II 64-Już niedługo.

23 3 1
                                    

DAMIAN:
W mieszkaniu nikogo nie było. Poza masą butelek leżących na ziemi, przez które prawie się zabiłem wchodząc.
Westchnąłem ciężko.
Ciężko będzie wytropić kogoś, kto potrafi się teleportować.
Ale musiałem to zrobić. Dla Rachel.
Przypomniało mi się jak kiedyś John pokłócił się z Zatanną, bo ta znalazła w jego płaszczu "dziennik miejscówek".
Był to zeszyt, w którym blondyn zapisywał wszystkie bary w mieście i oceniał je, niczym koneser, którym z resztą był.
Jeśli uczyłby się na błędach, wyrzuciłby to, dla dobra swojego i związku, ale wszyscy znamy tego dupka i wiemy że on na błędach się nie uczy.
Nie mam czasu na przeczesanie każdego baru i pijalni piwa w Gotham, więc liczyłem że znajdę "dziennik miejscówek", Poznam najlepiej oceniane przez demonologa bary i szybko go znajdę.
Od razu zabrałem się za przeszukiwanie mieszkania i po piętnastu minutach znalazłem ów zeszyt pod komodą.
Zajrzałem do niego i wytypowałem pięć najlepszych barów.
Niestety jeden z nich leży w tej dzielnicy miasta, w której niezbyt szanują bohaterów.
Trudno. W razie problemów dam radę.
Spisałem adresy i rzuciłem dziennik na zasyfioną podłogę.
Wyszedłem z mieszkania, zamykając drzwi na tyle ile mogłem, i ruszyłem do samochodu.
Gdy usiadłem za kółkiem, postanowiłem przez chwilę nie ruszać.
Wyciągnąłem zdjęcie pół demona, które noszę ze sobą "na szczęście" i przyjrzałem mu się.
-Nie bój się.-Położyłem palce na fotografii.-Już niedługo.

KONIEC II SEZONU

ZWIASTUN III SEZONU
Ostatecznie Zatannie udaje się zwrócić zdrowie Rachel, jednak dziewczyna nie pamięta za wiele z akcji podczas której oberwała gazem. Nie jest przez to w stanie wskazać pomagiera Jokera, a William wciąż chodzi wolny.
Al Ghul decyduje oświadczyć się Raven, co ta oczywiście przyjmuje. Niestety zanim to nastąpi, Azaratka jest zmuszona dać Damianowi słowo w pewnej sprawie. Mimo to nie zamierza dotrzymać obietnicy.
Z niewiadomych przyczyn córki bohaterów ciężko chorują, w pewnym momencie mijając się ze śmiercią. Dzięki uzdrowieniu przez Kruka żyją, ale tajemnicza choroba wraca.

|DAMIRAE| 4 Jesteś moim Kryptonitem...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz