Lucia
Viděla jsem Legolase běžet ven. Skřeti za ním nešli. Nechali ho tak. Šlo jim o mě. Zvedli mě a odnesli pryč. Zanedlouho jsem byla zase v cele zamčená. Sama a opuštěná. Ale byla jsem ráda, že se povedlo utéct alespoň jednomu z nás. Byla jsem šťastná. Nevím jak to, stále jsem byla tady, ale byla jsem šťastná, že je volný. Doufala jsem, že přežije cestu do Hvozdu. Byla jsem najednou tak slabá, že jsem znovu padla do temnoty.
Waloe
Nyní to byli dva měsíce. Dva měsíce, co je Lucia pryč. Legolas měsíc a tři týdny. Počítala jsem to po dnech i minutách. Seděla jsem na stromě na okraji lesa, jako každý den a vyhlížela nemožné. Každý den na jiné streně lesa. Dnes je to kousek od Radagastova obydlí. Na jihu. Dnes jsem s ním mluvila. Řekl, že už ve Hvozdu moc nebývá. Cítila jsem vítr ve vlasech. Koukala jsem do dáli. Thranduil už byl bezradný. Přestal mluvit. Snažím se nezapomenout jeho hlas. Snažím se. Však marně. Každou minutou je mi jeho hlas vzdálenější. Chodí po paláci jako tělo bez duše. Tauriel tráví veškerý čas na cvičišti. Neth už mne vidět nechce. Připadám si jako jediná, co ještě neztratila rozum, však daleko k tomu nemám. Nadechla jsem se a zavřela oči. Vítr šuměl v korunách stromů. Cítila jsem božský klid. Když jsem však oči otevřela, v dáli jsem zahlédla cosi. Bylo to hodně daleko a přibližovalo se to. Však pomalu. Nemohla jsem to rozeznat. Najednou se to sesunulo k zemi. Okamžitě jsem seskočila dolů a rozběhla se. S vichrem o závod. Za chvíli jsem začala rozeznávat, že jde o elfa. A ještě o minutku později jsem zjistila, že jde o mého bratra. Zalapala jsem po dechu. Zjevil se zde. Ležel na zemi. Na sobě měl jen rozervané oblečení od krve. Vypadal strašně. ,,Lassie" otočila jsem jej na záda. Zasténal. ,,Lassie!" křikla jsem. ,,Wal?" otevřel oči a pohlédnul na mě. ,,To je sen?" nechápal. ,,Není. Pojď pomohu ti" zvedla jsem jej a pomáhala mu k lesu. ,,Půjdeme za Radagastem. Pomůže ti. Už jsem tady" utišovala jsem jej. Bála jsem se, že svým zraněním podlehne.
Podlehne Legolas zranění?
Jak bude reagovat Radagast?
Co když nebude ve Hvozdu?
Waloe se nedostane do Ráje, brána je zamčená kouzlem.
Zemře princ Zeleného Hvozdu?
Uvidíte...
Deri ^-^
ČTEŠ
World of elves 2
FanfictionSvatba, radost a smích. Co však následuje po smíchu? Pláč... Přichází zlé časy pro Hvozd. Zlé období. Sauron útočí na Středozem. Někdo odejde, někdo zase přijde. Je čas přenechat místo jiným. Ale komu? Ubrání se Temný Hvozd vojskům? Nepřátelé útočí...