8.kapitola

514 55 2
                                    

Tauriel

Vběhla jsem k čarodějce do pokoje. Zvedla se rychle od stolu a nechápavě se na mě podívala. ,,Co se děje, že jsi sem tak vpadla?" optala se. ,,Potřebuji tě. Děti zase něco vyvedly. A dnes vypustily koně. Máme je už všechny kromě Cremell" shrnula jsem jí odpověď v kostce. Nejdříve nic neříkala, ale pak se dala k východu.
,,No dobrá, a byli jste v zahradách?" zajímalo ji. ,,Ne, myslím, že ne." odpověděla jsem jí a ona se okamžitě otočila na patě k zadnímu východu z paláce. Skoro jsem ji nestíhala. Na jejím koni jí velmi záleželo. Přijela na Cremell tenkrát sem poprvé a nám všem to vlastně změnilo osudy.Cremell je velmi plachá a tvrdohlavá, vlastně jako její paní, a také poslouchá jen ji. Otevřela dveře a vyběhla ven. Až k altánku. Tam se rozhlédla. Když jsem ji doběhla. Dřepěla na zemi a něco zkoumala. Přistoupila jsem k ní. Stopy kopyt. Něco zašeptala. V tom se ze stopy kopyta vynořila zář, ale ihned ustala. Poté pískla. Uslyšela jsem zašustění. Cremell. ,,Kde jsi byla?" řekla směrem k ní a pohladila ji. Poté tleskla a byla fuč. ,,Kde jsi ji poslala? Sotva jsi ji našla" podivila jsem se. ,,Je ve stájích. Jestli by ti nevadilo, zašla bych na chvíli za Radagastem." nadhodila a já jí přikývla. Pak už jsem se vracela do paláce a ona odešla do lesa.

Lucia

Uvědomila jsem si, že nemám svůj milovaný černý plášť. Během jednoho lusknutí prstů jsem ho však už měla na sobě, už jsem si jen nasadila kapuci. Kráčela jsem si to lesem a pozorovala i přes kapuci krásné okolí hvozdu, který jsme uzdravili. Byl to opravdový zázrak, ale mám zvláštní pocit, že se Nekromant vrátí. Kdo to vůbec je?
Netuším. Galadriel říkávala, že se zlo jednou vrátí. Nevím, co tím myslela. Možná se blíží ukrutná válka, nebo už byla? A tím byla bitva ve které jsem nebyla, bitva o horu? Ale tam o kouzla nešlo. Tak co se stane? Nemám potuchy. Jen doufám, že se to Hvozdu vyhne a už jej nemusíme znovu uzdravovat. Během mého přemýšlení jsem se ocitla před Radagastovým obydlím. Zahlédla jsem jej, jak si prohlíží svou zahrádku v okolí dřevěného domku. Sundala jsem si kapuci a zaťukalamu na rameno.
,,Zdravím" usmála jsem se na něj, když se na mne otočil. ,,Už jsem si říkal, kdy přijdeš. Dlouho jsem tě neviděl. Vlastně od svatby." oplatil mi vřelý úsměv. ,,Ano, to je pravda" přikývla jsem. ,,Vím co tě přivádí. Stále jedna a ta samá otázka. Ale já nic nevím" oznámil mi smutně. ,,A Gandalf?" optala jsem se s nadějí v hlase. ,,Odjel za přátely. Možná navštíví i Lothlorien, ale spíš by jsi jej našla v Roklince, Rivendellu" odpověděl mi. ,,A kdypak tě zase přijde navštívit?" usmála jsem se.
,,Teď už tu moc nebývá. Ne tak jako kdysi. Něco ví, ale mi to říci nechce. Zatajuje mi to. Netuším o co jde" zakroutil hlavou. ,,Nedáš si čaj?" optal se a ukázal směrem k domku. Přikývla jsem a už jsme si to kráčeli dovnitř.

Thranduil

Seděl jsem si na trůnu. Měl jsem zrovna klid, když v tom po úzké cestičce proběhnul kůň. Rychle jsem vstal a seběhnul schůdky. Najednou se kolem mne prohnali tři elfové, jeden z nich byl Emeth. ,,Co se to tady děje?!" vykřiknul jsem naštvaně. Přiběhnul můj syn. ,,Ehm, Waloe s Nethem pustili všechny naše koně. Toto je poslední, nejvíce splašený." Oznámil mi. Chytil jsem se za čelo.
,,A kde jsou?" optal jsem se. Mnul jsem si čelo a přemýšlel nad touto pohromou. ,,Nevím. Toulají se někde po paláci. Já je najdu" řekl a otočil se pryč. Musejí se rychle změnit, nebo obrátí palác vzhůru nohama a to nedopadne dobře.

Zamotává se to. Co si myslíte? Co zase ti dva vyvedou? Nebo je Legolas najde? A Galadriel? Myslíte, že se ještě objeví? Pište názory do komentů.
Vaše Deri ^-^

World of elves 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat