Bir Cin Çarpması 17

941 20 22
                                    

Annem, oğlum bir yeremi gidecektin, telefonun alarmı çalınca uyanmadın, bende o yüzden uyandırdım seni dedi.

Birkaç saniye sonra kendime gelip, evet biraz işim var annem, o yüzden saati kurdum dedim.

Babam odada yoktu, muhtemelen bir şeyler almak için dışarı çıkmış olmalıydı.

Yerimden kalkıp tuvalete girdim. İç çamaşırımda ıslaklık vardı, büyük ihtimal rüyada olduğu gibi gerçektende boşalmıştım.

Tuvaletten çıkıp, temiz iç çamaşır alarak banyoya girdim ve güzelce boy abdestimi aldım.

***

Güzelce duş ve boy abdesti aldım. Yaşlı amcayla buluşacağımı ve dişi bir cin ile çiftleşeceğimi aileme söylemeden otelden çıktım.

Camiye vardığımda öğle ezanı okunuyordu. Uzun bir aradan sonra camiye girmiş ve namazımı eda etmiştim. O günkü namaz, bana ayrı bir huzur vermişti.

Namaz çıkışı -tüm cemaat çıkmasına rağmen- bir türlü yaşlı amca çıkmıyordu. Yoksa namaza mı gelmemişti, ya da benimi kandırmıştı diye düşünürken arkada bir el hissettim.

Hayır evladım seni kandırmadım, sadece namaz bitiminde bazı dualar okuyorum, onları okuduğum için biraz geç çıktım...

Yaşlı amcayı arkamda görünce şaşırmıştım. Fakat şaşırmamın nedeni arkamda görmekten değildi, içimden geçirdiğim sorunun cevabını bana söylemesiydi.

Çok mahcup olmuştum amcayı görünce, özür dilerim amca diyebildim sadece.

Gel evladım, şuraya oturup biraz konuşalım seninle dedi. Karşıda duvar dibinde duran oturaklara oturduk.

Oturur oturmaz ilk ben konuya girdim.

Bu gecemi o iş olacak, dedim.

Hangi iş dedi.

Biraz çekiniyordum söylemeye. Şey işte, dişi bir cinle çiftleşecektim ya, onu soruyorum, dedim.

O iş oldu. Rüyadayken çiftleştiniz dedi.

Demek ki gördüğüm rüya, aslında rüyadan ziyade başka bir şeydi. Hayretten, şaşkınlıktan ve korkudan dolayı nefesim kesilecek gibi olmuştu.

Bir cinle ilişkiye girmek anca böyle olur evladım, başka şekilde imkânsızdır.

Oysaki sadece sen değil, çoğu insan cinlerle ilişkiye girmiştir. Ergenlik çağına girmiş kızlar ve erkekler gece cinle ilişkiye girer ve sabah boy abdestti almak zorunda kalırlar dedi.

Neden bir çocuk istiyorlar benden. Bu bütün olanlarla benden bir çocuk istemelerinin nedeni ve bağlantısı nedir? Diye sordum hocaya.

Hoca gözlerini kapadı, içinden bir şeyler okuyup bana döndü, bak yavrum dedi. Senin eski kız arkadaşın elif aslında ölmedi ve tüm bunların altında o kız var.

Elif'in onlardan bir çocuğu var. Bir dişi çocuk. Tüm bunların asıl nedeni cinlere, o dişi cinle evlendirilebilecek yarı insan, yarı cin bir erkek çocuğuydu. Onu da senden elde etmekti.

Elif denen kız o kabileyi yönlendiren kişi. Üzerine salan oydu. Dilan'ı öldürten ve seni öldürmek isteyen, en başında oydu.

Çok güçlü ifritleri büyüyle kendine bağlamayı bir şekilde başarmış. Çok güçlü kara büyü bunlar. Dünya üzerinde bu büyüleri bilen kişi sayısı 1000'i geçmez. Elif'te bunlardan biri.

Bu büyüler çözülmez, tek çare ölüm. Ya o taraf, ya bu taraf. İki taraftan biri ölmek zorundadır.

Vay bu büyüyü yapanın haline! Allah'ın gazabı karşısında ne yapacaklar acaba, deyip hafiften iç çekti.

Yani hocam dedim. Elifte dahil herkesin ölmesi mi gerek o taraftan. Onun çocuğu, hatta benim çocuğumda dahil...

Evet dedi.

Hocam dedim. Elif nasıl ölecek, biz mi öldüreceğiz?

Bana baktı şöyle. Tövbe tövbe dedi içinden. Hayır dedi. Kabile başı hala hayatta, O Elifi bir kaşık su da boğar elinden gelse, ama kontrol ediliyor. Büyü bozulmaz, bu kontrolü ancak bir cin ortadan kaldırabilir.

Bu Cin kim dedim.

Kavsüm dedi.

Yatsı ezanından sonra büyüyü bir süreliğine kaldırıp, kabile başını, yani Sahülü, Elifin üstüne salıp onu öldürtecek. Elif ölmeye mahkum, kimse kurtaramaz onu, ama sizin şansınız var.

Hocam, Elif öldükten sonra Sahül nasıl kalkacak ortadan.

Sen öldüreceksin onu dedi.

Yutkundum. Hocam dedim, nasıl ben öldüreceğim?

Sen öldüreceksin, ama zamanı gelecek. Acele etme.

Şimdi evine git, yatsı namazı vakti yine gel dedi hoca.

Yatsı namazında tekrar gelmek üzere, hocanın yanından ayrıldım.

Gerçek Bir Cin HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin