Muamma 10

696 23 2
                                    

Gece rahat bir uyku çektim. Normalden bile daha güzel dinlenmiştim. Bundan, onun bir etkisi var mı bilmiyorum.

Sabah işe gittim. Kiralık araba hala altımdaydı, onu iş çıkışı teslim ettim. Sürekli bu şekilde olmazdı, araba kiralamak masraflı oluyordu.

Kendime ilk seferinde ucuzundan bir araba bakmaya başladım. Kredi çekecektim, biraz da babam destek çıkacaktı.

3-4 gün çok şükür o varlık beni rahatsız etmedi. İyi gidiyordu günler, sonra kafamda bir araba belirledim. 2007 model temiz bir corolla buldum, babamdan biraz yardım etti, azda kredi çekerek aldım.

Arabayı aldığım akşam Mustafa hoca aradı, hafta içi bir gündü yanlış hatırlamıyorsam. Bana hafta sonu gel dedi ve kapattı başka da konuşmadı. Riskliydi çünkü.

Neyse bayağıdır yapmadığım bir şey yapayım dedim, Üniversiteden hala görüştüğüm arkadaşım Mehmet'i aradım, Müsaitsen, takılalım dedim.

Tamam, Merve ile mi geleceksin dedi. Tabi çocuğun bir şeyden haberi yok.

Hayır, ayrıldık dedim.

Tamam kanka takma kafana, ben Sinemin (Mehmet'in sevgilisi) bir arkadaşı var onu da çağırayım, 4 kişi takılırız, dedi.

Hiç yabancı birini çekmek istemiyordum, ama hayır diyemedim. Tamam, 1 saat sonra görüşürüz deyip kapattım.

Eve gidip üstümü değiştirdim, arabaya atlayıp Mehmet'in yanına gittim. Mehmet'i aldıktan sonra, Sinem ve arkadaşını almaya gittik.

Sinem ve arkadaşını evlerinden aldıktan sonra; Mehmet, Sinem, Selma ve ben, Merve'yle takıldığımız bara gittik.

Sinemin arkadaşı Selma'dan bahsedeyim biraz; Güzel bir kızdı. 165 boylarında sarışın, yeşil gözlü, koca göğüslü bir kızdı.

Çok zayıf değildi, çok şişman da değildi, ama iyiydi yani. 3-4 bira içince benim kafa limoni oldu ve kıza yavşamaya başladım. Bir kaç tane daha bira içince benim kafa iyice gitti, sürekli Selma'ya yavşıyorum.

O an Selma'nın arkasında bir şey fark ettim. Köşede bir masada tek başına oturan biri vardı, şapkalı kızın teki.

Ama durum çok saçma, ne önünde bir şeyler var, nede kimse onun farkında değil gibi bana sabit gözlerle bakıyordu. Bir anda bende ona dikkatli bakınca, gözlerinin kıpkırmızı olduğunu fark ettim. O kadar kızıldı ki, gözlerimi kapatmak zorunda kaldım. Tekrar açtığımda, karşı masada kimse yoktu. Kaybolmuştu.

Bu kesin Sinna'ydı (o mahluk) ve çok fena kızmış gibiydi. İnşallah, bu kızlara zararı dokunmasın dedim.

Mehmet'e hadi kalkalım, ben kendimi iyi hissetmiyorum dedim.

Mehmet, tamam kalkalım, dedi. Benzimin attığının oda farkına varmıştı.

Tam kalkacakken kızlar, biz bir tuvalete girelim, sonra kalkarız, dediler.

Neyse biz bekliyoruz. Aradan 5-6 dakika geçmeden içeriden korkunç bir çığlık geldi, millet ne oluyor diye tuvaletlerin oraya gitti. Tabi ben en önde koştum, içeri daldım.

Selma yerde kıvranıyordu. Şoka girmiş gibiydi. Sinemde korkudan, bir yere çöküp kalmış vaziyetteydi.

Ne oldu size dedim endişeli bir şekilde.

Bunlar makyaj tazelerken Selma'nın aynada aniden bir gölge gibi silüet belirmiş, daha ne olduğunu anlamadan gölge, kadın gibi bir şeye dönüşmüş, tabi Selma basmış çığlığı, Sinem de görmüş, o da bağırmış.

Sinem; Kıpkırmızı gözleri, iğrenç siyah bir yüzü vardı. Selma'ya doğru korkunç bir sesle bağırdı. Ne dediğini anlamadım, garip bir dille konuşuyordu. Sanırım Arapça, dedi. Selma hala şoktaydı.

Dışarı çıkıp biraz hava aldık, Selma'da kendisine gelmişti. İnşallah Selma'ya bir şey olmaz diye dua ediyordum.

Mehmet'e, bu akşam kızlarla birlikte kal, dedim. Selma ve Sinem ev arkadaşı, beraber kalıyorlar. Mehmet'in ise benim gibi ayrı evi var.

Neden kanka dedi.

Sana sonra anlatırım her şeyi dedim. Bu bir halt anlamamış gibi, şaşkın şaşkın suratıma baktı. Ben ona kararlı gözlerle bakınca sustu.

Mehmet suratıma bakıyordu. Sanki bu olayla ilgili benim bir bağlantım olabileceğini düşünüyordu. Ona baktım, sonra konuşuruz gibilerinden.

Neyse Mehmet kızlara bu gece sizle kalacağım kızlar dedi.

Sinem dünden razıydı. Kabul ettiler.

Mehmet ve kızları eve bırakıp kendi evime sürdüm arabayı. Saat gece 12 olmuştu.

Kapıdan içeri girince sessizlik karşıladı beni. 

Gerçek Bir Cin HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin