33.kapitola ,,C-cože?!"

383 46 6
                                    

Tauriel

Byla jsem hluboce zamyšlená. V tom mne přetrhlo z toku myšlenek mé jméno. ,,Tauriel? Posloucháš nás?" poznala jsem hlas Waloe. ,,Ne, omlouvám se" podívala jsem se jejím směrem. ,,Ptali jsme se, jak to všechno bude probíhat" zamračila se na mě.
,,Oh ano. Král nebo princ si vyberou své protivníky. Nebudete zkoušeni od obou. A já nebo královna vás zkoušet také nemůžeme. Já jsem vaše zaučovatelka a Lucia je čarodějka. Je vás pět a z největší pravděpodobností bude mít král tři z vás a princ pouze dva. Budete čelit jejich tvrdosti a oni rozhodnou, zda-li jste připraveni stát se dospělými. Nemusíte vyhrát, to se nepodaří zřejmě žádnému z vás. Musíte ukázat vaše schopnosti v nejlepším světle. Obratnost, mrštnost ale také mazanost a vychytralost. Když budete ve všech ohledech dostatečně dobří, postoupíte." popsala jsem jim to stručně. ,,Já budu bojovat proti vlastnímu otci?!" lekli se Neth s Wal najednou. Pokrčila jsem rameny. ,,Pokud si vás vyberou, tak ano. Já ani Lucia do jejich rozhodování nezasahujeme- nesmíme. Byli takhle prozkoušeni všichni elfové co znáte. Včetně mne" usmála jsem se. ,,A s kým si bojovala ty?" zajímal se Faleion. ,,Já jsem byla zaučována ve stejnou dobu jako princ,čili v tehdejší době zkoušel pouze král" odpověděla jsem jim jasně. ,,Aha. Jaké to bylo? Je silný?" zajímali se. ,,Samozřejmě že ano. Je to přeci král. Je dost silný, zdatný a chytrý jako princ. Abych ale pravdu řekla, neměla jsem k jeho přeprání daleko. Proto jsem také kapitánka našich stráží. Nejsilnější bojovnice" vyjádřila jsem se hrdě a egoisticky. Možná až moc. ,,Tak se to určitě brzy změní. Já jsem velmi dobrý" chválil se Fal. ,,Ano ano, ale to já ještě víc!" rozkřiknul se Osiell. A začala hádka. Jako vždy. ,,Uklidněte se. Uvidíme, jak dopadnete. Ale teď už jděte spát, zítra brzy vyrážíme, ať jsme za rozbřesku v paláci" pokárala jsem je a okamžitě ulehli. Mám velmi silnou autoritu a to si musím udržet.

Thranduil

Leželi jsme vedle sebe v posteli. Hladil jsem ji po vlasech. V tom jsem si na něco vzpomněl. ,,Chtěl jsem ti něco říct" mluvil jsem vážně. ,,Ano? Tak povídej" usmívala se. ,,Víš, že je teď naše dcera i s ostatními v lese na zaučování v lese, že ano?" připomněl jsem jí tento fakt. ,,Ano samozřejmě." pokývla hlavou. ,,Ale to není ukončení. Budou bojovat o to, aby se stali plnohodnotnými elfy." začal jsem opatrně. Ihned jí úsměv z tváře zmizel. Pohlédla na mě. ,,Jak to myslíš bojovat? A s kým?!" zděsila se. ,,Se mnou a s Legolasem. My dva určíme, jestli jsou připraveni" vyklopil jsem jí to. Okamžitě se posadila. Její neústupný pohled mne děsil. ,,To snad ne" vydechla naštvaně. ,,Ano. A budou to muset podstoupit i Neth s Waloe" řekl jsem. ,,Ale co když se jim něco stane?! To přeci nejde" rozčilovala se. ,,Uklidni se. Nikdo se nezraní. Nemůžu jim přeci ublížit. Už se to opakuje po mnoho let. I já i Legolas jsme si tím prošli. Jednou bude zkoušet i Neth" usmál jsem se.
,,A Waloe také snad ne?" přimhouřila oči. ,,Ano. Ne pokud se u ní objeví síly po tobě. Ty by jsi také mohla zkoušet. Jsi královské krve, ale jsi čarodějka a to je proti pravidlům" podotkl jsem.
,,U ní se žádná moc neprojeví. Je to elfka" lehla si zpátky. ,,Možná..." vypustil jsem toto slovo do vzduchu a větu tak nedokončil.

Tak, boj mám již napsaný a řeknu vám, že to bude kruté a bude i zranění. Ale kdo? Bude to vážné? Kdo to zavinil? Jak si povedou královské děti? Budou to ony, kdo bude raněný? To vše se dozvíte.
Deri ^-^

World of elves 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat