deli..

300 56 2
                                    

Hazineye girdikten sonra bile taş kapı kapanmamıştı. Öncülük eden Mu Hanyi, oldukça ciddi bir bakışla, ''Kıdemli Kardeş Yun Che, adımlarımı takip et ve auranı mümkün olabildiğince dizginle. Herhangi bir mekanizmayı ya da kaynak oluşumunu tetiklemediğine emin ol. Qilin boynuzu orta alanda, yani çok yakında onu görebileceğiz.''

Yun Che aurasını dizginledi ve Mu Hanyi'i takip etti. Kendini nadir bir şey görmeye mental olarak hazırlamış olsa da, karşısındaki manzara karşısında oldukça şaşırmıştı. Hazine o kadar büyüktü ki, kimse sonunu göremezdi. Yüksek seviye mor kristaller ve mor yeşimler dağ gibi yığılıydı, onlardan yayılan mor ışıklar neredeyse kör edici düzeydeydi. Her tür kaynak zırhları ve silahları ışıl ışıl parıldıyordu ve sayısız ruh ilacı aurası seziliyordu. Hazineler buz yeşim kutularda mühürlü olmasına rağmen, auraları kolayca hissedilebiliyordu, öyle güçlü auralara sahiplerdi ki neredeyse dokunabiliyordu.

''Gerçekten de Kar Şarkısı Diyarı'nın en uzun soluklu imparatorluğu olmanın hakkını veriyor. Sadece bu hazineye bakmak bile Buz Rüzgar İmparatorluğuna inanılmaz bir refah getirmeye yeter.'' Yun Che duygulu bir şekilde konuştu.

''Hehe, Kıdemli Kardeş Yun Che bizi fazla yüceltiyor.'' Mu Hanyi gülümsedi. ''Buz Rüzgar İmparatorluğu'nun ne kadar güçlü olduğu fark etmez, önemsiz bir ülkeden fazlası değil. Gücümüz ve varlığımız on kat daha artsa bile, hâlâ İlahi Buz Ankası Tarikatı'nın yanında küçük kalırız. Kıdemli Kardeş Yun Che'in kimliğiyle kıyaslanınca, bir ulusun egemeni de nedir?''

"Oh?" Yun Che şaşırdı, ''Bence Küçük Kardeş Hanyi'in gözleri biraz abartılı. Buna tamamen katılamam.''

"Haha." Mu Hanyi anlamlı ve hafif bir kahkaha patlattı, ancak başka bir şey söylemedi. Nihayet durmadan önce bir süre daha Yun Che'nin önünden gidip ona yol gösterdi. Yun Che'de sıkıca karşısına bakarken, neredeyse aynı anda durdular.

Karşısında büyük mühürlü bir kaynak formasyonu vardı. İçinde on metre uzunluğunda, devasa bir boynuz duruyordu. Şeklinin yarısı bir geyiğe, diğer yarısı ise ejderhaya benziyordu. Tamamen gök mavi rengindeydi ve kristal parlaklık yayıyordu. Ancak, en ufak bir parıldama ya da saydamlık yoktu. Kaynak formasyonunun içinde mühürlü olsa da, Yun Che hâlâ sınırsız ve yoğun aurasını hissedebiliyordu.

''Bu...Qilin Boynuzu olabilir mi?'' Yun Che sordu ve başını kaldırdı.

"Doğru." Mu Hanyi, ifadesizce Yun Che'e bakmak için arkasını döndü. ''Bu Buz Qilin'den bir Qilin boynuzu. Bilinen Qilin kayıtlarındaki rekordan çok daha büyük. Bu nedenle, sıradan bir Buz Qilin'e ait olamaz daha üst bir türe ait, Kral Qilin gibi.''

''Qilin boynuzunun içinde son derece etkili bir güç bulunuyor. İmparator atalarım, sayısız yol denemesine rağmen içindeki gücü dışarı çıkaramadı. Daha sonra, onu buraya mühürlediler ve imparatorluğun kutsal koruyucusu gibi davrandılar.''

"..." Yun Che başını salladı, bakışları kaynak formasyonundaki Qilin boynuzundaydı.

Gözlerinin önünde Mu Xuanyin'in onları buraya gönderme sebebi vardı. Ancak, Qilin boynuzunun mühürlendiği kaynak formasyonu hakkında ne yapacağını bilmiyordu.

Yun Che boynuza bakarken, Mu Hanyi de Yun Che'e bakıyordu. Dudakları bilinçsizce garip bir şekilde kıvrıldı, ''Geçmişte bir kez, Kraliyet Babana eğer Tarikat Ustası'nın doğrudan bir öğrencisi olursam, o zaman bu Qilin boynuzunu ona sunmamız gerektiğini söyledim.''

"Oh?" Yun Che'in gözlerinde şaşkınlık belirdi. ''Ama bu senin Buz Anka İmparatorluğunun kutsal nesnesi değil mi? Soylu baban bu fikre katılmadı, öyle değil mi?''

''Hayır,'' Mu Hanyi gülümsedi. ''Soylu Baba buna anında onay verdi. Eğer Tarikat Ustasının doğrudan öğrencisi olsaydım Kar Şarkısı Diyarı'ndaki hiç kimse Buz Rüzgar İmparatorluğuna karşı durmaya cesaret edemezdi. Dünyanın doruk noktasına ulaşmış olacaktı. O durumdayken neden kutsal koruyucuya ihtiyaç duyalım ki? Aslında, ulusun karderi tarzı bir şeye inandım. İmparatorluğu koruyan bir kutsal nesne diyebiliriz, ancak kabaca konuşmak gerekirse, tamamen kullanışsız, değersiz bir şey, yalnızca kalbimizi rahatlatıyor. İçindeki gücü hiçbir şekilde dışarı çıkaramadık, ancak Tarikat Ustası bunu kesinlikle yapabilir. Böyle değersiz bir şeyi, Tarikat Ustasının gözüne girmekle takas etmek, daha iyi bir anlaşma olabilir mi ?! Soylu baba bu teklifi nasıl reddedebilir?!''

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin