Uni
=====
Hail The King
အပိုင်း(၇၅) "အိမ်မက်များထံသို့ လျှောက်လှမ်းနိုင်ခွင့်""အေးကောင်းတယ်....ပထမဦးဆုံးအနေနဲ့ ဒီမြေအောက်ရေ သံမဏိအကျဥ်းထောင်းကြီးက စိုစွတ်မှောင်မဲလွန်းနေတယ်လို့ ငါခံစားရတယ်။ ဒီထဲကို တစ်နေ့လုံးနေရောင်ခြည်လဲ မဝင်နိုင်ဘူး.....ပတ်ဝန်းကျဥ်အခြေအနေကလဲ နေထိုင်ဖို့အတော်ဆိုးဝါးလွန်းတယ်....ဒီထဲမှာနေတဲ့ ကိုယ်ခံအားနည်းတဲ့ထောင်သားဆိုရင် ဖျားနာပြီးသေသွားခဲ့ကြတယ်လို့ ငါစာရွက်စာတမ်းတွေထဲမှာဖတ်လိုက်ရတယ်....ဒီအကျဥ်းထောင်ထဲမှာ ထောင်သားတွေကို ထားဖို့ သင့်လျှော်တဲ့နေရာမဟုတ်ဘူးလို့ငါထင်တယ်...အထူးသဖြင့် ရိုးရှင်းကြတဲ့ ချမ်းဘော့ဒ်မြို့သားတွေကိုပေါ့...အိမ်နီးချင်းစကားများတာနဲ့ အနည်းငယ်ခိုက်ရန်ဖြစ်ပွားတာလောက်ကို ဒီလိုထောင်ကြီးထဲမှာ ထားဖို့မသင့်လျှော်ဘူးလို့ငါထင်တယ်.....ဒါကြောင့် မြေအောက်လိုဏ်ဂူရဲ့ အပြင်ဘက်မှာ ငါအကျဥ်းထောင်တစ်လုံးထပ်ပြီး ပြစ်မှုသေးတဲ့လူတွေကို ထားချင်တယ်....အိုလတ်ဂ် အဲ့ကိစ္စကိုအမြန်ဆုံးဆောင်ရွက်ပေးပါ......"
အိုလတ်ဂ် အံ့သြသွားသည်။
ဘုရင်ပထမဆုံးအနေဖြင့် ခိုင်းစေမည့်ကိစ္စမှာဤကိစ္စဖြစ်လိမ့်မည်ဟုထင်မထားပေ။ မြေအောက်ရေ သံမဏိအကျဥ်းထောင်မှာ ၁၀၀ ရာခိုင်နှုန်း လုံခြုံမှုရှိသောကြောင့်ပင်။ ဤနေရာမှ မည်သူမျှ ထွက်ပြေးလွတ်မြောက်နိုင်ခဲ့ခြင်းမရှိခဲ့ပေ။ အပြီးပြည့်စုံဆုံး အကျဥ်းထောင်ဖြစ်သည်။ သို့သော် အိုလတ်ဂ် ဖှေး၏ ဆုံးဖြတ်ချက်ကို ပြန်၍ မေးခွန်းမထုတ်ရဲပေ။ သူဘုရင်အား သူ၏သစ္စာရှိမှုကိုပြသရန် အလျှင်မြန်ပင် မြှောက်ပင့်ထောက်ခံလိုက်သည်။ "အရှင်မင်းကြီးဟာ မြို့သူမြို့သားတွေအပေါ်မှာ အလွန်အကြင်နာကြီး၊ ကိုယ်ချင်းစာတရားကြီးလှပါတယ်။ ကျွန်တော်ဒီအပြင်ပိုင်း အကျဥ်းထောင်ကို အမြန်ဆုံးတည်ဆောက်ပေးပါမယ်....."
ဖှေး ခေါင်းငြိမ်းလိုက်ပြီး စိုးရိမ်စွာဖြင့် ထက်မံမှာကြားလိုက်သည်။ "အေး ကောင်းတယ်....ဒါပေမယ့် ပြည်သူတွေကိုတော့ အနှောင့်အယှက်မဖြစ်စေနဲ့.....သူတို့တွေကိုပါဝင်လုပ်အားပေးဖို့ အတင်းအကြပ်မစေခိုင်းဖို့တော့ သတိရပါ......နောက်ပြီး ဒဏ်ရာရရဲမက်တွေကို ကုသပေးတဲ့ကုသဆောင်ကလဲ တော်တော်စုတ်ပြတ်နေပြီ။ မင်းလူတစ်ချို့ခေါ်ပြီး အဲ့ကုသဆောင်ကိုပဲ နည်းနည်းပါးပါပြုပြင်လိုက်ပြီး ရိုးရှင်းတဲ့အကျဥ်းထောင်တစ်ခုအဖြစ် ပြောင်းလဲလိုက်ပါလား.....တိုင်းပြည်ကလဲ လောလောဆယ် ဘဏ္ဍာရေးအခြေအနေက ကြပ်တည်းနေတော့ သိပ်ပြီးအကုန်အကျမများအောင် အရိုးရှင်းဆုံးပဲပြုပြင်လိုက်......"
YOU ARE READING
Hail the king(1-200)
AdventureFb page name=Hail the king အနောက်တိုင်းဆန်ဆန် တရုတ်ဝတ္ထုတစ်ပုဒ်။ ဖေးဆိုတဲ့ကောင်လေးက ကမ္ဘာတစ်ခုဆီကိုဝိဉာဉ်ကူးပြောင်းသွားတယ်။King Alexander သူကူးပြောင်းသွားတဲ့ ဦးနှောက်မပါတဲ့ဘုရင်တစ်ပါး။ဖေးဟာ ဂိမ်းထဲကလိုကမ္ဘာအပြန်အလှန်ကူးနိုင်တဲ့ဟာကိုအသုံးချပြီး ခရူ...