Deel 49

367 21 0
                                    

- Thomas - 

Ik loop de keuken binnen met Blair's hand in de mijne. Mijn moeder lijkt bijna te stralen als we binnenlopen.

'Dag lieverd' zegt mijn moeder wanneer ze opstaat en naar Blair toeloopt om haar te knuffelen.

'Ik maakte me toch wel zorgen om je hoor lieverd' zegt ze.

'We waren bij Angelina's oma' zegt Blair.

'Heb je het leuk gehad daar?' vraagt mijn moeder.

'Ja, maar ik had wel veel zin om terug te komen' zegt Blair waardoor ik moet glimlachen.

'Dit is je thuis voor hoelang je hier wilt zijn meid' zegt mijn vader.

Ik ben blij dat Blair altijd al zo goed in de smaak valt bij mijn ouders. Er is ook niks aan Blair waar je niet van kan houden. Ik kan niet wachten tot ik haar mee kan nemen naar boven. Ik moet haar aanraken. Het lijkt alsof ik het nodig heb.

'Wil je nog wat te drinken meid? Zal ik even thee zetten?'

Zeg alsjeblieft nee...

'Ja lekker' antwoord Blair.

Shit. Ik kan mijn ogen niet van haar afhouden en ik ben bang dat ik hier straks met een stijve zit.

Het lijkt een eeuwigheid te duren voordat mijn moeder en Blair bijgepraat zijn en hun thee hebben gedronken. Ik kijk ongeduldig op de klok. Als mijn vader naar me kijkt schud hij lachend zijn hoofd.

Zodra Blair haar kopje neerzet zeg ik: 'Zullen we naar boven gaan?'

'Ja is goed' antwoord Blair.

Ik pak haar hand vast en neem haar mee op de trap.

'Ik moet wel nog even douchen' zegt Blair.

'Hoe toevallig' antwoord ik. 'Ik ook' zeg ik dan.

Ik kijk even naar achter om haar reactie te pijlen. Ze kijkt me verbaasd maar lachend aan.

'We gaan niet samen douchen' zegt ze dan.

'Waarom niet?' vraag ik met een grijns op mijn gezicht.

'Gewoon' zegt ze.

'Gewoon wat' zeg ik als we boven aan de trap komen.

'Nou, douchen doe je naakt. En ik ga niet naakt met je douchen' lacht ze dan.

'Dan hou jij je kleren aan' zeg ik speels.

Ze rolt met haar ogen.

'Anders douche jij en dan kijk ik toe' stel ik daarna voor.

'Thomaaaas' zucht ze.

Ik til haar op waardoor ze haar benen instinctief op me heen slaat. Aan haar ogen te zien voelt ze gelijk hoe graag ik haar wil.

'Dan liever samen' fluistert ze zo zachtjes dat ik niet zeker weet of ze wel wilt dat ik het hoor.

'Hmm, wat zei je?' vraag ik aan haar.

Ik weet dat ze het moeilijk vind om dit soort dingen hardop te zeggen. Ik weet ook dat ze het geil vind als ik zulke dingen tegen haar zeg. Ze zal het niet toegeven maar ik zie het aan haar hele lichaamshouding.

'Je hoorde me wel. Pas maar op anders bedenk ik me weer' zegt ze tegen me.

Dat laat ik me geen twee keer zeggen. Met mijn handen onder haar billen en haar benen om me heen loop ik naar de badkamer. 

Weerzien - Passie op het HBO serieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu