Zehir Salgını

284 48 1
                                    

Lei Qinglie ve Lei Kuanfeng, ''Ling Yun''un elinde öldüğünde tüm Ruh Tarikatı harekete geçmişti. Kara Ruh Dağı'nın tamamını kapattılar. "Ling Yun" un ağır yaralanmalara maruz kaldığını düşünerek, bu sefer iyi bir av yapabileceklerini düşündüler ancak üç gün geçtikten sonra bunun yeterli bir hasat olduğunu gösteren hiçbir delilleri yoktu.

Tüm tarikat içinde, ölü olanlar hariç hiç kimse "Ling Yun" hakkında bir bilgiye sahip değildi.

Ve bu üç günde, "Ling Yun" bir daha ortaya çıkmadı.

"Tarikat Efendisi, Ling Yun çoktan kaçmış olmalı." Lei Tiangang başka bir sonuçsuz günün ardından sızlandı.

"Hmph!" Lei Qianfeng'in yüzü soğuk öfkenin bir resmiydi. ''Şahsen yetişimimi ve uzuvlarımı sakat bırakmam gerektiğini söyledi aksi takdirde hayatımın sonuna kadar pişman olacakmışım?! Bugün üçüncü gün, gerçekten bana ne yapabileceğini görmek istiyorum!"

Konuşmayı bitirdiği gibi, ses iletim yeşimi güçlü bir kaynak enerji patlaması ile tepki gösterdi. Ses iletim yeşimini çıkardı ve panikleyen sesi duydu, ''Tarikat Efendisi! İyi değil! Ling Yun... Ling Yun, o..."

"Ne? Ling Yun!?" Ses iletimi, Darkya Şehri'ndeki Ruh Tarikatı'nın en güçlü yan dalının lideri Lei Kun'dan geldi. Onun paniklemiş sesi bir şeylerin yolundan tamamen çıktığını belli ediyordu. Lei Qianfeng öfkeden dolayı kükredi. Lei Qianfeng devam ederken herkes şaşkına dönmüştü, "Ling Yun Darkya'da bulunan şubemize mi gitti? Kaç kişiyi öldürdü?"

''Hayır... burada sorun yok.. Ama.. ama...'' Şube tarikat ustası olarak, tüm Darkya Aleminde hesaba katılması gereken biriydi, ancak şu anda sesi titriyordu, ''Guangmo!''

"Ne?" Lei Qianfeng'in göz bebekleri aniden küçüldü, ''Guangmo... Ne oldu ona?''

Lei Qianfeng'in çevresinde bir sinek dahi uçsa sesi duyulacak kadar sessizdi. Ses iletimini duyan herkesin suratı solmuştu. Lei Qianfeng'in yedi oğlu vardı ve aralarındaki Guangmo sadece çok yetenekli değildi aynı zamanda öz eşinden doğan iki çocuğundan biriydi. Tüm çocukları arasında en küçüktü ve böylece hem Qianfeng hem de Qingtong'dan olağanüstü bakım ve sevgi aldı. Karakteriyle ilgili sorunlara sebebiyet verecek kadar şımarık tavırları olmasına rağmen, ikisi de onu severdi.

''O... O bazı ihtiyaçları için tarikatı terk etti ve yoldayken Ling Yunla karşılaşmış. Ling Yun'un kısa kılıcı onun omzunu çizdi. Oraya gittiğimizde Ling Yun çoktan gitmişti."

Omzunda sadece bir yaralanma olduğunu duyunca, Lei Qianfeng büyük bir rahatlamayla iç çekti, ancak bir sonraki anda bir şeylerin yanlış gittiğini farketti. Sadece bir omuz yaralanması olsaydı, Lei Kun o kadar telaşlı olmazdı. Bunları takiben onun sert ses tonu ortaya çıktı, ''Sadece bir bıçak yarası, değil mi? Guangmo iyi olmalı?''

''Bu... Kılıcın üzerinde zehir vardı! Olay yerine koştuğumuzda, zehir zaten Guangmo'nun tüm vücuduna yayılmıştı."

''Ne... ne!? Zehir!?" Lei Qianfeng hayatının şokunu yaşıyormuş gibiydi "Neden onu tedavi etmiyorsunuz!"

"Bu ast zaten elinden gelenin en iyisini denedi, ancak Guangmo'daki zehir son derece korkutucu. Buradaki her uzman enerjilerini harcamış olsa da... dahası yıldırım ruhu hapını bile çıkardık... ancak Guangmo herhangi bir iyileşme belirtisi göstermedi. Zehir daha da kötüleşiyor."

Lei Qianfeng soğuk bir buz kovasının baştan aşağı üstüne döküldüğünü hissetti ve kaşlarını çattı, ''Ona etki eden zehrin türü ne?"

"Şehirdeki en iyi doktorları Guangmo'ya bakması için tuttuk ama hiçbiri bu zehri tanıyamadı... bu alt şimdi Guangmo'yu merkeze taşıyor. Şimdi ana tarikata dönmek için çabalıyoruz ancak yol en az iki saati bulur...''

Against The God (ATG) (6.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin