Deel 52

398 17 0
                                    

- Blair - 

Ik kreun. Fuck ik maar weer zo'n kreun geluid waardoor ik mijn eigen stem niet eens meer herken. Ik kan het niet helpen. Wat als zijn ouders het horen. Thomas kijkt grijnzend vanaf mijn borsten naar me op. Als hij zachtjes in mijn tepel bijt gebeurd het weer.

'Thomassss' smeek ik hem.

Ik weet niet wat dit precies is, genot of kwelling? Het voelt als allebei. Kan dat? Kan iets zo lekker voelen dat het tegelijkertijd een kwelling is.

'Wat is er schatje' fluistert hij in mijn oor als hij weer omhoog komt.

'Ik...ikk...kan niet stil zijn als je dat doet' zeg ik hakkelig.

'Volgens mij ben je een kreuner als ik dat zo hoor. Je hebt geen idee hoe ongelooflijk geil dat is' zegt Thomas.

Ik slik. Ik kan er zo slecht tegen als hij zo tegen me praat dat ik mezelf vervloek. Ik voel dat mijn wangen rood worden.

'Ik wil niet dat je ouders iets horen' zeg ik zachtjes.

'Die horen niks, die zitten toch beneden tv te kijken dus maak je daar maar niet druk om' zegt hij.

Dat stelt me wel een beetje gerust maar niet genoeg.

'Kan je er niet voor zorgen dat ik die geluiden niet maak?' vraag ik voorzichtig aan hem.

'Ik wil er juist voor zorgen dat je die geluiden wel maakt' grijnst hij naar me.

Ik lach naar hem. Het gevoel wat hij me geeft ligt nog steeds tussen genot en kwelling in.

Hij trekt me tegen zich aan en slaat zijn armen over me heen. Ik moet even lachen omdat ik iets heel hards tussen ons in voel.

'Let daar maar net op' lacht hij.

Thomas staat erop dat hij shampoo in mijn haar mag doen en me helemaal mag insoppen. Van het toezeggen heb ik absoluut geen spijt. Mijn hemel, dit is beter dan een dagje naar de spa gaan. Ik wist niet dat hij zo goed kon masseren maar het is zeker iets wat ik ga onthouden. Hij besteed natuurlijk extra aandacht aan mijn borsten waardoor ik weer een kreun moet onderdrukken wat hij duidelijk merkt. Bij zijn haar kan ik niet maar ik wil wel de douchegel over hem heen smeren, als is het als excuus zodat ik hem overal kan aanraken. Zijn lichaam voelt nog steeds warm, ook onder de douche. Hij geeft me een douchegel aan waarvan ik de geur herken. Zo ruikt Thomas altijd. Ze zouden deze douchegel beter gewoon Thomas kunnen noemen.

Ik zak door mijn knieën zodat ik bij zijn benen kan en even flitst er iets door zijn ogen wat ik niet herken. Maar kijkend naar wat er nu recht voor mijn gezicht overeind staat weet ik wel wat het is.

'Fuck dat kan je beter niet doen want daar krijg ik een hele hoop ideeën van' zegt Thomas als hij me aan mijn arm weer omhoog tilt.

'Sorry' zeg ik zachtjes.

'Nee, je moet geen sorry zeggen. Het is alleen...ehh...het is een jongensding denk ik maar als jij zo voor me zit dan kan ik maar aan één ding denken' zegt hij.

'Ohja?' vraag ik aan hem. 'Wat dan?'

'Dat vertel ik je later nog wel een keer' grijnst hij naar me als hij me weer tegen zich aantrekt en zijn handen over mijn lichaam laat gaan. Geloof me...zelfs onder de douche zorgt zijn aanraking voor kippenvel.

Zijn mond voelt dwingend op de mijne maar ik wil niks liever dan hem toelaten. Zijn tong vind zo snel de mijne en ik vergeet adem te halen. We gaan zo in elkaar op dat we op een gegeven moment bijna hijgend tegenover elkaar staan bij te komen. Als we naar elkaar lachen weet ik dat hij precies hetzelfde voelt als ik.

'Zullen we er zo onderuit gaan?' vraag ik.

'Misschien eh...moet je nog even wat schoonmaken' zeg Thomas.

Hij bijt zachtjes op zijn lip waardoor ik kriebels in mijn buik voel.

'Wat bedoel je?' vraag ik niet begrijpend aan hem.

Hij tilt even een wenkbrauw op uit verbazing dat ik hem niet begrijp maar schakelt snel over. Is er iets wat ik mis of niet weet?

'Ik kan het even voor je checken als je wilt' zegt hij.

Ik kijk hem nog steeds vragend aan. Thomas draait me om zodat ik met mijn rug tegen hem aan sta. Hij legt zijn arm over me heen en zijn andere hand kneed hij liefkozend in mijn borst. Ik slik weer om te voorkomen dat ik hardop geluid maak. Dan zakt zijn hand verder af naar beneden. Langs mijn buik en nog lager. Mijn adem stokt als hij niet stopt maar juist nog meer naar beneden gaat tot zijn hand tussen mijn benen zit. Zijn vinger beweegt langzaam op en neer tot hij een plekje raakt waardoor alles in mij begint te tintelen voordat het weer afzakt. Hij beweegt zijn vinger iets verder en ik hoor weer zo'n verraderlijke kreun hardop aan mijn lippen ontsnappen.

'Hmm, precies wat ik dacht' fluistert hij in mijn oor.

Het opbouwende gevoel tussen mijn benen is bijna kwellend en ik snap nog steeds niet goed wat hij bedoelt.

'Wat?' vraag ik bijzonder buiten adem.

Hij pakt mijn hand vast en doet hetzelfde als wat hij net met z'n eigen hand deed. Ik schrik even als ik voel wat hij bedoelt. Oh mijn god. Zo erg is het nog nooit geweest. Ik ben echt heel erg nat. Ik kan wel door de grond zakken van schaamte. Ik draai me snel om en kijk Thomas aan.

'Sorry...ik...eh...als jij alvast uit de...eh sorry' stotter ik.

'Hé. Rustig, Blair...kijk me eens aan' zegt hij als ik naar beneden blijf kijken.

Ik til mijn hoofd met tegenzin op om naar hem te kijken.

'Ik weet niet waar je sorry voor zegt want het is fucking geil dat je zo nat voor me bent. Dus ik wil dat je daar nooit sorry om zegt' zegt Thomas sexy en streng tegelijk.

Thomas pakt de douchekop en richt die zachtjes tussen mijn benen. Maar als het hetzelfde plekje raakt als zijn vinger net deed hap ik weer naar adem.

'Ik...eh...ik doe het zelf wel' zeg ik als ik snel de douchekop van hem aan neem.

'Hmh' zegt hij verbaasd. 'Dat kan later nog een keer leuk zijn'

Ik schud lachend mijn hoofd als ik naar hem kijk.

'Wacht maar tot je ziet hoe goed het voelt, dan reageer je wel anders' zegt hij als hij naar me knipoogt. 

Weerzien - Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu