- Thomas -
Ik wilde me tijd nemen met Blair, maar als ze zo naar je kijkt...hoe zou ik me dan in moeten houden? Als mijn hand zachtjes langs de rand van haar string beweegt gaat ze nog onrustiger ademen dan eerst.
'Ik eehhh' begint Blair. Ondertussen is mijn hart zo snel aan het kloppen dat ik haar bijna niet hoor.
'Oké, misschien heb je gelijk' zegt ze als ze zachtjes mijn hand wegduwt en opstaat. Blair kijkt me aan met die onschuldige ogen.
Shit. Ik moet me niet zo laten meetrekken door lust...dit is Blair. Ze verdient meer, en ik wil meer voor haar. Zachtjes vervloek ik mezelf.
'Sorry' zeg ik als ik zie dat ze niet goed weet wat ze moet zeggen. 'We kunnen wat rustiger aan doen' zeg ik als ik naar haar toe loop.
Ze kijkt me nog steeds angstig aan.
'Ik wil niks doen wat je niet wilt' zeg ik als ik mijn handen om haar gezicht heen leg.
'Het, ehh, het is niet dat ik het niet wil. Het is gewoon...nieuw en het gaat zo snel en ik weet gewoon niet zo goed hoe ik moet reageren. Ik ben nog steeds aan het processen dat je me net mijn eerste kus hebt gegeven' probeert ze wat hakkelig uit te leggen.
Ze is zo verdomde schattig.
Ik breng mijn lippen naar de hare. Ze geeft gelijk toe. Het voelt goed dat ze niet twijfelt om me terug te kussen.
Ik zet mijn voorhoofd tegen de hare. 'Sorry, als het op jou neer komt heb ik niet zoveel zelfbeheersing. Ik zal beter mijn best doen' zeg ik.
Ze knikt naar me en dan trek ik haar tegen me aan. Het voelt zo goed om haar in mijn armen te voelen. Eindelijk.
- Blair -
'Hey' zeg ik als ik voorin stap bij Angelina.
'Heey, waar is je work-out?' lacht ze naar me.
'Hij moest nog even een handdoek en zijn zwembroek pakken' antwoord ik.
'En wanneer ging je mij er over vertellen? Hoelang zijn jullie ehh....bezig?' vraagt ze.
'Ow eh, tsja, nu net. Als in twee uur geleden' zeg ik.
'Oh my god. Je vertelde altijd wel over hem dus ik dacht wel dat je gevoelens voor hem had maar hij ging nooit mee als we iets gingen doen. How did this happen?' vraagt ze.
'Als ik eerlijk ben weet ik het ook niet helemaal' zeg ik met een stomme grijns op mijn gezicht. 'Kennelijk had hij ook al langer gevoelens voor me. Maar je weet hoe het bij mij thuis is, hij maakte zich zorgen dat als we iets kregen en het uit zou gaan...dat ik dan niemand had om op terug te vallen als het fout ging thuis' leg ik uit.
'Ahh, dat is eigenlijk heel erg schattig. Hoe oud is hij nu?'
'Negentien' zeg ik. 'Hij heeft ook net te horen gekregen dat hij geslaagd is'
'Oh wauw gefeliciteerd' zegt Angelina. 'Beter ga je dit eerste jaar tijdens je studie ook voor mij feesten. Laat me alsjeblieft een beetje door jou heen leven' lacht ze.
'Ik vind het zo kut dat we niet samen kunnen' zeg ik tegen haar. We zijn altijd partners in crime geweest, vanaf de tweede. Het voelt onwennig om iets nieuws te moeten gaan ervaren zonder Angelina.
'Hé, niet zo verdrietig! We gaan vandaag gewoon vieren dat jullie geslaagd zijn. En....dat je eindelijk gezoend hebt!!!' zegt Angelina als ze enthousiast in haar handen klapt. 'Heb je nog een foto? De laatste foto die je van hem liet zien was toen hij vijftien was ofzo' zegt Angelina.
Op dat moment gaat de voordeur open en stapt Thomas naar buiten. Hij heeft zijn korte broek omgeruild voor een donkergroene zwembroek en daarboven draagt hij een gewoon wit T-shirt. Zelfs met een shirt aan kan je zien hoe gespierd hij is. In plaats van te antwoorden wijs ik onopvallend naar Thomas die met een brede grijns naar me kijkt. Ik draag een donkerrode bikini met een strandjurkje er overheen.
'Oh shit. Ik wil ook zo'n buurjongen. Hij ehh...ziet er niet meer uit als dat jochie van vijftien'
'I know!' fluister ik glimlachend.
Ik voel kriebels in mijnbuik als hij zwaait en naar de auto komt lopen.
JE LEEST
Weerzien - Passie op het HBO serie
Romance!Dit boek is onderdeel van een serie, maar de delen kunnen ook los gelezen worden! Blair kent Thomas al vanaf dat ze acht jaar oud was. Blair was nieuw in de buurt en kwam recht tegenover Thomas wonen. Ze hadden een pakt gesloten dat ze voor altijd...