Bonusík ^-^. Já se jdu schovat před vámi :) Užijte si to ;-)
Legolas
Pročesali jsme celý les. Nenašli jsme jej. Nevím kde byl. S nezdarem jsme se vrátili do paláce. Smutně jsem musel oznámit otci, že jsme byli bez úspěchu. Že je nadobro pryč. Odešel. Vrátil jsem se do komnaty. Sundal jsem si luk ze zad a položil jej společně s toulcem a šípy na komodu. Prošel jsem místností a otevřel dveře. Vyšel jsem ven. Stál jsem na balkóně ve své komnatě. Byl jsem nervózní. Thranduil už nevěděl, co dřív. Zase se rychle blížil večer. Shire je velmi nebezpečný. Před 70 lety by mě to ani nenapadlo, ale nyní? Raději bych jej zabil, aby se kvůli němu již Thranduil nemusel trápit. Ale stále je to můj přítel. Dnešní den utekl velmi rychle. Chystal jsem se zase ulehnout, když v tom jsem se zarazil. Vzpomněl jsem si na svůj minulý sen. Ale když ono to bylo tak opravdové. Z hluboka jsem se nadechnul a odkryl deku a zachumlal se pod ní.
Dlouho jsem se převaloval a přemýšlel. V tom jsem slyšel kroky. Následně se ozvalo zaklepání. Prudce až vyděšeně jsem otevřel oči. ,,Ne!" zaječel jsem. Schoval jsem hlavu pod deku. V tom jsem cítil, jak ji někdo odkrývá. Leknutím jsem se otočil a skončil jsem tvrdě na zemi. ,,No tak. Nemusíš se mě bát" usmála se. Zaraženě jsem na ni hleděl. ,,Nech mě! Nejsi zkutečná!" křikl jsem. ,,Lassie.." šeptla zděšeně. To jsem nečekal. ,,Nemůžeme být spolu. Jsi jen sen a já mám Tauriel!" byl jsem zmatený. Obešla postel a přišla ke mě. Pohladila mě po líci. Měla jemný dotek. Čistý. Ona je jiná. Nevím v čem, ale je úplně jiná osobnost. ,,Já vím, že máš Tauriel a já jsem jen přízrak ve tvé mysli. Ale tohle se děje jen proto, že na mě myslíš." položila svou dlaň na můj obličej. ,,Ale pokud budeš chtít, nikdo se to nedozví a můžeme být spolu" řekla. Vzal jsem její ruku. Byl jsem jí zcela okouzlen. Váhal jsem, zda li její nabídku přijmout. Cítil jsem se špatně. Tak provinile. Ale toto jsou jen sny. Proto jsem přikývnul a nátáhl se pro její rty.
Ortel smrti?
Můj možná, to záleží na vás...
Lai? Proč se mu zjevuje zrovna ona?
Bude to mít dopady?
Na Tauriel?
Na Lai?
Jak se Legolas rozhodne?
To neví ani Valar...
Derinovka ^-^
ČTEŠ
World of elves 2
FanfikceSvatba, radost a smích. Co však následuje po smíchu? Pláč... Přichází zlé časy pro Hvozd. Zlé období. Sauron útočí na Středozem. Někdo odejde, někdo zase přijde. Je čas přenechat místo jiným. Ale komu? Ubrání se Temný Hvozd vojskům? Nepřátelé útočí...