Deel 8

444 19 0
                                    

- Blair-

Thomas beweegt de bandjes van mijn bh over mijn schouders naar beneden. Stap voor stap kust hij de huid. Op het ene moment lijkt hij heel voorzichtig en het andere moment gedraagt hij zich dwingend en...ik weet niet zo goed hoe ik het moet noemen. Als hij wat ruwer in mijn borst kneed zet ik mijn nagels in zijn rug. Ik kan het niet inhouden. Hij laat me zoveel dingen voelen die ik nog nooit gevoeld heb. Ik weet alleen dat ik niet wil dat het ophoud.

'Fuck. eh...wil je naar je slaapkamer?' vraagt hij aan me.

Ik knik ja maar op dat moment worden we onderbroken door mijn telefoon die afgaat.

'Kut' zeg ik. 'Ehh, hold that thought' zeg ik als ik mijn telefoon pak om te kijken wie me op dit meest slechte moment probeert te onderbreken.

Thomas moet lachen door mijn reactie.

Angelina. Shit. Ik neem gelijk op.

'Hé, what's up' zeg ik aan de telefoon.

'Heey meid, ik ben er met vijftien oké. Zorg alvast dat je alles klaar heb liggen'

'Oh ehhh...ja oké' zeg ik. Thomas kijkt me vragend aan.

'Blair?' vraagt Angelina dan.

'Ja?' vraag ik. Ik hap naar adem als Thomas ineens zachtjes zijn tong over mijn nek laat gaan.

'Waarom klinkt je zo buiten adem?' vraagt ze dan.

Kut.

'Ehh, ik was even een eh...work-out aan het doen' zeg ik twijfelend.

'Oh dus ik ben een work-out, betekent dat, dat we dit vaker doen?' vraagt Thomas hardop waardoor ik hem boos aankijk.

'Shiiiiit' hoor ik Angelina aan de andere kant van de telefoon zeggen.

'Wacht? Is dat je buurjongen?' vraagt ze dan.

'Overbuurjongen' zegt Thomas die weer in de telefoon praat.

Ik probeer hem weg te duwen. Mijn god, waarom moest hij dit gelijk zeggen???

'Als je wil kan je je work-out meenemen naar het zwembad. Chriss is ook bij het zwembad dus dan zijn we met z'n vieren' zegt Angelina.

Ik kijk naar Thomas. Zou hij echt mee willen? Kennelijk maakt het hem niet uit wie er te weten komt wat er tussen ons gebeurt is anders zou hij het niet gezegd hebben tegen Angelina.

'Wil je dat?' fluister ik naar hem.

'Wat? Jou de hele tijd kunnen bekijken in je bikini? Wie zou daar nou nee op zeggen?' zegt hij met een grijns die me een tintelend gevoel geeft.

'Dan haal ik jullie zo allebei op, dat past makkelijk in de auto'

'Is ze oud genoeg om te rijden?' vraagt Thomas.

'Oh mijn god ja, dat ben ik. Dankjewel...' zegt Angelina.

'Oké, ik zie je zo. Ik moet nog wat spullen pakken. Ik ga ophangen voordat dit gesprek uit de hand loopt' zeg ik voor ik haar wegdruk.

Als ik op heb gehangen kijk ik Thomas boos aan.

'Als je probeert me boos aan te kijken, dan werkt het niet. Je ziet er alleen maar geil uit Goudlokje' zegt Thomas.

'Aargh' roep ik als ik hem wegduw zodat ik van het aanrecht af kan. 'Waarom ben je zo frustrerend???' zeg ik tegen hem als ik richting de gang loop om mijn hemdje te pakken.

'Frustrerend als in seksueel frustrerend? Want als je me dat kwartiertje geeft kan ik dat wel even voor je wegnemen als ik even tussen je benen mag zitten' zegt Thomas als hij achter me aan de trap op loopt.

'Oh mijn god Thomas!' roep ik.

'Wat?' vraagt hij als ik mijn kamer binnen loop.

'Je kan dat soort dingen niet zomaar zeggen' zeg ik als ik op mijn bed ga zitten.

'Waarom niet?' vraagt hij alsof hij mijn opmerking vreemd vind.

'Omdat...omdat...dat kan gewoon niet' zeg ik gefrustreerd door zijn woorden.

'Je wordt erg geil van' zegt hij alsof het een constatering is.

'WAT?!? Nee!' zeg ik boos tegen hem.

'Echt wel. Je liegt' zegt hij.

'Dat is niet waar! Ik weet echt wel wat ik zelf voel' zeg ik boos tegen hem.

'Wil je weten hoe ik weet dat je liegt Goudlokje?' vraagt hij aan me.

'Sure' zeg ik boos.

'Als eerste, bijt je telkens op je lip waardoor ik al weet dat je geil bent. Ten tweede doe je "boos" je armen over elkaar waardoor je je tieten alleen maar meer naar voren duwt zodat mijn uitzicht nog beter is. En ten derde, lieve Blair, zie ik overduidelijk als ik zulke dingen zeg dat jij je benen tegen elkaar aanduwt. Waarschijnlijk op het tintelende gevoel daar beneden te onderdrukken' zegt hij.

Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren. 'Dat is gewoon niet waar' probeer ik mezelf eruit te lullen.

'Ik durf erom te wedden' zegt hij.

'Ja, hoe wil je dat gaan bewijzen dan' zeg ik, nog steeds boos.

'Wil je wedden?' vraagt hij met een uitdagende blik op zijn gezicht.

'Hangt er vanaf hoe jij je gelijk wel of niet gaat krijgen' zeg ik.

'Ik weet gewoon zeker dat je broekje nu al helemaal nat is' zegt hij als hij naast me op het bed komt zitten.

'Thomas...' zucht ik gefrustreerd.

'Blair...' doet hij me na. 'Ik kan je woord er niet voor nemen dus ik zal het toch even moeten checken' zegt hij als hij zijn hand zachtjes richting mijn broeksband beweegt. Voorzichtig maakt hij een knoopje los. Ondertussen hou ik al mijn adem in, afwachtend op wat er volgt...

Weerzien - Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu