Lu Lengchuan'ın kaynak enerjisi de zirveye tırmanmıştı. Gök Bölen Mızrak heyecanlı bir ejderhanın kükremesini çıkardı ve Yun Che'ye doğru uçtu.
Lu Lengchuan bir zamanlar Yun Che ile tüm gücüyle savaşacağını söylemişti. Sözünün adamıydı.
İki rakip konuşmadı ya da birbirlerinin gücünü sınamadı. Saygıdeğer Qu Hui'nin, "başla" kelimesinin ardından tüm kaynak enerjilerini derhal serbest bıraktılar dolayısıyla sanki birbirlerine karşı yeminli düşmanlar gibi davranmışlardı.
Boom!
İki çeşit güç birbirlerine şiddetle saldırdı. Sarı bir patlama her iki savaşçıyı da itti ancak tekrardan savaşa döndüler ve bir kez daha çatıştılar. Cennet Cezalandıran Kılıç, ejderhanın nefesiyle sarılı Gök Bölen Mızrakla her çarpıştığında, bir gök gürültüsü sesi gibi ses çıkarıyordu.
Yun Che'nin gücü kesinlikle baskıcıydı. Her iki güç çarpıştığında, bir kasırga geliyordu ya da zemin paramparça oluyordu.
Yun Che'nin temas ettiği her şey emsalsiz bir alevle yanıyordu. Altın alevler sayısız şaşkın yüzleri aydınlattı.
"Yun Che... Lu Lengchuan'la mücadele mi ediyor?"
Daha önce Yun Che'nin Wu Guike'nin saldırılarına yenme süresi yedi nefes sürmüştü ve bu durum herkesi şok etmişti. Hatta bir mucize olarak övülmüştü.
Ama Wu Guike başka Lu Lengchuan başkaydı. Wu Guike, Lu Lengchuan'dan kesinlikle daha güçsüzdü ve Yun Che'nin saldırısı tüm Doğu İlahi Bölgesini hayrete düşürmüş olsa da, hiç kimse Lu Lengchuan'a layık bir rakip olacağını düşünmedi.
Bununla birlikte, Yun Che, Lu Lengchuan'ın saldırılarının her birini karşılıyordu... Korksa bile hiç geriye düşmüyordu!
Lu Lengchuan İlahi Öz'ün onuncu seviyesinde bulunan bir yetişimciydi! Doğu İlahi Bölgesi'nin ünlü Dört Tanrı Çocuğu'undan biriydi!
"Lu Lengchuan baskılanıyor."
"Bu böyle olmamalıydı... Yun Che önceki savaş sırasında gücünü saklıyor muydu?"
"Ama o... o sadece İlahi Müsibet Aleminin sekizinci seviyesinde!"
"Bu, Yun Che'nin aslında Tanrı Çocuğu seviyesinde olduğu anlamına gelmiyor mu!? Cennetler..."
Herkesin yüzlerindeki şok, savaş devam ederken sadece daha da derinleşiyordu. Krallar alemine genç gelen her kullanıcı güçlü ve daha güçlü yandı Sunulmuş Tanrı sahnesinde alevler duygu doluydu.
"Bu çocuk sürprizlerle dolu." Tanrı İmparator Shitian gözlerini Yun Che'ye kilitledi ve kendi kendine sessizce fısıldadı, "İlahi Musibet Aleminin sekizinci seviyesi, ha... Tsk tsk..."
''Gücünün yoğunluğu ve sahip olduğu kaynak enerji miktarı Lu Lengchuan'dan açıkça daha düşük," Ebedi Cennet Tanrı İmparatoru belirtti. "Kılıcı bile Lu Lengchuan'ın Gök Bölen Mızrağından daha zayıf."
Bütün Tanrı İmparatorları hemfikir bir şekilde başını salladı.
"Kaynak Sanat Hakimiyeti." Brahma Tanrı İmparatoru konuştu. "Her açıdan Lu Lengchuan'dan daha zayıf olsa da Lu Lengchuanla eşit bir güce sahip çünkü Altın Karga'nın alevlerini kullanıyor... unvanını şimdiye kadarki en güçlü üç ilahi alevden biri olarak hak ediyor!"
"Alev Tanrı Alemi bir İlahi Usta üretmedi ve çok uzun bir süredir orta yıldız alemi olarak kalmıştı. Bazı insanların Vermillion Kuşu'nun, Anka'nın ve Altın Karga'nın bir zamanlar kadim çağların Üç Yüce Ateş Canavarı olduğunu unutması şaşılacak bir şey değil! Huo Poyun'un gücünün akranlarını aşması, Altın Karga'nın gücünün bir kanıtıydı ancak bu hakimiyet Yun Che'de daha da netleşiyordu. Bu savaş sona erdiğinde, tüm Tanrı Alemi kesinlikle Üç Yüce Ateş Nitelikli Canavarı hatırlayacaktır."