans' zegt Brax.

Damian zijn blik veranderd in een en al belediging. Hij draait zich boos om en loopt weg.

Brax schudt zijn hoofd naar ons als we heb boos blijven aankijken.

'Wat? Gaan we niet meer dansen?' vraagt hij met een grijns op zijn gezicht.  

Hoi allemaal,
Ietsje later dan normaal maar hier toch nog een nieuw hoofdstuk. Ik was het door mijn werk even vergeten. Hopelijk genieten jullie nog van het verhaal.
Heel erg bedankt voor 20K reads op mijn derde boek alweer! Morgen weer een nieuwe upload as usual <3
Enjoy!
XxX YukiDreamz

Weerzien - Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu