171. kapitolka "Chyběl mi"

341 29 19
                                    

Bonuska na přání @BariSofi a @Zorindil  :'D  tak si to užijte a předem varuji ;-) Vaše Derča :33


Lucia

Thranduil zabouchnul dveře. Okamžitě se ke mě přilepil. ,,Strašně jsi mi chyběla" vydechnul. ,,Miluji tě" řekla jsem. Pak už jsme se vášnivě, až zuřivě líbali. Přitiskl mě na zeď. Docela tvrdě, ale to mi bylo jedno. Zuřivě mne líbal. Užívala jsem si to. Byla jsem nekonečně šťastná, že se vrátil. Vrátil se Král. Vrátil se ke mě. Chyběly mi jeho rty, jeho doteky a jeho tělo. Moje láska se znovu naplnila. Jako by mne probudil z nekonečného spánku, jako by mne zachránil před utopením v žalu a smutku. Vnímala jsem jeho rty. Obklopila nás láska a vášeň. Probudil ve mě znovu city...

Thranduil

Líbali jsme se. Chyběla mi. Své prsty zaryla do mých vlasů. Poté mne hladila po zátylku, to mne vzrušilo ještě víc. Chtěl jsem ji. Jako ještě nikdy před tím. Byla to vášeň a chtíč. Neuvěřitelný chtíč. Láska nás pohltila. Doufám, že nikdo neprojde po chodbě. Tuto myšlenku jsem zahnal. Bylo mi jedno, kdo po chodbě projde. Každý z královské rodiny má svého druha. Waloe a Restallon. Legolas a Tauriel. Neth a Trissa. Neuvěřitelně mě rajcovala...

Lucia

Poté jsme se přesunuli k posteli. Vhodil mne na ni. Následně ze sebe shodil vrchní část šatstva. Usmála jsem se. Pak se znovu dravě vrhnul na mé rty. Dlouho však u nich nezůstal. Laskal mi něžně krk. Užívala jsem ti to. Bylo to úžasné. Hladila jsem ho po vlasech a slatně vzdychala. Pak jsem ho ale převalila na bok, abych já byla nad ním. Usmál se. Mé vlasy mu splývaly do obličeje. Jemně je odkryl a zastrčil mi pramen za ucho. ,,Jsi krásnější, než si pamatuji" řekla jsem. ,,Ty jsi stále nádhernější" odpověděl. Než jsem stihla něco namítnout, už jsme se zase líbali. Mé prstíky mapovaly jeho svalnatou hruď. Propadala jsem mu čím dál tím víc. Tak moc mi chyběl. V tom jsem si vzpomněla na Legolase. Vybavila se mi ta noc před tím, než mi dal právo vládnout. Odtrhla jsem se od něj. Nechápavě se na mě podíval. ,,Stalo se něco?" optal se starostlivě. V očích měl strach. Asi si myslel, že udělal něco špatně. Zaváhala jsem, jestli mu to mám říct. Nakonec jsem jen zakroutila hlavou a znovu se přitiskla na jeho rty. Cítila jsem, jak jeho ruce postupují po mých bocích k zádům. Pak mi postupně rozepínal knoflíky u šatů. Usmála jsem se do našich polibků. Lechtalo to. Než jsem se stihla nadát, byla jsem nahá. Během další vteřinky jsem byla zase pod ním. Jeho rty se ,,přestěhovaly,, z mých, na můj krk, ramena a dekolt. Vrněla jsem blažeností. Já jsem ale chtěla víc. Mé ruce se přesunuly od jeho krku a vlasů na hruď. Následně i níže...

Thranduil

Laskal jsem jí po těle. Hladila mne po vlasech a zátylku. Pak je ale posouvala níže. K mé hrudi. Přejela jemně přes mou "vánočku" a níže. Přestal jsem. Ona ze mě jedním trhnutím kalhoty strhla. Pak jsem se vrátil tam kde jsem přestal. Líbily se mi její doteky. Milovali jsme se. Bylo to nádherné. Chtěl jsem pokročit. Chtěl jsem ji...

Lucia

Hladila jsem ho po těle. Byl krásný. Obklopovalo nás horko. Následně do mě pomalu vnikl. Blaženosti jsem vzdychla. Chvilinku tak setrval, ale potom začal v pomalém a pravidelném tempu přirážet. Vždy, když mnou projela vlna vzrušení, jemně jsem jej zatahala za vlasy. Vášnivě mě líbal po celém těle. ,,Miluji tě" šeptal mezi steny. Místností se ozývaly naše vzdechy a pravidelné oddechy. Jeho tempo začalo nabírat na intenzivitě. Užívala jsem si jeho podněty. Jeho vzdechy byly jako rajská hudba. V tom mnou projel ,,blesk,,. Jakýsi proud všeho. ,,Thranduile!" křikla jsem. Prohla jsem se v zádech. Z těžka jsem oddechovala. Okamžitě jeho rty doputovaly k těm mý, aby mě utišil. Ještě chvíli pokračoval. Nakonec byl uspokojen i on a svalil vedle mě. Byli jsme unavení. Přikryl nás dekou. Položila jsem hlavu na jeho hruď. Spokojeně jsme oddechovali. ,,Miluji tě" řekla jsem. Políbil mne do vlasů. V zápětí jsme usnuli...


World of elves 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat