''Sen... ugh, aghhh...'' Mu Hanyi'nin mücadele eden parmakları şimdiye kadar deforme olmuştu. Sesi o kadar kısık ve zayıf hale gelmişti ki, onu açıkça duymak imkansızdı. Zehirlendiğinden beri on nefes bile geçmemiş olsa da, vücudunun ten rengi tamamen değişmişti. Onun göz bebekleri, kalın kan rengine dönüşmüştü.
"Beni buraya getirdiğin için, hem de bana seni öldürme fırsatı verdiğin için teşekkür ederim. Şimdi bu Qilin boynuzunu temiz bir vicdanla götürebilirim. Hmph! Teşekkürler, cömert olacağım ve sana iki şeyden bahsedeceğim."
''Birincisi,'' Yun Che gözlerini kıstı, ''Ustamın bana Mu Feixue'yi vermesinin arkasında özel bir sebep var. Aslında ustanın doğrudan öğrencisi olsaydın bile sana Feixue'yi vermeyecekti. Senin Feixue'ni kaptığımı iddia etmen tamamen gülünç ve asılsız."
''Ugh... ah!'' Mu Hanyi ağzını genişçe açtığı gibi kırmızı kan köpüğü taştı. Bütün dişleri ölümcül zehir yüzünden erimişti.
''İkincisi...'' Yun Che çömeldi ve hafif alaycı bir ses tonuyla konuştu, "Vücudundaki boynuzlu ejderha zehri bana usta tarafından bizzat verildi. Tahmin etmeye çalış, neden usta özel olarak Buz Rüzgarı İmparatorluğuna gelmemi sağladı ve aynı zamanda bana böylesi ölümcül bir zehri verdi?"
"..." Mu Hanyi'nin kıvrılmış vücudu aniden sertleşti. Şehvetli gözlerinde, hayatında şimdiye kadar göstermediği en dehşet ve umutsuz görünümünü ortaya çıktı.
''Hmph! Performansının kusursuz olduğunu düşünmüş olabilirsin ama usta on bin yıldır yaşamış büyük bir Alem Kralı'dır. Benim kadar zeki biri bile onu kandırmanın en ufak düşüncexini barındırmadan, onun önünde uysal davranacaktır. Gerçekten senin düşüncelerini ve planlarını göremeyeceğini mi düşündün?"
"Bugün, eğer bu yerde gerçekten ölseydim, ustanın seni tekrardan doğrudan öğrencisi olarak alacağını düşünüyormuşsun gibi görünüyor, çok yazık. Aksine, seni bekleyen yalnızca trajik bir son olurdu."
Mu Hanyi'nin ağzı açıldığında titredi, ancak ses çıkmadı. Kıvrılmış vücudu, zaman zaman sarsıldığı için daha fazla mücadele edemedi.
"Yanlışlıkla bir mekanizmayı tetiklemek için kaydırmak, gerçekten oldukça iyiydi. Ayrıca kanını kullanarak Qilin boynuzunun kaynak formasyonunu devre dışı bırakmanın mümkün olduğunu söylediğin için de teşekkür etmeliyim. Aksi takdirde, eminim çok fazla zaman ve enerji harcamak zorunda kalacaktım." Yun Che ona soğuk ve kayıtsız bir gülümseme gösterdi.
"..." Son derece zehirli nefes hızla bariyerin içine yayıldı ve Mu Hanyi beş duyusunu artık kaybetmişti. Yun Che'nin onun söylediği son sözleri açıkça duymasının bir yolu yoktu. Ölümcül zehir tüm vücudunu kirletirken, tamamen hareketsiz kalmadan önce kısa bir süreliğine yoğun bir şekilde seğirdi.
Sonunda boynuzlu ejderhanın nefesi nedeniyle sefil bir şekilde ölmüştü.
Yun Che sol elini uzattı ve Gökyüzü Zehir Sedefi'nin gücünü serbest bırakıp Mu Hanyi'nin cesedinde bulunan ölümcül zehiri tamamen saflaştırdı. Daha sonra, orada bulunan tüm zehri yoğunlaştırdı ve muhafaza etti, böylece arkasında boynuzlu ejderhanın zehri ile ilgili hiçbir iz bırakmamıştı.
Ayağa kalktı ve Mu Hanyi'nin cesedine sessizce son bir göz attı. Düşük bir sesle söylemeden önce ağır bir rahatlama nefesi çıkardı, "Gerçekten korkunç bir insandı."
Xuanyuan Wentian'ı hatırladı.
Xuanyuan Wentian son derece korkunç bir insandı ve onu birkaç kez ölümün eşiğine getiren tek kişi olduğu kesin bir gerçekti. Ancak Mu Hanyi daha otuzuna bile gelmemişti ve o böylesi şeytani bir seviyeye yükselmişti. Eğer daha düşük seviyeli alemlerin birinde yaşıyor olsaydı, ve hatta Xuanyuan Wentian kadar yaşasaydı, muhtemelen ondan daha korkunç bir figür haline gelecekti.