RAVEN:
Poczułam silny spadek energi, a po chwili wewnętrzny ból.
Zdusiłam krzyk i opadłam na kolana.
-Rae..!
Nowy Batman wyciągnął miecz, a drugą ręką chciał użyć krótkofalówki w uchu, jednak z cienia korytarza koło nas wyłonił się Dusty, trzymając broń w jednej ręce, a w drugiej skradziony kryształ, jednocześnie mierząc w nas.
-Nie radzę, Wayne.-Powiedział mężczyzna.-W tym stanie raczej nie wytworzy osłony przed kulą, co?
Chłopak najwyraźniej uznał że Qutev będzie mierzyć we mnie, bo jego kombinezon był kuloodporny, więc opuścił dłoń, na znak że nikogo nie będzie wzywać.
-Gdzie Joker?-Al Ghul zadał kluczowe pytanie.
-Gdzieś tu się pląta.-Wzruszył ramionami przestępca.-Ale raczej się nie spotkacie.-Przeładował, a moje oczy się powiększyły, widząc jak celuje w mojego narzeczonego.
Wizja!
-Mój strój jest kuloodporny więc Twoje kule nic mi nie zrobią, dupku. Gdy spróbujesz mnie zabić, ja Cię aresztuję. A potem Twojego wspólnika.
Czarnooki parsknął.
-Trochę zmodyfikowaliśmy standardową broń. Myślisz że Joker o tym nie pomyślał?
Pewność siebie zeszła z twarzy Damiana, a na moją wkradła się panika.
-Blefujesz.-Stwierdził Syn Bruce'a, choć nie tak pewnie, jak odzywał się przed chwilą.
Były naczelnik Arkham uśmiechnął się i pociągnął za spust.
Po korytarzach rozniósł się odgłos wystrzał i mocnego uderzenia ciała o podłoże.
-DAMIAN!-Wrzasnęłam tak mocno jak tylko potrafiłam, przez kryształ, pożerający moją energię.
Były Robin upadł koło mnie.
W jego uniformie, na piersi, dokładnie tak gdzie było jego serce, była ogromna dziura, z której zaczęła wypływać obficie krew.
-Nie...-Wyszeptałam, a oczy wypełniły się łzami.
-Ra...el...-Wybełkotał bohater, krztusząc się krwią.
Po tym jego powieki złączyły się, głowa opadła, a ciało stało się luźne.Sorry, wizje muszą się zgadzać 🤷♀️
CZYTASZ
|DAMIRAE| 4 Jesteś moim Kryptonitem...
RomansOpis Związek naszej pary ma się dobrze, mimo to Damian nie potrafi się przemóc i ponownie oświadczyć swojej dziewczynie. Para ma jednak większe problemy na głowie. Zarówno od strony Emisariuszy Trigona jak i Bane'a, który jest odpowiedzialny za pow...