Tak a já se balím a jedu z lyžáku. Těším se domů. Ale zítra jedeme do Alp. Bát se nemusíte, budu zde stále pro vás a i díly budu vydávat každodenně. Jen asi nebudu odepisovat na zprávy a komenty, jestli v Itálii nebude wifi. Děkuji, hezké čtení....
Shire
,,Nebude jich více než minule" podotkl jsem. ,,Ano. Pravda. Bude to jen hra. Zabít je do jednoho" zasmál se Sauron. ,,Okamžitě zhasnout všechny pochodně! Všichni ať se schovají v pevnosti a připraví na boj. Ihned!" poručil skřetovi stojící u zdi. Je to takový posel. Skřet s vyšším postavením. Okamžitě zmizel. ,,A ty, budeš tady. Počkáme si na ně." usmíval se. ,,Ale Thranduil je můj!" křikl. ,,Ano samozřejmě" přikývnul jsem. Ikdyž bych si jej nejraději podal sám. ,,Ale dle mého názoru si pro Lucii nepřijde. Na to nemá odvahu. Pošle svého synka" napadlo mne. ,,Ano." zamyslel se. Chvíli bylo ticho. ,,Běž do věznice. Mou kořist chci mít zde" mávnul rukou. Něco měl v plánu. Chtěl donutil Legolase, aby došel přímo jemu pod ruce. To je dobrý plán. Přikývnul jsem a neodpustil jsem si ani šibalský pohled na znamení, že souhlasím. Následně jsem se otočil pryč.
Thranduil
Blížili jsme se k hoře. Celeborn byl již na jiné straně. Rozdělil své vojsko dle plánu na dvě poloviny. Jedno vede on, druhé Haldir. Zaútočí najednou ze dvou stran. Nepozorovaně a rychle. Sauron nebude tušit, že na ně chystáme past. Pevnost Gundabád zůstala jediná obytná z celého království. Jistě budou všichni uvnitř. Ale neviděl jsem žádné světla. Ani pohyb. To mne zmátlo. Viděl jsem Legolase. Řítil se k nám. ,,Ví o nás!" křiknul. Zděsil jsem se. ,,Shire. Viděl nás. Schovali se." vyhrknul. To mění situaci. ,,Ví o mne. Ale neví o Lórienu" položil jsem mu ruku na rameno. ,,Ať se všichni drží plánu" Jen přikývnul a zmizel ve vojsku. Nebál jsem se. Gundabád je mé nejvíce prokleté místo. Nedovolím, aby mi zde zemřela pod rukama i druhá žena. To nikdy nedovolím. Nebojím se. Všichni jsme byli připraveni. I Celeborn. Viděl jsem jejich znamení již před několika minutami. Plán se může spustit. ,,Tvaj Hou!" křiknul jsem a vystřelily naše šípy. Hromadně a najednou. Boj může začít...
Sauron byl prokouknut.
Ale ví pán temnot o druhém vojsku?
Co když ano?
Doplatí na to jeden z našich hrdinů?
Je to dost možné...
Vaše Deri...
ČTEŠ
World of elves 2
FanficSvatba, radost a smích. Co však následuje po smíchu? Pláč... Přichází zlé časy pro Hvozd. Zlé období. Sauron útočí na Středozem. Někdo odejde, někdo zase přijde. Je čas přenechat místo jiným. Ale komu? Ubrání se Temný Hvozd vojskům? Nepřátelé útočí...