Mu Xuanyin'in önceki öfkesi insanların rengini kaybetmesine sebep olmak için yeterliydi, bu yüzden öldürme niyetini aniden yaydığında herkes hemen daha da korku dolu bir hale büründü.
Çünkü öldürme niyeti Kar Şarkısı Diyarı Alem Kralı'ndan geliyordu!
''Bekle, bekle! Lütfen Bu Yan'ı bir kez daha dinle!'' Yan Wancang ciddiyetle bir adım ilerlerken endişeyle bağırdı. Şimdiden Huo Rulie'yi beraberinde getirmekten son derece pişmanlık duyuyordu. Her şeyin ötesinde yalnızca altı kişi gelmelerinin sebebi düşmanca veya tehditkar görünmek istemedikleri içindi. Sadece Boynuzlu Ejderha meselesi hakkında gelmişlerdi. Ve yine de tarafları zayıf bile olsa ve Buz Ankası aleminin ortasında da olsalar, Huo Rulie diğer herkesin önünde Mu Xuanyin'e yüz vermemeye ve nefretle konuşmaya cesaret etti.
Olabilecek daha kötü bir şey düşünemediler bile. Huo Rullie'nin kafası çerçöple dolu olmalıydı.
Mu Xuanyin'in öldürme niyeti sadece Yan Wancang'ı değil, Yan Juehai ve 2 sıra elderi de korkuturken Mu Huanzhi çabucak seslendi, ''Tarikat Ustası! Tarikat Ustası Yan'ın ne demeye çalıştığını bir dinleyelim...''
Ancak, o vakit Mu Xuanyin'in figürü çoktan bir bora rüzgarı gibi ileriye atılmıştı.
''Geri çekilin!''
Yan Wancang sesli bir şekilde çığlık atarken ateşli bir ışık vücudundan fışkırdı ve büyük bir enerji dalgası Yan Zhuou, Yan Mingxuan ve Huo Poyun'u çok çok uzaklara itti.
''Formasyonu kur!''
Yetmiş iki elder aynı anda gökyüzüne uçtu ve anında buz kristallerinden devasa bir bariyer yaratmaya başladılar.
Mu Xuanyin hareket ettiği an tüm avlu kontrolden çıkmıştı. Sadece Yun Che olduğu yerde durdu. Yüzündeki ifade panik dolu değildi, sanki düşünceler içinde kaybolmuş gibiydi.
Çünkü açıkça görebiliyordu, bu durumun buraya gelmesine yol açan Huo Rulie değil, Mu Xuanyin'di.
Yan Wancang yeteri kadar samimi olmuştu. Sakin ve kibar kalırken saygısını dahi sunmuştu. Fakat karşılığında Mu Xuanyin soğukça onu azarlamış, eski meseleleri gün yüzüne getirmek için inisiyatif almış ve Huo Rulie'nin katlanılması zor kin ateşine körükle gitmişti. Sanki bu yeterli değişmiş gibi, herkes buradayken açılmaması gereken meseleleri tamamen açmıştı.
Böyle bir şeye Altın Karga Tarikat Ustasını geçin, sıradan bir adamın dahi katlanması imkansızdı.
Üstelik Altın Karga Alevlerinin yükü altında Huo Rulie'nin mizacı aynı bir volkan gibiydi... Eğer kızgınlıkla patlamasa ve kontrolünü kaybetmese garip olurdu.
Mu Xuanyin'in Huo Rulie'nin mizacıyla ilgili derin bir anlayışı olmalıydı. Eğer Huo Rulie'nin öfkeleneceğine ve cinnet geçireceğine emin olmasaydı bunları imkanı yok yapmazdı.
Eylemlerini açıklamanın tek yolu bunları bilerek yapmış olmasıydı.
Eski meseleleri kaşımanın Kar Şarkısı ve Alev Tanrı Alemi ilişkileri için hiçbir faydası olmazdı. Yine de, şu an Mu Xuanyi'nin verdiği his son derece akıl ermezdi... Ve akıl ermez hissettiren tek şey kaynak enerjisi değildi. Her şeyin ardından, Buz Ankası'nın kendisi bile bunu demişti. Mu Xuanyin son derece bilgeydi.
Neden Huo Rulie'yi kışkırtmak için bu kadar ileri gitsin? Onu öldürmeye bir bahane bulmak için miydi?
Hayır!
Eğer gerçekten Huo Rulie'yi öldürmek isteseydi, o zaman o çoktan ölmüş olurdu. Dahası, bu geçen bin yıl boyunca Huo Rulie'yi öldürmediği gibi, şimdi Mu Bingyun iyileşmiş olduğu için onu öldürmek için daha az bir sebebi vardı.